quote:The new Chevrolet SSR is a 300hp Vortec 5300 aluminium small block V8 and can reach a maximum speed of 201 (governed) and a maximum power of 390bhp and a maximum torque of 546Nm.
Whehehe die zit ook in Project Gotham Racing 2quote:
190D special edition ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe die zit ook in Project Gotham Racing 2
luister jij met je ogen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:46 schreef Fugie het volgende:
gister nog een cadillac sts gezien, klonk wel leuk
190Dquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
190D special edition ook!![]()
en de CRE
quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef BoJo het volgende:
ik heb de auto voor mij gevonden !!
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D90%26js%3D1
en jij vond het benzine verbruik van je jeep al hoogquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:56 schreef BoJo het volgende:
ik heb de auto voor mij gevonden !!
http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D90%26js%3D1
gas is om op te kokenquote:
jij zei dat die geen gas had maar je had het niet over het verbruikquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
d'oh
Maar het ging dus over het verbruik![]()
Anders maak je je even druk ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij zei dat die geen gas had maar je had het niet over het verbruik![]()
chilllllllllll manquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders maak je je even druk ofzo.
Jij houdt van ons, en wij? Wij houden van je anus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
wie zijn jullie om te oordelen over MIJN anus![]()
![]()
MIJN anus jah
Jouw anusquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:08 schreef Hugster het volgende:
wie zijn jullie om te oordelen over MIJN anus![]()
![]()
MIJN anus jah
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij houdt van ons, en wij? Wij houden van je anus!
neeeeej man, is het geen tijd voor.....quote:
Er staat geen tijd voor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeeej man, is het geen tijd voor.....![]()
Heeft je moeder je nooit leren delen?quote:
14:14 is de perfecte tijd voor een anus!quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeeej man, is het geen tijd voor.....![]()
Jawel, maar ik houd het liever voor mezelfquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heeft je moeder je nooit leren delen?![]()
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anusquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anus![]()
zoveel heb ik er niet eens hoorquote:
Ik heb hem net op de trein getyft, maar het was de stoptreinquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga even Nelson Mandela op de boot zetten
anaal fefixeerde freakquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wou "doe moeilijk" quoten maar ik quote die anus![]()
dat is die andere blauwequote:
ben der kapot van manquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent niet de nieuwe FA gewordenJammer?
OOK jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is die andere blauwe![]()
[..]
ben der kapot van man![]()
niet ook, alleenquote:
mijn carrierequote:
Ach, je bent al blauw dus veel kanslozer kan het toch niet...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
dan lijk ik weer zo kansloos
tijger met lef:
http://www.negative-shock.net/index.php?ns=view_vid&id=342
http://www.dumpalink.com/media/1119172957quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, je bent al blauw dus veel kanslozer kan het toch niet...
En idd, die tijger heeft lef ja
Dan sta je ECHT voor lulquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1119172957
dit is anders ook wel best kansloos![]()
![]()
ik hoor niksquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.dumpalink.com/media/1119172957
dit is anders ook wel best kansloos![]()
![]()
Holy crapquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
join the army
http://www.dumpalink.com/media/1119431602
Recensie van mn toneelstukquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naast je pa?
Of op een Fancy achtige pagina?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Recensie van mn toneelstukOver hoe komisch is een lijntje wegsnoof. Tja ik snorte inderdaad alle bloem in het stukje folie op, dus dat noet er leuk uitgezien hebben
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
sniper vs taliban![]()
http://www.dumpalink.com/media/1119272067
Dat is geen klein kaliber waar ie mee schietquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:38 schreef ThaFreak het volgende:
sniper vs taliban![]()
http://www.dumpalink.com/media/1119272067
quote:De vrouw van de controversiële Britse radio-dj Tim Shaw,heeft de sportwagen van haar man met een waarde van 37.500 euro op eBay verkocht voor 75 cent, omdat hij tijdens een uitzending had
geflirt met model Jodie Marsh.
Shaw,werkzaam bij de zender Kerrang! 105.2 vertelde het model dat hij bereid was zijn vrouw en kinderen te verlaten voor haar. Zijn vrouw Haley kon daar niet om lachen en zette onmiddellijk zijn Lotus Esprit Turbo online te koop.
"Er is geen hoop op verzoening", aldus Haley.Een woordvoerder van Kerrang zei dat de dj compleet ontdaan is. bron: TT pag. 402
en wat ga je eraan doenquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
Op een gegeven moment heb je zoiets van.... het is nu wel genoeg met die warmte....
EN DAT MOMENT IS NU AANGEBROKEN
pc in de douch plaatsen niet makkelijkerquote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de 2e keer vandaag douchen? :")
Geeft ongelukken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pc in de douch plaatsen niet makkelijker
webcam plaatsen, en daarna filmpje opsturen naar darwinquote:
darwin awards:quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Darkwing Duck?
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 juni 2005 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
darwin awards:
http://www.darwinawards.com/
Te warm om te douchenquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
daar is het te warm voor
Ik heb net ook alweer gedouched
zo we:rken
FF weer mezelf gequote.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:25 schreef Tjabbo het volgende:
godgloeiende is m'n supra kapot gelopen![]()
![]()
waarschijnlijk de hoofdlagers kapot. er zit een nare tik in het blok
beterquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF weer mezelf gequote.
Okay goed nieuws.
Vandaag met een autoambulance de auto naar een garagebedrijf gebracht. Niet zozeer om hem te laten repareren, maar omdat de hoofdmonteur daar veel van turbomotoren weet en aan gesleuteld heeft.
Ik heb daar goede ervaringen altijd en ze waren wel bereid 'ff te luisteren'.
Toen ik daar kwam de auto direct maar afgeladen omdat ik een stuk garage kreeg toegewezen met een brug en een karretje gereedschap en de boodschap 'nou jong, trek hem maar open, de ratel zit aan de voorkant bij de distributieriem'.
Zo gezegd zo gedaan en na verwijdering van het bovenste kapje bleek de distributieriem zwaar beschadigd. Direct maar alles open gehaald en wat bleek? De poelie van de oliepomp helemaal rechts onderaan is kapotgelopen. van de 4 spaken waren er nog maar 3 heel, de 4e had gruis en stukken ijzer door de hele kap gegooid.
Als ik er mee door was blijven rijden zou de oliepomp ermee op zijn gehouden en was er geen smering geweest, maar gelukkig was ik er op tijd bij.
Nieuwe riem en poelie zijn besteld. Volgende week zaterdag kan alles weer in elkaar als het meezit en dan kunnen we weer rijden!
Geen foto's helaas.
* Tjabbo is blij
Yep.quote:
Je bedoeld Euroquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yep.
Nu hopen dat het geen verdere schade aan de motor teweeg gebracht heeft.
Maar ik kijk nu eerst iig niet tegen een dure revisie aan. pffft.
ben nu voor een 100 piek helemaal klaar![]()
ik vond het kut rijden...maar dat vind ik van alle VWsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
omdat ik me aan het vervelen was kwam ik het volgende tegen op internet.
Een golf 3 cabio![]()
Ziet er best nog leuk uit en de vraagprijs is vrij laag. Zit 195.000 kilometers op en het is een 1.8.
Wat zou zo een wagen waard moeten zijn? En volgende vraag is zo iets leuk om in te rijden of niet![]()
quote:Opmerking(en):
sleutel + papieren VW Golf Cabrio ophalen op nummer 913 bij de praktijk tot 18.00 uur mogelijk.
Golf 3 Cabrioquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:15 schreef ook_gek het volgende:
nou ik vind die golfjes best lekker rijden eigelijk![]()
Kut ritquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
ik vind gewoon nog de opdracht van Brussaard van toen 02-05-2003
[..]
Dat moment had ik maandag, dinsdag en vandaag. Als je in je pak in 30+ graden loopt. 2 liter zweet hangt in je overhemd. Alles is opgezwollen door de warmte waardoor je overhemd klemt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
Op een gegeven moment heb je zoiets van.... het is nu wel genoeg met die warmte....
EN DAT MOMENT IS NU AANGEBROKEN
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Yep.
Nu hopen dat het geen verdere schade aan de motor teweeg gebracht heeft.
Maar ik kijk nu eerst iig niet tegen een dure revisie aan. pffft.
ben nu voor een 100 piek helemaal klaar![]()
distru had je toch zelf vervangen destijds?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
FF weer mezelf gequote.
Okay goed nieuws.
Vandaag met een autoambulance de auto naar een garagebedrijf gebracht. Niet zozeer om hem te laten repareren, maar omdat de hoofdmonteur daar veel van turbomotoren weet en aan gesleuteld heeft.
Ik heb daar goede ervaringen altijd en ze waren wel bereid 'ff te luisteren'.
Toen ik daar kwam de auto direct maar afgeladen omdat ik een stuk garage kreeg toegewezen met een brug en een karretje gereedschap en de boodschap 'nou jong, trek hem maar open, de ratel zit aan de voorkant bij de distributieriem'.
Zo gezegd zo gedaan en na verwijdering van het bovenste kapje bleek de distributieriem zwaar beschadigd. Direct maar alles open gehaald en wat bleek? De poelie van de oliepomp helemaal rechts onderaan is kapotgelopen. van de 4 spaken waren er nog maar 3 heel, de 4e had gruis en stukken ijzer door de hele kap gegooid.
Als ik er mee door was blijven rijden zou de oliepomp ermee op zijn gehouden en was er geen smering geweest, maar gelukkig was ik er op tijd bij.
Nieuwe riem en poelie zijn besteld. Volgende week zaterdag kan alles weer in elkaar als het meezit en dan kunnen we weer rijden!
Geen foto's helaas.
* Tjabbo is blij
nee met de andere poelies was niets mis.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
distru had je toch zelf vervangen destijds?
snaartje wat te strak gezet?
maaar het is wel fijn zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |