hebben wij ook vaak,sanne geeft aan dat ze moe is en als we haar dan in bedje leggen wil ze nog niet slapen en blijft echt 15 min tot een half uur huilen.Vanavond was het weer zover nu slaapt ze lekker.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef snoopy het volgende:
Hier ligt er nu eentje te krijsen in bed. Als we naar z'n kamertje gaan en
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 21:20 schreef DaanBanaantje het volgende:
huh? slaapt ze in dr kinderwagenbak?
sanne ook begint al als ik S`morgens haar kamertje binnenkomt.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef renzell het volgende:
Julius kan hardop lachen sinds een paar dagen! Het is te lief voor woorden.![]()
![]()
Vooral als ik heeeeel wild met hem door de kamer dans, proest ie het soms uit van plezier, erg grappig!
mag ik vragen waarom ze niet gewoon in een wiegje of ledikantje ligt?quote:
wow... volgens mij is ie dan helemaal niet meer te weerstaanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef renzell het volgende:
Julius kan hardop lachen sinds een paar dagen! Het is te lief voor woorden.![]()
![]()
Vooral als ik heeeeel wild met hem door de kamer dans, proest ie het soms uit van plezier, erg grappig!
Als ze in haar ledikantje ligt denkt ze dat ze in haar box ligt,vorige keer ook gingen we kijken na een half uur was ze een kwartslag gedraaid.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:25 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom ze niet gewoon in een wiegje of ledikantje ligt?
Ze slaapt ook niet in een wiegje.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef DaanBanaantje het volgende:
onder een lakentje en met twee gevulde kruiken aan beide kanten van dr lichaam? of, zoals ik een wijs iemand ergens heb horen/zien schrijven, twee oude lakens zigzaggen door de spijlen waardoor de beentjes er niet tussen kunnen komen.. ? een wiegje heeft btw geen spijlen hoor!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:32 schreef edje34 het volgende:
En hoe zit het dan nu ze in de reiswieg slaapt?? zie foto
Zo treffen wij haar meestal aan maar dan met heel de stof over haar hoofdje heen.quote:
een wiegje is denk ik beter dan een kinderwagenbak.. vandaar.. en heeft geen spijlen of kap waar heb met het hoofdje tegenaan kan zitten..quote:
We hebben alleen een ledikantje maar ze wil nog niet slapen daarin.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
een wiegje is denk ik beter dan een kinderwagenbak.. vandaar.. en heeft geen spijlen of kap waar heb met het hoofdje tegenaan kan zitten..
en als je dr toch in dr kinderwagenbak wil laten slapen, doe dan de kap omhoog ofzo zodat ze niet in het stof kan komen met dr gezicht.. want dat lijkt me erg gevaarlijk..
Wat creatiefquote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef sombie het volgende:
Ik denk dat ik de oplossing weet: leg haar in haar bedje.
Dat vind ze te donker en te eng hebben we al geprobeerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
en als je dr toch in dr kinderwagenbak wil laten slapen, doe dan de kap omhoog ..
welja.. gewoon volhouden, dat wil ze echt wel! ze zal wel moeten want ik denk niet dat ze binnenkort nog in een kinderwagenbak past...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef edje34 het volgende:
[..]
We hebben alleen een ledikantje maar ze wil nog niet slapen daarin.
Jah precies, uitkijken met verstikking hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
een wiegje is denk ik beter dan een kinderwagenbak.. vandaar.. en heeft geen spijlen of kap waar heb met het hoofdje tegenaan kan zitten..
en als je dr toch in dr kinderwagenbak wil laten slapen, doe dan de kap omhoog ofzo zodat ze niet in het stof kan komen met dr gezicht.. want dat lijkt me erg gevaarlijk..
maar het beste lijkt me gewoon om haar in een ledikantje te stoppen!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:40 schreef Luchtbel het volgende:
Nog maar bijna 10 dagen LadyS.......
We hebben er nog wel een hoor maar kan ik geen foto van laten zien,die ligt nl in haar kast.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef DaanBanaantje het volgende:
waar is je vrouw? die weet vast wel een oplossing!
S`nachts slaapt ze door of ze moet huilen vanwege een plas of poepluier.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:34 schreef Githa het volgende:
Wat het huilen betreft, lijkt me heel normaalJordy huilt hier ook vaak zo'n 15 min, het is ook een hele omschakeling vaak
van lekker spelen ineens in je stille bed en je weet al wat er komen gaat...die heeeeeeeeeeeeeeeele nacht
![]()
![]()
Ik laat Jordy hier altijd gewoon even huilen en kom een keer terug om hem zijn tutje te geven of om mijn hand even op zijn buik te leggen ik haal hem er niet uit en hij slaapt altijd goed in na dat huilbuitje.
Ik denk dat je wel hoort/weet wanneer er noodzaak is.
Slaapzak is maatje 70 Sanne heeft maatje 62-68quote:Op maandag 4 juli 2005 21:48 schreef Githa het volgende:
ook veeeeeeeeel te dik lijkt me Jordy zou er in wegdrijven iig welke maat staat erin edje ? .... ik denk dat Sanne lengtemaat 80 al wel mag/moet hebben hoorbelangrijkste is dat de armsgaten goed zitten , die kun je zonodig verkleinen door ze een stukje dicht te naaien.
Daar doen we ook alles aan hoor Lady Bos we proberen echt van alles ,en ben ook heel blij met jullie adviezen en tips.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef Ladybos het volgende:
Edje wat me opvalt aan je verhaal is dat je steeds zegt: 'dit wil ze niet'.. Maar voor haar veiligheid ben jíj verantwoordelijk, .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |