Je computer zuigt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo'n beetje iedereen die moet " ff GTA-en " zit je op msn ja tot over een uur ik moet " ff GTA-en"
dat was um !
Grasmaaier = een andere fokkerquote:Grasmaaier zegt:
ik ben ff GTAN
Grasmaaier zegt:
'
Bonnie zegt:
gtan?
Sjors zegt:
Bonnie gaat nu een 1000-woordig betoog houden over zichzelf
Grasmaaier zegt:
GTA spelen
Bonnie zegt:
ach so
is het zo leuk ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:15 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Download koop je het spel ook, en doe je gezellig mee
Bush heeft toch allesquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:16 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Wee ik of het leuk is, heb dat hele spel niet
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:52 schreef Zeurberus het volgende:
'ff' gta'en kan nog wel , pas als iemand zegt 'ff' WoW'en en vervolgens 3 dagen later eens antwoord geeft , DAT is pas irritant
ga je nu woms 3d-en ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:09 schreef Giem het volgende:
Al uitgespeeld... dus hoef niet meer te gta-en
quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
recent voorbeeld
[..]
Bonnie = quickie_bat, Grasmaaier = een andere fokker
Hmm. Ik zat wel direct aan FFxi te denken eigenlijkquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:12 schreef Pulsy het volgende:
ik zeg steeds "ff ffen"... niemand begrijpt dat dat betekent dat ik even Final Fantasy XI spelen ben.
waar maak je je druk om, bonnie vond dat helemaal niet erg hoorquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:33 schreef buzzer het volgende:
en nu geen msnlogs meer en zker geen persoonsgegevens plaatsen
WRAAAAAAAAAAAAAH IK SCHOP JE HOOFD ERAF!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waar maak je je druk om, bonnie vond dat helemaal niet erg hoor
bekend ja.. wowquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:52 schreef Zeurberus het volgende:
'ff' gta'en kan nog wel , pas als iemand zegt 'ff' WoW'en en vervolgens 3 dagen later eens antwoord geeft , DAT is pas irritant
Ach, trekt je pc'tje het nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef thettes het volgende:
Dat GTA is toch echt geen drol aan? Ga dan naar een nagelknipper staren, dat is nog leuker
KOTOR IIquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
Wie gaat er nou GTA-enGet A Life en speel Counter-Strike
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
You take the point.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
haha carmageddonquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
Deze game is gewoon de game der games. Er is geen game beter dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet heus wel wat dat is hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef pfaf het volgende:
Okaaaaaay, dus iemand typt een afgekorte zin via MSN messenger, jij begrijpt deze zin niet meteen, dus besluit je er maar een topic over te openen?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
Vind het zo kut dat die gebouwen zo om de haverklap veranderen. Heb je eens een mooie flat staan, is het opeens een rijtjeshuisquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?
Kansloos...quote:Op zondag 26 juni 2005 03:11 schreef Speth het volgende:
Ik moet alleen ff WoW'en
quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:14 schreef classpc het volgende:
Deze game is gewoon de game der games. Er is geen game beter dan deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat Counter-Strike gespeeld wordt door de ubernerds?
Nee, dat is WoW.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:49 schreef gigant het volgende:
[..]
Get a life en ga lekker buiten op 't strand zitten en met dames kletsen..quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:40 schreef Moreno het volgende:
![]()
Gast, je komt uit Groesbeek. Als je denkt dat ik kansloos ben zou ik als ik jou was je definitie daarvan aanpassen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |