quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Luchtbel het volgende:
Lief klein knap kind van mij! Trok zich omhoog aan broekspijp en keek omhoog.
Liet voor een kleine halve minuut de broek los en pakte met links haar moeders hand en met rechts die van hemTerwijl wij nog verbaasd stonden te kijken naar dat wezentje half onder ons, ging zij al volle vaart vooruit AAP!!!
![]()
Sanne ligt nu in de reiswieg ,we hebben een easywalker,die kunnen we ook ombouwen tot kinderwagen.dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Martineke het volgende:
edje wat bedoel je? een kinderwagen in zitstand zetten? of een buggy?
idd wandelwagenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef poemojn het volgende:
Kinderwagen? Wandelwagen zeker Edje? Ik haal die termen ook door elkaar.![]()
Vandaag is om gegaan zonder kukelenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:40 schreef snoopy het volgende:
Anitra, je mag Djulian wel een helmpje opzetten![]()
zwaaien is zooooooo lief
![]()
het zal de vermoeidheid zijn maar ik snap er werkelijk niks vanquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:16 schreef poemojn het volgende:
Fijn dat je zo blij met me bent
Ik meende serieus dat ik die termen ook altijd door elkaar haalde. Kinder- en wandelwagen zijn bedacht voor de komst van de combiwagen, en nu wordt meestal alleen 'kinderwagen' gebruikt voor het deel van de bak, maar er is geen goed woord voor het buggydeel-van-de-combiwagen, of ik ken 't tenminste niet.
Grappig, wist niet eens dat ie dat had gedaanquote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Lishe het volgende:
Texelonia, vannacht gaat het hopelijk een stukje beter met Noah's slaap. (En die van jullie
Las op een ader forum in een papa-lijst ineens Micha en Noah... Mijn vriend staat daar ook op, vond het grappig om tegen te komen
Geen nieuwe kamer, maar een herinrichting en opknapbeurtje van de slaapkamerquote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
Noah een nieuw bed en een nieuwe kamer? wat goed! heeft mama ook foto;s gemaakt voor ons om jouw kamertje te bewonderen? Ik las dat het slapen nog niet zo heel goed gaat, maar tis ook wel wennen natuurlijk!
Wat heeft ze gedaan dan,en hoe oud is ze dan??quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn kleine baby is groot en verdient straf
klopt welquote:
anders ik welquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn dat het allemaal zo goed ging Githa. Wat een stapel cadeaus zeg! Ik zit er echt van te kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |