quote:The new Chevrolet SSR is a 300hp Vortec 5300 aluminium small block V8 and can reach a maximum speed of 201 (governed) and a maximum power of 390bhp and a maximum torque of 546Nm.
Whehehe die zit ook in Project Gotham Racing 2quote:
190D special edition ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe die zit ook in Project Gotham Racing 2
luister jij met je ogen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:46 schreef Fugie het volgende:
gister nog een cadillac sts gezien, klonk wel leuk
190Dquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
190D special edition ook!![]()
en de CRE
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef BoJo het volgende:
ik heb de auto voor mij gevonden !!
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D90%26js%3D1
en jij vond het benzine verbruik van je jeep al hoogquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef BoJo het volgende:
ik heb de auto voor mij gevonden !!
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D90%26js%3D1
gas is om op te kokenquote:
jij zei dat die geen gas had maar je had het niet over het verbruikquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
d'oh
Maar het ging dus over het verbruik![]()
Anders maak je je even druk ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij zei dat die geen gas had maar je had het niet over het verbruik![]()
chilllllllllll manquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders maak je je even druk ofzo.
Jij houdt van ons, en wij? Wij houden van je anus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
wie zijn jullie om te oordelen over MIJN anus![]()
![]()
MIJN anus jah
Jouw anusquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
wie zijn jullie om te oordelen over MIJN anus![]()
![]()
MIJN anus jah
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij houdt van ons, en wij? Wij houden van je anus!
neeeeej man, is het geen tijd voor.....quote:
Er staat geen tijd voor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeeej man, is het geen tijd voor.....![]()
Heeft je moeder je nooit leren delen?quote:
14:14 is de perfecte tijd voor een anus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeeej man, is het geen tijd voor.....![]()
Jawel, maar ik houd het liever voor mezelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je moeder je nooit leren delen?![]()
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anusquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anus![]()
zoveel heb ik er niet eens hoorquote:
Ik heb hem net op de trein getyft, maar het was de stoptreinquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even Nelson Mandela op de boot zetten
anaal fefixeerde freakquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anus![]()
dat is die andere blauwequote:
ben der kapot van manquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent niet de nieuwe FA gewordenJammer?
OOK jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is die andere blauwe![]()
[..]
ben der kapot van man![]()
niet ook, alleenquote:
mijn carrierequote:
Ach, je bent al blauw dus veel kanslozer kan het toch niet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
dan lijk ik weer zo kansloos
tijger met lef:
http://www.negative-shock.net/index.php?ns=view_vid&id=342
http://www.dumpalink.com/media/1119172957quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je bent al blauw dus veel kanslozer kan het toch niet...
En idd, die tijger heeft lef ja
Dan sta je ECHT voor lulquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1119172957
dit is anders ook wel best kansloos![]()
![]()
ik hoor niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1119172957
dit is anders ook wel best kansloos![]()
![]()
Holy crapquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
join the army
http://www.dumpalink.com/media/1119431602
Recensie van mn toneelstukquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naast je pa?
Of op een Fancy achtige pagina?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Recensie van mn toneelstukOver hoe komisch is een lijntje wegsnoof. Tja ik snorte inderdaad alle bloem in het stukje folie op, dus dat noet er leuk uitgezien hebben
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
sniper vs taliban![]()
http://www.dumpalink.com/media/1119272067
Dat is geen klein kaliber waar ie mee schietquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
sniper vs taliban![]()
http://www.dumpalink.com/media/1119272067
quote:De vrouw van de controversiële Britse radio-dj Tim Shaw,heeft de sportwagen van haar man met een waarde van 37.500 euro op eBay verkocht voor 75 cent, omdat hij tijdens een uitzending had
geflirt met model Jodie Marsh.
Shaw,werkzaam bij de zender Kerrang! 105.2 vertelde het model dat hij bereid was zijn vrouw en kinderen te verlaten voor haar. Zijn vrouw Haley kon daar niet om lachen en zette onmiddellijk zijn Lotus Esprit Turbo online te koop.
"Er is geen hoop op verzoening", aldus Haley.Een woordvoerder van Kerrang zei dat de dj compleet ontdaan is. bron: TT pag. 402
en wat ga je eraan doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
Op een gegeven moment heb je zoiets van.... het is nu wel genoeg met die warmte....
EN DAT MOMENT IS NU AANGEBROKEN
pc in de douch plaatsen niet makkelijkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de 2e keer vandaag douchen? :")
Geeft ongelukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pc in de douch plaatsen niet makkelijker
webcam plaatsen, en daarna filmpje opsturen naar darwinquote:
darwin awards:quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Darkwing Duck?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
darwin awards:
http://www.darwinawards.com/
Te warm om te douchenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
daar is het te warm voor
Ik heb net ook alweer gedouched
zo we:rken
FF weer mezelf gequote.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:25 schreef Tjabbo het volgende:
godgloeiende is m'n supra kapot gelopen![]()
![]()
waarschijnlijk de hoofdlagers kapot. er zit een nare tik in het blok
beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF weer mezelf gequote.
Okay goed nieuws.
Vandaag met een autoambulance de auto naar een garagebedrijf gebracht. Niet zozeer om hem te laten repareren, maar omdat de hoofdmonteur daar veel van turbomotoren weet en aan gesleuteld heeft.
Ik heb daar goede ervaringen altijd en ze waren wel bereid 'ff te luisteren'.
Toen ik daar kwam de auto direct maar afgeladen omdat ik een stuk garage kreeg toegewezen met een brug en een karretje gereedschap en de boodschap 'nou jong, trek hem maar open, de ratel zit aan de voorkant bij de distributieriem'.
Zo gezegd zo gedaan en na verwijdering van het bovenste kapje bleek de distributieriem zwaar beschadigd. Direct maar alles open gehaald en wat bleek? De poelie van de oliepomp helemaal rechts onderaan is kapotgelopen. van de 4 spaken waren er nog maar 3 heel, de 4e had gruis en stukken ijzer door de hele kap gegooid.
Als ik er mee door was blijven rijden zou de oliepomp ermee op zijn gehouden en was er geen smering geweest, maar gelukkig was ik er op tijd bij.
Nieuwe riem en poelie zijn besteld. Volgende week zaterdag kan alles weer in elkaar als het meezit en dan kunnen we weer rijden!
Geen foto's helaas.
* Tjabbo is blij
Yep.quote:
Je bedoeld Euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yep.
Nu hopen dat het geen verdere schade aan de motor teweeg gebracht heeft.
Maar ik kijk nu eerst iig niet tegen een dure revisie aan. pffft.
ben nu voor een 100 piek helemaal klaar![]()
ik vond het kut rijden...maar dat vind ik van alle VWsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
omdat ik me aan het vervelen was kwam ik het volgende tegen op internet.
Een golf 3 cabio![]()
Ziet er best nog leuk uit en de vraagprijs is vrij laag. Zit 195.000 kilometers op en het is een 1.8.
Wat zou zo een wagen waard moeten zijn? En volgende vraag is zo iets leuk om in te rijden of niet![]()
quote:Opmerking(en):
sleutel + papieren VW Golf Cabrio ophalen op nummer 913 bij de praktijk tot 18.00 uur mogelijk.
Golf 3 Cabrioquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
nou ik vind die golfjes best lekker rijden eigelijk![]()
Kut ritquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
ik vind gewoon nog de opdracht van Brussaard van toen 02-05-2003
[..]
Dat moment had ik maandag, dinsdag en vandaag. Als je in je pak in 30+ graden loopt. 2 liter zweet hangt in je overhemd. Alles is opgezwollen door de warmte waardoor je overhemd klemt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
Op een gegeven moment heb je zoiets van.... het is nu wel genoeg met die warmte....
EN DAT MOMENT IS NU AANGEBROKEN
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yep.
Nu hopen dat het geen verdere schade aan de motor teweeg gebracht heeft.
Maar ik kijk nu eerst iig niet tegen een dure revisie aan. pffft.
ben nu voor een 100 piek helemaal klaar![]()
distru had je toch zelf vervangen destijds?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF weer mezelf gequote.
Okay goed nieuws.
Vandaag met een autoambulance de auto naar een garagebedrijf gebracht. Niet zozeer om hem te laten repareren, maar omdat de hoofdmonteur daar veel van turbomotoren weet en aan gesleuteld heeft.
Ik heb daar goede ervaringen altijd en ze waren wel bereid 'ff te luisteren'.
Toen ik daar kwam de auto direct maar afgeladen omdat ik een stuk garage kreeg toegewezen met een brug en een karretje gereedschap en de boodschap 'nou jong, trek hem maar open, de ratel zit aan de voorkant bij de distributieriem'.
Zo gezegd zo gedaan en na verwijdering van het bovenste kapje bleek de distributieriem zwaar beschadigd. Direct maar alles open gehaald en wat bleek? De poelie van de oliepomp helemaal rechts onderaan is kapotgelopen. van de 4 spaken waren er nog maar 3 heel, de 4e had gruis en stukken ijzer door de hele kap gegooid.
Als ik er mee door was blijven rijden zou de oliepomp ermee op zijn gehouden en was er geen smering geweest, maar gelukkig was ik er op tijd bij.
Nieuwe riem en poelie zijn besteld. Volgende week zaterdag kan alles weer in elkaar als het meezit en dan kunnen we weer rijden!
Geen foto's helaas.
* Tjabbo is blij
nee met de andere poelies was niets mis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
distru had je toch zelf vervangen destijds?
snaartje wat te strak gezet?
maaar het is wel fijn zo
doe ik toch nooitquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
gezwellig
Nog rare dingen gedaan?
senksquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
Tjabbo, you lucky bastard![]()
Maar wel heel chill voor je
stormlooptopic
ik ben goed en normaalquote:
het is een feit ik ben zo normaal als een geitquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig zet je die smiley erachter
Die beesten staan niet voor niets opgesloten ehquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is een feit ik ben zo normaal als een geit
ik weet ik weet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die beesten staan niet voor niets opgesloten eh
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die beesten staan niet voor niets opgesloten eh
ok.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee met de andere poelies was niets mis.
Het schijnt sporadisch voor te komen, bij diverse merken en soorten.
en nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:05 schreef PeuRac het volgende:
Hugo, ik moet morgen om 9u vlak bij jou zijn(ik moet op kantoor zijn, bus ophalen) moet van 9:30 tot 14u in woerden werken, ben daarna lekker vrij
quote:Alfa Romeo is historisch gezien belangrijker dan Ferrari of Maserati
waarom danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
een quote van Ton Roks (hoofd-redacteur van Autovisie en mede Alfa liefhebber)
[..]
Meesterlijke uitspraak![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
een quote van Ton Roks (hoofd-redacteur van Autovisie en mede Alfa liefhebber)
[..]
Meesterlijke uitspraak![]()
Zal ik speciaal voor jou ff een omweg maken dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
Zolang je maar niet in IJsselstein komt
hij zoekt het ook niet ff zelf op op een kaartje ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
Fugie, wat een meesterlijk rolbevestigende post in het meet-topic
Mwah, ik zit dan toch op de bootquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou ff een omweg maken dan?
Wees maar niet bang, ik ga met de trein naar Maarssen toe, dus ik blijf uit jou buurt (t station ligt tegenover kantoor).
Moet je ff de Autovisie kopen en het voorwoord lezenquote:
jonge, topografie was ik vroeger echt de keizer in. Maar dat bier he, dat maakt een mens niet slimmer zeg maarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
Fugie, wat een meesterlijk rolbevestigende post in het meet-topic
EN je bent een zeeuw....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
jonge, topografie was ik vroeger echt de keizer in. Maar dat bier he, dat maakt een mens niet slimmer zeg maar
tomtom, apeldoorn, klaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij zoekt het ook niet ff zelf op op een kaartje ofzo
Nu al?quote:
Wat heb je gedaan dan? Ben je voor de verandering eens naar je werk gegaanquote:
waarom staan er in je ondertitel 2 totaal ander merken dan je avatarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Ben je voor de verandering eens naar je werk gegaan![]()
Ondertitel dat rij ik en ben ik liefhebber van en mn avatar daar heb ik gewerkt, tot 2weken geleden, maar dat moet ik nog steeds veranderenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom staan er in je ondertitel 2 totaal ander merken dan je avatar![]()
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, snap er geen fuck van, volgens mij ben je gewoon bang om je echte liefde (opel) te laten zienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ondertitel dat rij ik en ben ik liefhebber van en mn avatar daar heb ik gewerkt, tot 2weken geleden, maar dat moet ik nog steeds veranderen
Ja, hier is het ook niet erg koel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:14 schreef Youp het volgende:
bah, ik blijf kapot hier![]()
zo benauwd is het nog NOOIT geweest hier
op school dus
Niet op schoolquote:
je droomt nog johquote:
Ik keek zojuist in de spiegel en ik kan alleen maar zeggen dat mijn uitspraak van zojuist bevestigd isquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:02 schreef BoJo het volgende:
zweten doe ik nog niet maar het is gewoon benauwd...![]()
ochtend vrijquote:
nee ben je wel lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrij.
O je vroeg het niet aan mij?
kan niet.....quote:
en zo hoort het.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet.....
systeembeheer is de boel aan het slopen![]()
Moet jij niet helpen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet.....
systeembeheer is de boel aan het slopen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
op het heetst van de dag zit jij dus binnen
ga eens snel je pilletjes nemen!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe
leuke grap
Maar ja, ik ben het voorbeeld voor de man![]()
water?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
heerlijk is dat joh
wordt weer water zuipen bij het leven![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
heerlijk is dat joh
wordt weer water zuipen bij het leven![]()
nee ze doen het maar lekker zelfquote:
beertenderquote:
je werkt al lekker koel, en dan nog dorst?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik werk in een heel oud herenhuis, lekker koel dus
Gister waren die waterflessen niet aan te slepen
we hebben van die 20 litergevallenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik werk in een heel oud herenhuis, lekker koel dus
Gister waren die waterflessen niet aan te slepen
dudequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je werkt al lekker koel, en dan nog dorst?
dan doe je iets verkeerd joh
Wij ook, maar als je met 60 man aan het werk bent gaat dat hardquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
we hebben van die 20 litergevallen![]()
altijd koud![]()
zal wel meevallen.....quote:
wat doe jij met die 60 man danquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij ook, maar als je met 60 man aan het werk bent gaat dat hard
precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onee, jij hebt die naam, sorry![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies.
dat laatste klopt dan wél weer
Slopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
laat hun hun werk ook eens alleen doen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niets, maar van die 60 zijn er minstens 40 vrouw, waarvan zeker 20![]()
![]()
quote:
dat doet het aparaat nog wel redelijkquote:
zijn ze idd goed in.....quote:
Tjab is er ook goed inquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat doet het aparaat nog wel redelijk![]()
[..]
zijn ze idd goed in.....
zal wel aan het vak liggen![]()
dubbeltt zoveel leugensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik spreek enkelttt de waarheid![]()
Mietjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:25 schreef Youp het volgende:
ik zou met een aantal van mn klasgenoten gaan bieren tussen 4 en 5.. dan is er happy hour hier ergens in de stad... totdat ik er achter kwam dat ik nog moet rijden zo rond 6 uur
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn ze idd goed in.....
zal wel aan het vak liggen![]()
quote:
ja ik weet dat je heel graag ziet dat ik me nog een keer om een boom vouwquote:
Daar heb jij geen drank voor nodig dunkt mequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:25 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik weet dat je heel graag ziet dat ik me nog een keer om een boom vouw
is echt zo hoor....quote:
nou toch wel...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb jij geen drank voor nodig dunkt me
werkeloosheidswet?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is echt zo hoor....
ben altijd blij dat me pc gelijk bij opstarten op ww vraagt![]()
getintquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
werkeloosheidswet?
hmmm.
luie compu heb jij![]()
zelfbescherming van de pc is datquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
werkeloosheidswet?
hmmm.
luie compu heb jij![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you logon credentials are correct.
you can now fill out your application form to obtain free money
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you logon credentials are correct.
you can now fill out your application form to obtain free money
BIJNA KAPOTquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
tegen luie koffiedrinkende systeembeheerder die het hele systeem vernagelen waardoor ik het weer helemaal opnieuw moet instellen bedoel jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tegen bastards zoals jij die die arme apparaatjes gebruiken puur voor hun eigen gerief
en je moet hem slaan. heel hard.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga mijn broertje straks vertellen dat hij rijdt
hehehe frusty mannetjequote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tegen luie koffiedrinkende systeembeheerder die het hele systeem vernagelen waardoor ik het weer helemaal opnieuw moet instellen bedoel je![]()
Welnee, hij heeft al zoveel deukenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en je moet hem slaan. heel hard.
zo.
dat zal hem leren.
tssssk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:35 schreef Youp het volgende:
oh herman.. je broertje laten rijden..mietje
heeft hij ook een ongeluk gehad dan net als jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft al zoveel deuken
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:39 schreef Youp het volgende:
[..]
ja duh..
maar ik moest ook zelf rijden na het bieren van hem
quote:
ergo je hebt er geen kut voor gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Toets gemaakt.
Ging niet goehoeeeeeed.
Gelukkig maakt het niet zoveel uit aangezien ik voor dat vak toch voldoende sta
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:03 schreef MewBie het volgende:
[..]
De instelling om te gaan studeren
zo goed mogelijke resultaten met zo weinig mogelijk inspanning
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef MewBie het volgende:
Tis trouwens best wel warm als je zo in het zonnetje zit...
De laptop wordt alleen een beetje heel erg heet enzo, touchpad kan ik al bijna niet meer aanraken, zo maar eens verhuizen naar de schaduw
Goh.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga dood hier.
Nu wordt het me écht te warm.
Hier geen enkel raam dat open kanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goh.
Je stelt je aan.
Ik heb het nog kloteriger
plat dak, bovenste verdieping en van 4 tot 10 de zon er vol op. Maar 1 raam dat open kan.
zon staat vol op het raam dan..... Zeg maar het sauna ideequote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier geen enkel raam dat open kan.
Ook een plat dak en dus ook van 4 tot 10 de zon er vol op.
Hier gelukkig niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zon staat vol op het raam dan..... Zeg maar het sauna idee
quote:
Afgelopen week heeft mijn trein elke keer een half uur vertraging gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je wil NIET met dit weer in de trein zitten... Afgelopen week heb ik zo'n 12 uur in de trein gezeten: Dat wil je niet.
Centrinoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]Laptop
54 mbps WiFi
Schaduw
brakke accu
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef MewBie het volgende:
[..]
Centrinoik kan nog een uurtje voorruit, (heb nog 25% accu over) en tegen die tijd is het tijd om eens onder de doesj door te gaan lopen
![]()
En dan zo'n lekker koude doesj zodat je lekker afkoelt en er weer ff tegenaan kanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
AMD van bijna 3 jaar oud...Douchen lijkt me ook wel wat ja
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Afgelopen week heeft mijn trein elke keer een half uur vertraging gehad..
Ik vond het overigens best koel in de trein. De bus was 500x erger.
Máár, de auto (zonder airco) is ook niet alles en ik hoop dat er straks geen file staat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:59 schreef MewBie het volgende:
[..]
En dan zo'n lekker koude doesj zodat je lekker afkoelt en er weer ff tegenaan kanen dan dalijk lekker bbqen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |