Te veel Tony Hawk Underground zitten spelen?quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:13 schreef Jeff1981 het volgende:
Goeiemorgen
Nou ja, goed... Voor de zoveelste keer in de afgelopen twee weken werd ik vannacht wakker na een voor mij vreemde droom. deze droom gaat altijd over een bekend persoon die langskomt (ik weet niet meer waar de droom zich afspeelt) (vannacht zou Tony Hawk langskomen). Op een gegeven mooment (volgens mij vanuit het niet) begin ik over te geven en komen er allemaal glasstukken uit m'n mond. M'n hele mond ligt hierdoor open. Ik kan me vaag ook nog iets herinneren van zelfverminking, al kani k niet meer beschrijven waar dit precies over gaat.
Iemand een idee wat dit betekent?
Als je het vaker droomt ga je er wel aan denken dat het iets zou 'moeten' betekenenquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:32 schreef Varr het volgende:
Moet het persee iets betekenen? Ik bedoel dat moet je wel weer heel ver gaan zoeken......
TRU >>> R&P (lekker krasse krasse krassequote:Op donderdag 23 juni 2005 07:29 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je in TRU meer kans maakt.
WFL >>> TRU
Het is maar wat je geloofd in de fabeltjes van de mensen...quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als je het vaker droomt ga je er wel aan denken dat het iets zou 'moeten' betekenen
Alle dromen hebben toch een betekenis dacht ik ??
Dat denken mensen meestal wel. Maar meestal gaan mensen zo ver grafen dat het antwoord zo vergezocht is dat het nergens op slaat. En waar is het op gebasseerd... dat dromen zulke diepe betekenissen moeten hebben...quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als je het vaker droomt ga je er wel aan denken dat het iets zou 'moeten' betekenen
Alle dromen hebben toch een betekenis dacht ik ??
Eerder omdat er geen wetenschappelijke, filosofische of levensbeschouwelijke basis aan ten grondslag ligt. In TRU zitten verder een aantal mensen die er verstand van hebben, dus maak je hier veel meer kans.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:35 schreef VendoR het volgende:
Ik snap niet waarom dit in TRU zit, alleen omdat de kans groot is dat de reacties te fantasievol zijn?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef janimie het volgende:
of dat je juist iets meer durft te zeggen ? brekend glas kan je zien als barrieres doorbreken, ofwel je bevrijden van emoties die je afremden, ofwel een nieuwe start maken door wat 'opener' te worden. Overgeven kun je letterlijk opvatten als je overgeven aan de bevrijding omdat je de oude situatie spugzat was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |