Poul B is ook zwaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:51 schreef Leatherface het volgende:
Nederland heeft wel een erg zware poule getroffen.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Magneet het volgende:
ik zal iig zorgen dat de uitslagen op sport.fok.nl terecht komen
Domme vraag wellicht, maar is al het honkbalnieuws in een keer op te vragen of moet ik de tracker door scrollen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:02 schreef Magneet het volgende:
Ben nu iig hard met de mlb bezig en een evenement als dit moet er natuurlijk ook opkomen
nope dat kan helaas niet, is geen aparte tracker voor. Wel kan je de search gebruiken maar die laat de posts van vandaag niet zien ( word 1 keer per dag geindexeerd )quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Domme vraag wellicht, maar is al het honkbalnieuws in een keer op te vragen of moet ik de tracker door scrollen?
moet je eens zoekenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik wist sowieso niet daar daar MLB nieuws op kwam, maar nu zal ik het eens in de gaten houden.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je eens zoekenik doe het ook pas sinds maandag en ben vandaag begonnen met de standen
Ik moest eerst even iets in elkaar zetten om alles zonder al teveel geziek in elkaar te zetten qua tabellen en zo. Ben nu ongeveer 3 kwartier per dag bezig met de uitslagen & standen post denk ik
ja juist ja, heb er de wiki bij moeten pakken om alle afkortingen te lerenquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super! Honkbal is de sport bij uitstek voor dit soort dingetjes, allerhande cijfertjes en tabelletjes!
Honkbal is sowieso een supersport.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super! Honkbal is de sport bij uitstek voor dit soort dingetjes, allerhande cijfertjes en tabelletjes!
Wij ook, net besteldquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:09 schreef Jan-Ton het volgende:
jaja, ook ik ben erbij. ik ga naar nederland - cuba
Stinkie gaat ook mee!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Tot nu toe gaan als minimeetje :
BE, golfer, Bluezz, Havoc en Tinkerbell
naar de wedstrijden in R'dam op 11/9
13:00 Rotterdam Cuba - Nederland A 58
19:00 Rotterdam Brazilië - Zweden A 59
Leuk.quote:
ik geloof een "B"-team netzoals bij WPT/HHWquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:34 schreef popolon het volgende:
Wat voor team nemen de Amerikanen eigenlijk altijd mee naar dit soort toernooien?
MLB spelers?
Lijkt me sterk want de competitie gaat gewoon door.
Dat klopt, de 'echte' Amerikanen hebben elders verplichtingen. Stond in een artikel van de week over de opzienbarende dopingperikelen aldaar. Stond overigens ook bij vermeld dat het dopinggebruik in Amerika de allesbeslissende reden was bij de overweging van het IOC om de sport zijn Olympische status te ontnemen. Nog bedankt daarvoor guysquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof een "B"-team netzoals bij WPT/HHW
Mooie poule voor Nederland, had slechter uit kunnen pakken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef okee6 het volgende:
op de World Baseball Classic melden de Amerikanen zich weer wèl
Niet helemaal waar. Nadat doping gebruik jaren min of meer gedoogd werd in de Major League wordt het nu wel aan banden gelegd. Het heeft misschien wel mee gespeeld, maar ook de algehele belangstelling voor honkbal over de hele wereld en het ontbreken van major league baseball spelers zorgen ervoor dat honkbal verdwijnt als Olympische sport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef okee6 het volgende:
Stond overigens ook bij vermeld dat het dopinggebruik in Amerika de allesbeslissende reden was bij de overweging van het IOC om de sport zijn Olympische status te ontnemen. Nog bedankt daarvoor guys
Hopen dat ie zich revancheert voor Athenequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:14 schreef mitt het volgende:
Nu met Alexander Smit (17)
K*T-zooi.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Tot nu toe gaan als minimeetje :
BE, golfer, Bluezz, Havoc en Tinkerbell
naar de wedstrijden in R'dam op 11/9
13:00 Rotterdam Cuba - Nederland A 58
19:00 Rotterdam Brazilië - Zweden A 59
We balen ook als een stekker ervan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dit ga je niet menen he!
Damndamndamn!
ik ga morgenavond weer naar Capelle toe en zal kijken of ik iets kan regelen. Ik heb zelf maar een beperkt aantalvrijkaarten dus ik beloof niks!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
K*T-zooi.
Door een fout (storing) op de site van Toptickets is onze bestelling niet doorgekomen en hebben we dus geen kaarten voor de 11e september.
En die dag is dus nu helemaal uitverkocht.
Heeft iemand nog goede connecties met de organisatie/sponsors om alsnog aan kaarten voor ons te komen?
en ik weet nog niks!quote:
Ik had mijn hoop al een beetje op jou gevestigd, heb je zelfs een mailtje gestuurd er over.quote:
i knowquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop al een beetje op jou gevestigd, heb je zelfs een mailtje gestuurd er over.
*duimt*
Ah, vandaar dat ie bouncde.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef qu63 het volgende:
i know
het 2e adres mist trouwens een U in
van welke frontpage?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:02 schreef Almighty het volgende:
Van de frontpage:
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17529quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
van welke frontpage?
ik zie niks namelijk
hij staat niet op de frontpage bij mij hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef Almighty het volgende:
de fok frontpage, hmm sorry, de sportsectie natuurlijk... Maar die staat ook op de frontpage
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/17529
Die zijn nog druk in de strijd om de wildcard, begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:04 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Madura valt weer af, hij mag niet mee van de Yankees![]()
Jammer, maar toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:24 schreef qu63 het volgende:
Helaas mensen, ook voor mij is het uitverkocht
Niet geschoten, altijd mis, nietwaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer, maar toch bedankt voor de moeite.
ik bedoelde meer dat ik nog vrijkaarten zou kunnen regelen dus..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ja, we zijn op marktplaats aan het kijken, en een wedstrijdje hier om de hoek in Haarlem kunnen we altijd meepikken.
Tnxx zover q
vrijdag a.s. ook en dan ook nog HCAW bij het klokhuisquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:11 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Vanmiddag om 14:45 bij studio sport een reportage over het WK.
ga wel kijken of het op te nemen is danquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:40 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Aanstaande vrijdag een samenvatting van Nederland - China.
ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef pfaf het volgende:
Een kwartfinaleplaats moet er in zitten, ik heb er in ieder geval zin in.
ik moet het nog ff wat comprimeren en dan ruimte zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Leuk qu
Is het uppen nog gelukt van het filmpje?
Wij hebben het niet gezien
ik weet nog niet hoe groot het wordt, maar als ik em onder de 100mb kan krijgen kan ik em daar kwijt ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Kan je het bij putfile.com niet kwijt?
Te groot zeker?
ik heb de zuid-koreanen al gezien!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag tussen 11 en 15.00 traint het Zuid-Koreaanse team op ons veld!
En vrijdag van 10:00uur - ca. 12:00 uur traint Zweden.
Laat ik nou vrij zijn vrijdag!
Braves, Gouda.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:59 schreef qu63 het volgende:
welk veld is "hier"?
ik heb al 1 van de Aussies gesproken!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen van 16.00-18.30 traint het Australische team in Gouda.
Voor wie interesse heeft.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:25 schreef qu63 het volgende:
uit de Sp!ts van gisteren:
Eenhoorn wacht op opvolger
Bondscoach enige Nederlander met succes in de MLB Eenhoorn wacht op opvolger
Dat item zondag was best aardig...je werd een beetje als klein kind behandeld, maar was best ok.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Almighty het volgende:
De media mag er nu al wat meer aandacht aangeven. Hopelijk komt dat als het toernooi echt start morgen, maar ik had nu al wel wat meer verwacht. Het komt op mij weer over als typische NOS verslaggeving. Weinig extra's iig.
De NOS gaat wel het een en ander uitzenden.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Almighty het volgende:
De media mag er nu al wat meer aandacht aangeven. Hopelijk komt dat als het toernooi echt start morgen, maar ik had nu al wel wat meer verwacht. Het komt op mij weer over als typische NOS verslaggeving. Weinig extra's iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |