quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze speelden met duitse helmen!
Je hebt geen kans gehad, man.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik niet in de 89ste minuut scoorde![]()
1 counter hoog overquote:
ook 1quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:22 schreef komrad het volgende:
jij wel JD?>
Jamaar, jamaar, jamaar dat doe ik ook hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:47 schreef komrad het volgende:
dat kan ook komen omdat grumpey in de friendlies alleen maar trainees en complete waailappen opstelt
Chen is nu met vakantie en kan waarschijnlijk niet accepten. Hij heeft volgens mij zijn status ook ingesteld op "Kan niet uitgedaagd worden" want ik wil hem wel uitdagen maar op HT staat " Je kunt dit team momenteel niet uitdagen."quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil ook nog even duidelijk maken.. dat iedereen die niet kan accepteren vanwege een vakantie helaas pech gehad heeft... we kunnen er niet aan beginnen om wedstrijden op een later tijdstip te spelen. Mocht je het wel op een andere dag kunnen accepteren dan moet je dat even aangeven!!
Dit was van Chen, hij zal als hij niet kan accepten een WO krijgen. Hij heeft van mij iedere week tot maandagavond de tijd om te accepten (anders kan zijn tegenstander geen friendly meer vinden en verliest hij training en dat is kut). Dus als je tegen Chen speelt, dan weet je dat je vanaf dinsdagochtend iets anders kan regelen als hij niet geaccepteerd heeft.
Betreffende wedstrijd:
FC Chen - P.T.T. (20 juli) je zou dus vanavond al kunnen uitdagen, kan je die iig spelen!!
Flevo Rangers - FC Chen (27 juli)
FC Chen - dieptriest (3 augustus)
quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:06 schreef SuperWeber het volgende:
Vreemd genoeg heet zijn team ook helmunt...
Dan vraag je er natuurlijk ook om. Waarom?? Verslagen te worden door SW|thegreatest
Hmmm, dan riskeer ik nu een WO. Ik heb inmiddels een friendly geregeld.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:51 schreef pekel het volgende:
Wachten tot maandag, als FC Chen dan nog kan uitdagen... misschien vind ie nog wel een i'net cafe.
FUCK, heb ik dat weer??quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:31 schreef pekel het volgende:
1x raden wie nu op IRC is, CHEN!.
Flevo Rangers - FC Chen 0-5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |