abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28153157
Goeiemorgen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou ja, goed... Voor de zoveelste keer in de afgelopen twee weken werd ik vannacht wakker na een voor mij vreemde droom. deze droom gaat altijd over een bekend persoon die langskomt (ik weet niet meer waar de droom zich afspeelt) (vannacht zou Tony Hawk langskomen). Op een gegeven mooment (volgens mij vanuit het niet) begin ik over te geven en komen er allemaal glasstukken uit m'n mond. M'n hele mond ligt hierdoor open. Ik kan me vaag ook nog iets herinneren van zelfverminking, al kani k niet meer beschrijven waar dit precies over gaat.

Iemand een idee wat dit betekent?
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:16:20 #2
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28153165
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:13 schreef Jeff1981 het volgende:
Goeiemorgen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nou ja, goed... Voor de zoveelste keer in de afgelopen twee weken werd ik vannacht wakker na een voor mij vreemde droom. deze droom gaat altijd over een bekend persoon die langskomt (ik weet niet meer waar de droom zich afspeelt) (vannacht zou Tony Hawk langskomen). Op een gegeven mooment (volgens mij vanuit het niet) begin ik over te geven en komen er allemaal glasstukken uit m'n mond. M'n hele mond ligt hierdoor open. Ik kan me vaag ook nog iets herinneren van zelfverminking, al kani k niet meer beschrijven waar dit precies over gaat.

Iemand een idee wat dit betekent?
Te veel Tony Hawk Underground zitten spelen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:29:51 #3
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28153218
Ik denk dat je in TRU meer kans maakt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

WFL >>> TRU
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:32:33 #4
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28153232
Moet het persee iets betekenen? Ik bedoel dat moet je wel weer heel ver gaan zoeken......
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:37:53 #5
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28153258
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:32 schreef Varr het volgende:
Moet het persee iets betekenen? Ik bedoel dat moet je wel weer heel ver gaan zoeken......
Als je het vaker droomt ga je er wel aan denken dat het iets zou 'moeten' betekenen
Alle dromen hebben toch een betekenis dacht ik ??
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:39:10 #6
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28153266
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:29 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat je in TRU meer kans maakt.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

WFL >>> TRU
TRU >>> R&P (lekker krasse krasse krasse
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Met dubbel s; aldus
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:46:07 #7
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28153281
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:37 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Als je het vaker droomt ga je er wel aan denken dat het iets zou 'moeten' betekenen
Het is maar wat je geloofd in de fabeltjes van de mensen...
  donderdag 23 juni 2005 @ 07:50:32 #8
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28153300
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 07:37 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Dat denken mensen meestal wel. Maar meestal gaan mensen zo ver grafen dat het antwoord zo vergezocht is dat het nergens op slaat. En waar is het op gebasseerd... dat dromen zulke diepe betekenissen moeten hebben...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28153485
Misschien verwacht je een (voor jou) belangrijk iemand en ben je al langere tijd bang dat als die persoon
dan eindelijk komt dat je dan net ziek bent of iets stoms gaat uithalen.

Dat is een beetje wat ik er bij kan bedenken.
pi_28153614
Ik snap niet waarom dit in TRU zit, alleen omdat de kans groot is dat de reacties te fantasievol zijn? Ik droom vaak genoeg over een situatie waar ik de dagen daarvoor over pieker... Ik vind dat glas in de mond en de link met zelfverminking specifiek genoeg om in een wat volwassener forum terecht te komen. Misschien dat de topicstarter het zelf een beetje kan verbinden met gebeurtenissen/gevoelens/etc? Misschien moet je zelf gewoon niet iets symbolisch verwachten, meer een logische verklaring als dat je een bepaalde angst voor iets hebt, etc etc etc.
Laatste woorden Voltaire, nadat een priester hem vroeg Satan te verwerpen:
"Nou, nou, mijn beste man, dit is niet het moment om vijanden te maken."
.
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:41:01 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28153682
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:35 schreef VendoR het volgende:
Ik snap niet waarom dit in TRU zit, alleen omdat de kans groot is dat de reacties te fantasievol zijn?
Eerder omdat er geen wetenschappelijke, filosofische of levensbeschouwelijke basis aan ten grondslag ligt. In TRU zitten verder een aantal mensen die er verstand van hebben, dus maak je hier veel meer kans.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voor de rest is het bij dromen vaak heel belangrijk wat je er bij voelde. Hoe voelde en ervaarde TS de verschillende gebeurtenissen?
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:47:13 #12
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_28153757
Kijk hier eens, misschien dat er iets uitgelegd wordt

http://www.dromenweb.nl/enter.html?target=
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_28170908
Zo effe op dat dromenweb kijken. Wat ik erbij voel: Angst (zo van: Wtf?) Sta er tijdens de droom niet bij stil dat het geen pijn doet. Verder wat schaamte aangezien het altijd in het bijzijn van anderen gebeurt. Vannacht had ik wel zoiets van "Nee, niet weer, dit wordt echt vervelend" tijdens het dromen.
pi_28179578
Nou, op dromenweb niets kunnen vinden helaas
pi_28195419
Eerste wat mij te binnenschiet is dat je misschien bang bent om iemand met woorden pijn te doen. Glas als woorden die snijden, misschien jezelf snijden maar misschien ook anderen. Weet niet of je hier iets mee kunt, was het eerste beeld wat in me opkwam.
pi_28216144
of dat je juist iets meer durft te zeggen ? brekend glas kan je zien als barrieres doorbreken, ofwel je bevrijden van emoties die je afremden, ofwel een nieuwe start maken door wat 'opener' te worden. Overgeven kun je letterlijk opvatten als je overgeven aan de bevrijding omdat je de oude situatie spugzat was.
pi_28216171
sinds ik 2 kronen in mn mond heb (al 6 jaar) droom ik vaak dat ik al mijn tanden kapot knars
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om dan vervolgens, elke keer, paniekerig wakker te worden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:31:12 #18
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28217405
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 10:27 schreef janimie het volgende:
of dat je juist iets meer durft te zeggen ? brekend glas kan je zien als barrieres doorbreken, ofwel je bevrijden van emoties die je afremden, ofwel een nieuwe start maken door wat 'opener' te worden. Overgeven kun je letterlijk opvatten als je overgeven aan de bevrijding omdat je de oude situatie spugzat was.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28221850
ik vond het eigelijk nieteens zo gek bedacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28232881
Ik heb wel vaker gehoord dat mensen over zoiets dromen, het schijnt idd te maken te hebben met 'communicatie' problemen.

Vond o.a. dit stukje:

To dream that you are eating glass, highlights your vulnerability, confusion and frailty. You may have difficulties in communicating your thoughts across and getting the right words out. Alternatively, it may symbolize your hurtful and cutting comments. Perhaps you have been hurt or disappointed by something that someone had said. Or you need to be careful in how you phrase and word things or run the risk of offending others.

In all of the instances the dreams are most likely suggesting problems with your style of communicating. On the one hand, the dreams could indicate that you have a tendency to use “sharp” or “biting” words, or they might be suggesting that you hold these words inside because you think them but don’t say them, knowing that others could get hurt.

Herkent TS hier iets in?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_28233042
Damn Etoile, dat zou nog best eens kunnen, gebruik soms nogal wat snauwende opmerkingen jegens degenen die het niet verdienen, en onthoud me hiervan tegen degenen die het zouden moeten krijgen (verschil tussen prive en werk). Maar goed, what to do? Kan wel wat milder worden, maar vraag me af of dat de oplossing is
pi_28233439
What to do, volgens mij geef je het antwoord eigenlijk zelf al. De frustraties uiten waar ze thuishoren. Nou is dat op je werk misschien niet altijd zo gemakkelijk, maar je zou misschien wel wat meer je mening kunnen geven over bepaalde zaken? Of probeer er met 'degenen die het niet verdienen' over te praten, zodat je toch een beetje je hart kan luchten.

Het afreageren op mensen die het niet verdienen komt me trouwens ook wel bekend voor, bij mij is het zo dat ik me bij die vertrouwde personen 'veiliger' voel om mijn ware emoties te tonen. Goed voorbeeld daarvan is bijv. hoe pubers zich afreageren op hun ouders.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_28236283
als je je het even inbeeldt is het best luguber
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28943382
Ik snap wel dat jullie er niet in geloven maar ikzelf geloof er wel in robert heeft zelf in de halderbergse bode een foto laten maken van zijn digitale fotocamera waarop je op het schermpje de alien ziet zitten nou dat krijg je niet voor elkaar om een foto van je computer bewerkt en al op je digitale camera te zetten eerst dacht ik eerst zien dan geloven ik heb graancirkels gezien en kgeloof niet dat robert deze graancirkels snachts aan het maken is overdag het kan ook niet want de boer van de graancirkels werkt er iedere dag dit was mijn mededeling over robert van de broeke en ik gun het hem van harte dat hij een programma krijgt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop