Nieuwe mods, frisse schetenwinden en meer overleg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent al bezig veranderingen door te voeren. De DG wind waait.
Ga hier nou niet meteen slowchatten T.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hallo V.
We gaan er een beetje van uit dat de vaste VBL-posters best zelf wel kunnen aanvoelen wat een apart topic waard is en wat niet en het aantal bagger/onzin-topics beperkt zullen blijven. Mocht het op den duur toch daarmee de hand uit lopen, dan kunnen we altijd nog weer de zaken weer wat strakker aanhalen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:23 schreef Eilanden het volgende:
Ik vraag me echt af of het een goed idee is en je geen wildgroei krijgt van onzinnige topics... maar goed we zullen het wel zien
Die zie je toch al bijna niet meer hier?quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Worden zwaaiposts dan ook wat harder aangepakt?
En de slotjesroepers?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Worden zwaaiposts dan ook wat harder aangepakt?
En de slotjesroepers?
Nope,wij vertrouwen erop dat de users niet voor elke wissewasje een topic zullen openen,dit topic kan prima openblijven voor kleinere dingetjesquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:35 schreef pfaf het volgende:Dank u, verdwijnt dat verschrikkelijke "overige voetbalnieuws" topic ook...!?!
De-centralisatie.
?quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
alleen jammer dat DG er niet achter staat.
Het idee kwam van DG uit, die het eerst met mij besproken heeft, vervolgens met JM besproken heeft, daarna het in concept met ons beiden besproken heeft, en daarna dit prima stukje heeft geschreven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
Prima besluit, alleen jammer dat DG er niet achter staat.
EG NIE! Dat was een simpel transfergeruchttopicje dat nog steeds gesloten zou worden...quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
Ik haal mijn Sibon gaat naar Heerenveen topic weer van stal. Daarover sloegen Doc en golfer mij in mijn eerste weekje VBL de hersens over in. Zijn ze later wel op terug gekomen
Simpel?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef Doc het volgende:
[..]
EG NIE! Dat was een simpel transfergeruchttopicje dat nog steeds gesloten zou worden...
Dat is Het Grote Gerald Sibon topic - niet het "Gerald Sibon gaat misschien naar H'veen topic"quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:06 schreef MaxPower het volgende:
het topic lijkt anders nog vrij open..
Het grote Gerald Sibon-topic
O ja, dat seizoen waren jullie landkampioen gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Simpel?![]()
Hij is een enorme aanwinst gebleken, leeghoofd van me![]()
![]()
Sibon is de grootste sukkel die we ooit hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:19 schreef Doc het volgende:
[..]
O ja, dat seizoen waren jullie landkampioen geworden
NOT!
Dus krijg je dit: Richal Leitoe en Lorenzo Rimkus naar FC den Bosch.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
Na wat onderling overleg tussen de 3 VBL-mods is er besloten om VBL wat "opener" te maken.
Met andere woorden,niet alles zal meer naar de centrale topics verwezen worden indien wij denken dat er enige discussiewaarde is die het centrale topic teveel zou ondersneeuwen.
Mooi voorbeeldje is het van Geel topic wat ik van de week sloot,sta er nog wel steeds achter maar gezien de reacties links en rechts was het misschien verstandiger geweest om het open te laten.
Nu we dit besloten hebben wil het natuurlijk niet zeggen dat je voor elke scheet een topic hoeft te openen,topics waarvan wij denken dat ze toch makkelijk in een ander bestaand topic kunnen worden natuurlijk gesloten.
Wat voor topics blijven er dan wel open?
Bijvoorbeeld grote transfers,rare of opmerkelijke momenten of andere items waarvan wij denken dat het enige discussiewaarde heeft.
Ga jij nou maar een nieuwe auto uitzoekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Dus krijg je dit: Richal Leitoe en Lorenzo Rimkus naar FC den Bosch.
Ik zou die gozer bannen. Of beter, z'n tong afsnijden.
Jeetje wat orgineel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |