mijn idee eigenlijk ookquote:op vrijdag 6 juli 2007 00:56 schreef elizabethr het volgende:
[..]
de foto heeft echter nogal wat ongelukkig schaduwwerk in het gezicht om er zonder al te veel moeite iets moois van te maken, en de achtergrond werkt nou ook niet bepaald mee.
kan iemand nog eens naar mijn bewerking kijken?quote:op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef noxxa het volgende:
de hond van mijn ouders ff op de kiek gezet.
#1 origineel
[afbeelding]
#2 gecropt
[afbeelding]
#3 bewerking
[afbeelding]
wat vinden jullie er van. ik heb iig de exposure wat terug gedraaid omdat ze in de volle zon zat. ik wilde het zwart iets meer naar voren laten komen. verder heb ik nog wel wat versleutelt maar niets heel ingrijpend.
quote:op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef svdheijden het volgende:
foto is eerst naar duotoon zwart-wit omgezet. daarna is er een beetje blauw toegevoegd. wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
de bewerking vind ik nettjes hoorquote:op vrijdag 6 juli 2007 21:06 schreef slut. het volgende:
[afbeelding]
het origineel.
[afbeelding]
de bewerking.
mijn allereerste photosoep ervaring,
dus wees een beetje lief voor me![]()
thanks man!quote:op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef svdheijden het volgende:
hier is hij in vol formaat (dan kan je hem zelf verkleinen naar het formaat dat je wil hebben.)
http://i203.photobucket.c(...)ijden/blackwhite.jpg
ik heb een poging gedaanquote:op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef bellarmine het volgende:
is er hier iemand die zich uitgedaagd voelt om van deze (vind ik) toch al mooie foto een glamoureuze photoshop te maken?![]()
http://tinypic.com/view.php?pic=4ygpg0j
ik wil iemand er namelijk graag mee verassen.
quote:op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef pankpinther het volgende:
hoort die jackass poster niet wit te zijn?
ennuh... de klok groen?
allereerst bedankt dat je uitgebreid de moeite doet om tips te geven / demonstreren, dit maakt een forum nou leukquote:op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef pankpinther het volgende:
ok, mijn tips
1.zorg voor de juiste witbalans,dat scheelt al wat ps werk
je hebt deze klok waarschijnlijk bij daglicht gefotografeert terwijl je camera nog op gloeilamp stond
2.maak het wit ook echt wit, niet grijs
3.gooi er een flinke berg contrast in
4.barst wegklonen (was ik te lui voor)
5.beetje unsharp mask erbij
6.even goed roeren
[afbeelding]
de katjes zijn leukquote:op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef briana_muirinn het volgende:
ook weer es aan het prutsen geweest:
origineel katjes
[afbeelding]
vorige bewerking katjes:
[afbeelding]
katjes roder gemaakt (en de oogjes wat groener) om ze meer uit de foto te laten springen, is dit te veel van het goede of kan het zelfs nog meer?
[afbeelding]
in totaal heb ik hier de horizon (de rand van het balkon) rechtgetrokken, gecropped, de katjes geselecteerd en de achtergrond zwartwit gemaakt, en het rood en groen van de katjes wat intenser gemaakt.
ik mis helemaal waar je het over hebt...quote:op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef lienie171 het volgende:
het oog is mooi scherp. (het moest opbouwend zijn he)
er staat bij dat het hoop moet uitbeelden. zelf vind ik dit nergens uit terug.
de kleuren zijn mooi, alleen links in de foto is het helemaal wit, nergens een beetje doortekening. te veel overbelicht dus daar.
maar: de foto is mooi![]()
oops foutjequote:op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef briana_muirinn het volgende:
ik zie maar 1 van je foto's?
hij ligt er wel schitterend bij![]()
thanks voor de tip !quote:op maandag 23 juli 2007 09:04 schreef freud het volgende:
hey slut, probeer eens ipv z/w, veel desaturation... het effect is imo dan een stuk mooier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |