abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28433486
Morris wat goed!!!!

Ik zat vandaag bij mijn vriendin die eind mei bevallen was. Wat een moppie is haar dochterje, net 6 weekjes. Heerlijk!!! Ik realiseerde me wel ineens dat we vrijdag op vakantie gaan, dat we de 24ste thuis zullen komen en dat het dan nog maar 2,5 week is voor dat hij 1 word Met andere woorden: nog maar 5 weken en 6 nachtjes en dan word hij al 1
Ik kan het bijna niet geloven zo snel dit jaar gegaan is. Als ik dan Nicky vandaag zieheb niet eens de kans gehad haar vast te houden want Djen was me telkens voor dan heb ik nog steeds het gevoel dat het zo kort geleden was dat Djulian ook zo was. Maar nu loopt hij al aan de hand, wil alles ontdekken en kroop zo de tuin in bij mijn vriendin , kukelde van de bank afdus voorhoofd nu ook blauw en hebben we in 3 dagen tijd alle kanten van het hoofd gehad, sjanst met elke vrouw die hij tegen komt, begint te lachen als hij kleine baby's ziet en wil ze dan helpen zwaait als hij naar bed gaat en vanavond zei hij voor het eerst dag toen hij zwaaide Wij waren helemaal verbaasd en om te laten horen dat hij het echt zei deed hij het nog 3x en dan met zijn handje zwaaien
Wat een heerlijk ondeugend, ondernemend, sjansend, lieve, prachtige zoon heb ik toch!!!!
  zondag 3 juli 2005 @ 15:28:02 #202
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28445886
Vanaf welke leeftijd mogen baby`s in een kinderwagen??
Sanne is nu 4 1/2 maand en kan al aardig recht op zitten,of heeft dat er niks mee te maken?
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 3 juli 2005 @ 19:36:55 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28452371
Lief klein knap kind van mij! Trok zich omhoog aan broekspijp en keek omhoog.
Liet voor een kleine halve minuut de broek los en pakte met links haar moeders hand en met rechts die van hem Terwijl wij nog verbaasd stonden te kijken naar dat wezentje half onder ons, ging zij al volle vaart vooruit AAP!!!
  zondag 3 juli 2005 @ 20:12:24 #204
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28453359
edje wat bedoel je? een kinderwagen in zitstand zetten? of een buggy?

Maxim heb ikal vanaf 2 maanden in de bugaboo gezet in zitstand, dan wel een beetje gekanteld. en dat doe ik nu nog steeds zolang hij niet zelf kan zitten.

Morris cool zeg, knap hoor!

en Jolie los staan *klap klaP* goed hoor
  zondag 3 juli 2005 @ 20:17:36 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28453550
Oeh Morris stoertje
  zondag 3 juli 2005 @ 20:23:41 #206
640 snoopy
peanuts
pi_28453755
quote:
Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Luchtbel het volgende:
Lief klein knap kind van mij! Trok zich omhoog aan broekspijp en keek omhoog.
Liet voor een kleine halve minuut de broek los en pakte met links haar moeders hand en met rechts die van hem Terwijl wij nog verbaasd stonden te kijken naar dat wezentje half onder ons, ging zij al volle vaart vooruit AAP!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar zondag 3 juli 2005 @ 20:35:29 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28454183
Al heeeeeel lang niet meer hier geweest...

Morris, coole vent! Zitten is leuk hoor en over een tijdje sta je je mama op te wachten in je bedje

Joliie, zes! tandjes al Isa heeft er op tijd van drie weken ineens drie, twee onder en eentje rechtsboven, terwijl linksboven volgens mij op springen staat...

Ik zit een beetje de emo- hier... over 10 daagjes is Isa voor het eerst jarig Ongelovelijk hoe snel zo'n jaar kan gaan... Ik kan me vorig jaar met Luchtbellie en LadyS nog zoooo goed herinneren... *snif*

Knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 3 juli 2005 @ 20:40:22 #208
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28454357
Oh Sjeen je moet rond d'r verjaardag wel even in van nul tot nu posten met mooie Isa
  zondag 3 juli 2005 @ 20:52:10 #209
640 snoopy
peanuts
pi_28454767
Sjeen nu moet ik ook alweer bijna huilen
  zondag 3 juli 2005 @ 21:06:06 #210
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28455246
quote:
Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Martineke het volgende:
edje wat bedoel je? een kinderwagen in zitstand zetten? of een buggy?
Sanne ligt nu in de reiswieg ,we hebben een easywalker,die kunnen we ook ombouwen tot kinderwagen.dat bedoel ik.
(Hans teeuwen)
pi_28456358
Kinderwagen? Wandelwagen zeker Edje? Ik haal die termen ook door elkaar. Myrthe lag vanaf 2,5 maand in de ligstand in het buggydeel van de Bugaboo, maar zij wilde ook niet plat in de bak liggen. Het advies is eigenlijk 6 maanden, dan is de rug wat sterker.

Goed van Jolie!

En Morgaine loopt al, zag ik in het fototopic!

Djulian, vervelend dat je van de bank bent gevallen.. Wel leuk dat je al zwaait

Morris goed dat je zelf kunt gaan zitten!
  zondag 3 juli 2005 @ 21:40:53 #212
640 snoopy
peanuts
pi_28456455
Anitra, je mag Djulian wel een helmpje opzetten
zwaaien is zooooooo lief
  zondag 3 juli 2005 @ 22:08:59 #213
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28457451
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:38 schreef poemojn het volgende:
Kinderwagen? Wandelwagen zeker Edje? Ik haal die termen ook door elkaar.
idd wandelwagen Ha Ha ha
(Hans teeuwen)
pi_28457733
Fijn dat je zo blij met me bent
Ik meende serieus dat ik die termen ook altijd door elkaar haalde. Kinder- en wandelwagen zijn bedacht voor de komst van de combiwagen, en nu wordt meestal alleen 'kinderwagen' gebruikt voor het deel van de bak, maar er is geen goed woord voor het buggydeel-van-de-combiwagen, of ik ken 't tenminste niet.
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2005 @ 23:38:08 #215
81992 Githa
pi_28461138
Jordy past gewoon niet meer in de wandelwagen bak dus weinig keus .... meneer ligt nu idd gekanteld naar achter in de kinderwagen.
Hij vind het nog eens veeeeeeeeeeeeeeeel leuker ook omdat hij nu alles kan zien
  zondag 3 juli 2005 @ 23:45:57 #216
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_28461394
hier een kruipende Thijs Thijs duwt zijn knietjes onder zijn kont zet zich af en gaat met onderarmen steunend overal heen waar hij heen wilt gaan.

En hij kan in zijn handjes klappen zo lief

Ow en sinds vanmiddag heeft hij tandje nummer 4 en nummer 5 is er ook aan het aankomen

Morris stoer joh leuk he nu uit je zelf kunnen zitten
Jolie meid toch wat goed
Sjeen de time flies enne idd nu maar lekker veel posten over je meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28461555
is jordy nou vandaag gedoopt githa? hoe was het?

thijs!

wat stoer weer van jolie.

en sjeen, isa ook alweer bijna 1. . inderdaad wel zo'n mooi foto-overzicht in 'van nul tot nu' graag! (die foto in je avatar is ook erg leuk.)

edje, tegenwoordig vindt de overgang van kinder-naar wandelwagen (of hoe je 't ook noemt ) volgens mij gemiddeld een stuk vroeger plaats dan voorheen. de kinderwagenbakjes zijn volgens mij ook kleiner dan vroeger, waardoor ze er eerder uitgegroeid zijn. als je wandelwagen goed plat kan is dat ook best een optie. maar liefst nog niet al te veel rechtop laten zitten voor de belasting van de rug.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 00:09:37 #218
81992 Githa
pi_28462145
Jaha Bix
Ik vertel het net in het speeltuin bankje. Het was echt een geweldige dag waarvan Jordy ook genoten heeft. De pastoor was geweldig met de kids en zelfs Jordy zat met een open mond naar hem te luisteren aan het einde viel meneer van vermoeidheid in slaap dus het water was helemaal niet zo welkom maaaaaaaaaaaaaar hij was gelijk weer in dromenland.
Na de dienst hebben we een BBQ gehouden wat heerlijk was met dit weer...en Jordy is gruwelijk verwend met cadeaus!
Hij heeft veel gehad van Little people ik dacht op de groei maar hij weet precies hoe alles werkt en een bestekset die hij nog niet had en geld ....en wat andere dingen Hij sliep om 20.00 dan ook gelijk
  maandag 4 juli 2005 @ 00:14:09 #219
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_28462282
leuk dat het een geslaagde dag geworden is Githa
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28462301
leuk. maarre spaart hij besteksets dan?
pi_28462305
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:40 schreef snoopy het volgende:
Anitra, je mag Djulian wel een helmpje opzetten
zwaaien is zooooooo lief
Vandaag is om gegaan zonder kukelen
Maar helmpje lijkt me een goed idee voor deze wildebras
Dat zwaaien is idd Als ik weg loop naar de keuken dan staat hij te zwaaien in de box en zegt dag Wat ook zo lief is: hij kan zijn handjes schoon vegen. Als hij een rijstewafel gegeten heeft dan doet hij even met zijn handen wrijven en ze zijn schoon en laat ze dan zien
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 00:16:58 #222
81992 Githa
pi_28462380
quote:
Op maandag 4 juli 2005 00:14 schreef bixister het volgende:
leuk. maarre spaart hij besteksets dan?
het zal de vermoeidheid zijn maar ik snap er werkelijk niks van

een baby besteksetje van nijntje met zijn naam en geboortedatum gegraveerd en nee, die had hij nog niet.
pi_28462801
githa: ik vond 't lezen alsof hij al heel veel besteksets had, en dat ie er nu 1 gekregen had die hij nog niet had. maar beetje flauw hoor, 't is al laat laten we maar zeggen. piet heeft trouwens ook zo'n nijntje-naam-bestekset.
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 00:31:58 #224
81992 Githa
pi_28462911
ohw nou dan zal het mijn schrijfstijl zijn.... nee hij had er bij geboorte geen gekregen, best jammer dus dat is nu goegemaakt of zoiets

1 is meer als genoeg al denkt Jordy daar vast anders over hij deed gelijk zijn mond open bij het zien van het bestek.
  maandag 4 juli 2005 @ 08:49:10 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28466291
Fijn dat het een mooie dag geweest is Githa. En gelukkig was het voor Jordy net zo leuk!
IEen bestekje wat hij nog niet had En lief datr hij zo verwend is!

Ik ben heul trots op Luuke. De eerste 2 nachtjes in haar nieuwe ledikant gaan geweldig. Heb zelfs het idee dat ze langer slaapt dan voorheen, en minder moeite heeft met inslapen. En ik maar denken dat het 'veilige' van haar wieg zo lang mogelijk vast gehouden moest blijven worden. Deze moeder weet er ook weer 's niks van
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 08:51:09 #226
81992 Githa
pi_28466307
Luuke wat goed meid, lekker slapen in je mooie bed
  maandag 4 juli 2005 @ 09:27:11 #227
640 snoopy
peanuts
pi_28466726
Luuke, wat goed
Lishe, dat gevoel ken ik wel. Ik was daar ook bang voor en hier ging het gelijk uitstekend. Net als het stoppen van de nachtvoeding trouwens
  maandag 4 juli 2005 @ 09:37:28 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28466877
Haha, ja Snoopy! Ik denk zo ongeveer bij alles; dat stellen we nog even uit, is ze vast nog niet aan toe. Of; Op wat voor manier kunnen we haar daar nu 's aan laten wennen? En uiteindelijk geeft ze keurig zelf aan hoe en wat, en gaat de meeste stapjes gewoon vanzelf. De knapperds!
  maandag 4 juli 2005 @ 09:40:40 #229
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28466925
Nou hier kon het allemaal wel wat beter gaan
Noah heeft vannacht voor het eerst in zijn nieuwe bedje geslapen, en vanaf een uur of 4 is ie regelmatig wakker geweest Nu moet ie weer een dutje doen, maar hij heeft er nog geen zin in Hopelijk went het snel Hij vindt het wel erg mooi geworden trouwens, hij moet steeds lachen naar de vissen op de muur (zal straks eens foto's maken en posten)

En nu heeft ie geen problemen meer met fruit- en groentehapjes, hij is er dol op (behalve op sperziebonen ) maar nu wil ie z'n flessen niet meer Drinkt ze maar half leeg of nog minder, en als je er dan een papje van maakt en hem voert, eet ie het vaak wel (bijna) helemaal op Mal kind van mij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 4 juli 2005 @ 11:10:51 #230
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28468958
Luuke; heldin!

Noahtje...

Julius heeft niks geen nieuw bedje, maar sliep wel tot 08.45 uur vanochtend, HIHAAAAAAA!
Sowieso slaapt meneer al een tijdje lekker door, maar dit is voor paps en mams natuurlijk echt genieten...
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 11:12:16 #231
81992 Githa
pi_28468989
Julius wat goed slapen is ook een heerlijke bezigheid

Noah, het is even wennen he .... komt allemaal goed en dan slaap je straks weer heerlijk in je nieuwe bed
  maandag 4 juli 2005 @ 11:19:12 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28469163
Hij slaapt inmiddels, maar hij is tussendoor al 3 keer wakker geworden
Het kan trouwens ook komen door het weekendje logeren bij m'n ouders. Altijd als ie daar heeft gelogeerd, waar ie zich dan voorbeeldig heeft gedragen, is ie bij ons een (paar) dag(en) heel lastig...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 4 juli 2005 @ 11:41:04 #233
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28469797
Luuke wat goehoed lekker in je eigen bedje slapen

Julius lekkere doorslaper lekker hoor, maxim is ook meestal rond half 9 a 9 uur wakker, lekker hoor

Noah wel lekker slapen hoor, je bent een beetje onrustig lijkt wel.

Maxim is vandaag een half jaar zijn eerste half jaartje vanmorgen al liedjes gezongen en geknuffeld en zo, op naar het jaar
  maandag 4 juli 2005 @ 12:21:04 #234
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28471236
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:16 schreef poemojn het volgende:
Fijn dat je zo blij met me bent
Ik meende serieus dat ik die termen ook altijd door elkaar haalde. Kinder- en wandelwagen zijn bedacht voor de komst van de combiwagen, en nu wordt meestal alleen 'kinderwagen' gebruikt voor het deel van de bak, maar er is geen goed woord voor het buggydeel-van-de-combiwagen, of ik ken 't tenminste niet.
bedoelde ik niet naar jou toe maar ik was zo moe dat ik dat ook door elkaar haal kinderwagenbak en wandelwagen. .
(Hans teeuwen)
pi_28471586
ohhhh martineke! wat gaat het snel he.. gefeliciteerd met je kleine knulletje.. en Maxim natuurlijk jij ook gefeliciteerd met je halfjaardag!

Noah een nieuw bed en een nieuwe kamer? wat goed! heeft mama ook foto;s gemaakt voor ons om jouw kamertje te bewonderen? Ik las dat het slapen nog niet zo heel goed gaat, maar tis ook wel wennen natuurlijk!

Julius! BIKKEL heel goed van je hoor! laat papa en mama maar lekker uitslapen!

Jordy ik las dat je bent gedoopt! gefeliciteerd! en zoveel mooie kado's gehad, je bent weer lekker verwend! Ik hoop dat ook jij een hele leuke dag hebt gehad!

Luuke ook een nieuw bed! goed hoor! en nog gelijk zo lekker slapen ook!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 4 juli 2005 @ 12:34:56 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28471788
Texelonia, vannacht gaat het hopelijk een stukje beter met Noah's slaap. (En die van jullie
Las op een ader forum in een papa-lijst ineens Micha en Noah... Mijn vriend staat daar ook op, vond het grappig om tegen te komen

En Julius-de-Pulius die zo lekker uitslaapt. Heerlijk Renzell, je hebt vast weer een beetje bij kunen slapen

Maxim!!!! Al een half! Wij zijn donderdag aan de beurt...gaat zo hard!
pi_28472208
We zijn gisteravond terug gekomen uit Disneyland.. Men, wat was dat een succes! Het was superlekker weer en ben zelfs bruin geworden en Dylan vond het prachtig en is zelfs meegeweest in de bootjes attracties! verder heeft ie met verschillende disneyfiguren geknuffeld en heeft ie lekker liggen slapen in zn kinderwagen..

al met al een HEEEEEEEEEEEERLIJK weekend gehad met ons gezinnetje!

ik zal vanavond foto's posten in het fototopic..
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 4 juli 2005 @ 13:14:36 #238
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28473559
Maxim; gefeliciteerd!!!

Wat gaat het ongelofelijk snel dames... met die kinderen van ons! Gisteren is een vriendinnetje van mij bevallen en ineens realiseer ik me dat mijn ventje alweer 2 keer zoveel weegt en bijna 3 maanden ouder is dan dat kleine prulletje!

Daan; wat te gek zeg! Superrrrrrrrfijn! Klinkt heel aanlokkelijk, zo'n weekendje disneyland.
  maandag 4 juli 2005 @ 13:20:48 #239
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28473807
Maxim ook alweer een half jaar Gefeliciteerd

Daantje, dat klinkt weer goed Ben benieuwd naar de foto's!
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Lishe het volgende:
Texelonia, vannacht gaat het hopelijk een stukje beter met Noah's slaap. (En die van jullie
Las op een ader forum in een papa-lijst ineens Micha en Noah... Mijn vriend staat daar ook op, vond het grappig om tegen te komen
Grappig, wist niet eens dat ie dat had gedaan (maar heb het nagevraagd en het klopt )
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
Noah een nieuw bed en een nieuwe kamer? wat goed! heeft mama ook foto;s gemaakt voor ons om jouw kamertje te bewonderen? Ik las dat het slapen nog niet zo heel goed gaat, maar tis ook wel wennen natuurlijk!
Geen nieuwe kamer, maar een herinrichting en opknapbeurtje van de slaapkamer Noah heeft nu meer een eigen hoekje en idd een nieuw bedje Zal straks eens foto's maken en posten in het kinderkamer-topic
©Dumbo
  maandag 4 juli 2005 @ 13:27:41 #240
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28474087
Maxim van harte gefeliciteerd
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 15:35:15 #241
81992 Githa
pi_28478787
Maxim jongen gefeliciteerd een half jaar al !
  maandag 4 juli 2005 @ 19:00:29 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28485491
Fijn dat het allemaal zo goed ging Githa. Wat een stapel cadeaus zeg! Ik zit er echt van te kijken

Mijn kleine baby is groot en verdient straf maar ik weet niet hoe en m'n nieuwe opvoedboek ligt op school. Heeft ze weer geluk
  maandag 4 juli 2005 @ 19:03:27 #243
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28485587
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Luchtbel het volgende:

Mijn kleine baby is groot en verdient straf
Wat heeft ze gedaan dan,en hoe oud is ze dan??
(Hans teeuwen)
  maandag 4 juli 2005 @ 19:09:04 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28485753
Ah niks in het bijzonder, ze weet alleen maar precies hoe ze me over kan halen om dingetjes te doen maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken soms. Laat ik daar nou net een goed boek over aan het lezen zijn en samen met dat boek en m'n eigen gevoel wou ik vanaf vandaag een nieuwe weg inslaan. Maar goed, nog een weekje langer aanklooien zal wel niet betekenen dat ze verpest is voor de rest van d'r leven
  maandag 4 juli 2005 @ 19:11:49 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28485829
Jawel, LB, pas maar op!
Maar gaat ze dreinen ofzo als ze iets niet krijgt? Of juist lief en schattig doen? Want dat laatste lijkt me niet zo erg en als je het weerstaat is er al helemaal niks aan de hand, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 4 juli 2005 @ 19:14:36 #246
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28485908
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:11 schreef Sugar het volgende:
Jawel, LB, pas maar op!
klopt wel
(Hans teeuwen)
  maandag 4 juli 2005 @ 19:19:18 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28486052
nou dan begin ik morgen met opvoeden gezellig.
Nee maar soms, ze gaat echt huilen soms om dingen als schoenen aantrekken, in fietsstoeltje gepropt worden, niet in kast mogen zitten. En ik had juist echt een goed boek gevonden over hoe een kindje al is ontwikkeld in emoties zeg maar. Was erg interessant want soms weet ik gewoon niet wat ik moet doen en ik ben ook niet duidelijk. Soms rag ik die schoenen aan en andere keer denk ik, nou ja dan maar op je sokken. Soms pers ik d'r gewoon in dat zitje en soms sta ik wel een kwartier met een huilend kind op m'n arm naast m'n fiets te banjeren. En dat lieve kan ik soms ook niet weerstaan. Iedere keer denk ik en nu moet je uit bad en als ik d'r wil pakken; neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en gaat ze weer lief spelen en is het iedere avond een kwartier verder enzovoorts. Allemaal niet erg maar maar maar het moet natuurlijk niet te erg worden

Oh en waarom ik niet iedere keer hetzelfde reageer , om dat ik gewoon soms niet weet wat nou echt verdriet is en wat niet. Ze vindt het allemaal wel erg maar ja sommige dingen moeten nou eenmaal. Oh ik draai weer door
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2005 @ 19:40:13 #248
81992 Githa
pi_28486725
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn dat het allemaal zo goed ging Githa. Wat een stapel cadeaus zeg! Ik zit er echt van te kijken
anders ik wel ik denk dat we een stuk moeten aanbouwen

Jolie meid ben je je moeder een uitdaging aan het geven succes LB opvoeden is niet makkelijk
  maandag 4 juli 2005 @ 19:42:04 #249
640 snoopy
peanuts
pi_28486787
Moeilijk is dat hè Luchtbel? Hier ligt er nu eentje te krijsen in bed. Als we naar z'n kamertje gaan en hem oppakken is hij stil, begint te lachen en in je neus te knijpen. Dat vind ie allemaal leuk totdat je hem weer in bed legt: helemaal overstuur
We proberen ook van alles: slokje water geven, even oppakken, negeren. Maar ja, wat is zijn strategie en hoe moeten wij het aanpakken??? Lastig lastig.

Affijn, inmiddels ligt hij een beetje te kletsen/mopperen enzo. Het is iig niet meer huilen. Ik denk eerlijk gezegd dat hij doodmoe is en niet wil slapen

[ Bericht 21% gewijzigd door snoopy op 04-07-2005 19:48:45 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 20:06:28 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28487670
Ja precies. Maar is het nou overstuur overstuur? Of overstuur van boos? Zo moeilijk te herkennen vind ik! Ook gewoon soms vraag ik me af, waarom kies ik er voor om dingen wel te doen en andere dingen niet. Toen ze last van d'r rug had en niet kon slapen mocht ze steeds op schoot zitten slapen enzo, tja dat kon natuurlijk niet doorgaan. Nu heb ik er voor gekozen om als ze uit bed wil als s avonds/ s nachts dat ze sowieso niet meer naar boven gaat. Even in de slaapkamer op het grote bed en daarna weer in het eigen bed. Want toen ze zich beter voelde deed ze het echt soms om het bij me zitten. Moeilijk want ze had het ook wel echt rot gehad en dacht misschien waarom mag het nu niet meer?

Daarnaast vind ik d'r gewoon absoluut vreselijk lief waardoor ik het moeilijk vind om d'r boos of gefrustreerd te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')