Hahaha koken = timingquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:15 schreef Cynic het volgende:
een uur te vroeg met eten koken beginnen is niet handig...
Want nu heb ik alles klaar maar er is nog niemand thuis
Meer een kwestie van niet nadenken, gewoon een uur vergist. Alles om 5 uur klaar terwijl iedereen er pas om 6 uur isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hahaha koken = timing
en ik kan ook niet timen mijn groenten zijn altijd ver voor het vlees klaar
hehe en nu dan ? warmhouden ?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Meer een kwestie van niet nadenken, gewoon een uur vergist. Alles om 5 uur klaar terwijl iedereen er pas om 6 uur is
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:53 schreef Ruis het volgende:
Weet je wat Cynic, plaats jij je bonenpulp theorie, dan neem ik ondertussen contact op met BigFoot-travel.
Sjekur rustig aan, anders krijg ik ut Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:52 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rustig aan, Sway.
Mja... Dit is training voor de hete dagen die nog komenquote:Op zondag 26 juni 2005 14:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mwah, vind het vandaag goed te doen.
Had ik al verteld dat ik een airco heb?quote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja... Dit is training voor de hete dagen die nog komen
JA!!quote:Op zondag 26 juni 2005 14:16 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een airco heb?
nogalquote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggg
doe er eens wat aan gij blauwe !quote:
ohja dat is waar ook !quote:
Mietje!!quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Laten we elkaar mietjes noemen !
pfff mietjequote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef Shirley het volgende:
Mieterige pisnichten.
quote:
ja leren idd .. en ik heb ook al een seminar samenvatting getypt (haha ik heb er nu 2 van de 10)quote:Op maandag 27 juni 2005 10:55 schreef Zwansen het volgende:
Leren!
ik ook niet hoor 18 juli pas !quote:Op maandag 27 juni 2005 18:24 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmmmmm... Iedereen bijna vakantie, behalve ik
Da's bijna!!quote:
tja het ov is niet langer geldig .. komt me helemaal niet uit ik dacht dat dat ding de maand augustus niet geldig was dus ik heb werk geregeld vanaf 1 augustusquote:
ik mis mij nietquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef Shirley het volgende:
[..]. Ik mis jou ook.... en Nouk nog meer!....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |