Correctie, 32,95 zelfs!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tuurlijk mag je me toevoegen op Msn!
Nee, die nieuwe boeken zijn indd niet te 2ehands te koop, maar dat eerste boek is op bol.com iets van 37.95, scheelt dus al een hoop
Dat zijn weer 3 biertjes!quote:
Hele probleem was, dat ik dit vak aan het begin heb gedaan en toen bestond die regel er nog niet. Ik krijg boven op het cijfer wel 1,5 punt extra. maar ja...helaas niet genoeg geweest...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je de vrijstellingsopdrachten niet gehaald?![]()
Hmm dat zuigt wel, ik hoefde op het tentamen alleen het DFD te maken...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hele probleem was, dat ik dit vak aan het begin heb gedaan en toen bestond die regel er nog niet. Ik krijg boven op het cijfer wel 1,5 punt extra. maar ja...helaas niet genoeg geweest...
Aarghhh DFD sucks echt... ik ga maar eens ff aan het begin van het schooljaren zeuren bij de leraren...quote:Op maandag 11 juli 2005 15:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dat zuigt wel, ik hoefde op het tentamen alleen het DFD te maken...
Had een 6....quote:Op maandag 11 juli 2005 18:22 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Aarghhh DFD sucks echt... ik ga maar eens ff aan het begin van het schooljaren zeuren bij de leraren...
Ach en het oude gebouw van economie zit er achter. Dus er is niks verlorenquote:Op maandag 11 juli 2005 21:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb trouwens 3e en 4e dag introductie in het economie-gebouw.. weet wel zeker dat het nieuwe gebouw dus nog niet af is dan!
Waar moest je deze keer een DFD van maken? Hoe maak je een film?quote:
Nee, over een hotel met een soort van reserveringssyteem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ach en het oude gebouw van economie zit er achter. Dus er is niks verloren![]()
[..]
Waar moest je deze keer een DFD van maken? Hoe maak je een film?
Aan het eind was het ook echt zo van: "Goh wat heb jij?" en "Hoe heb jij dat gedaan?". Het geinige was trouwens dat we allemaal wat anders hadden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef Poerkie het volgende:
Oh, daar heb ik nog eens jongens over horen praten. Ze zaten toen nogal in de knoei weet ik nog wel.
Het was dat kleintje met dat brilletje idd. Hij is ook diegene die zegt dat alles aan spyware ligt als je er een laptop of weet ik wat komt brengen, het ligt nóóóóit aan de hardware...quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:07 schreef Poerkie het volgende:
Welk ventje was dat? Ik vind die kleine met het brilletje nog het beste in die zaak passen
Gelukkig heb ik er alleen een keer een cdtje moeten halen.
via de post ontvang je je inlog shit. Je rooster staat op Blackboard ( eerst inloggenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weet iemand wanneer je als aankomend student je helo-inlogcode en lesrooster ontvangt?
Al 2 jaar niet meer. In jaar 1 deelden ze die shit nogal eens uit, nu moet je het zelf printen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
via de post ontvang je je inlog shit. Je rooster staat op Blackboard ( eerst inloggen)
Roosters versturen ze namelijk niet meer.
Komt tijd, komt.....vul maar in.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dus ik neem aan dan dat ik dat binnenkort allemaal ontvang!Thanks
Als je een opleiding gaat volgen aan de faculteit Techniek: hier printen ze het rooster nog gewoon voor je uitquote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weet iemand wanneer je als aankomend student je helo-inlogcode en lesrooster ontvangt?
ELEC = Elementaire Economie.. Dat had ik nodig als een soort toelating voor de opleiding, aangezien ik geen economische vooropleiding had gehad.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:17 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is een ELEC?
Nee ik kom in het nieuwe rechten gebouw.. als die af is danquote:Op zondag 17 juli 2005 18:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als je een opleiding gaat volgen aan de faculteit Techniek: hier printen ze het rooster nog gewoon voor je uitKrijg je direct op je eerste dag. Ieder volgend kwartaal ligt een nieuw rooster in het postvakje van je klas.
De roosters zijn ook in de postvakjes te vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al 2 jaar niet meer. In jaar 1 deelden ze die shit nogal eens uit, nu moet je het zelf printen.
Bij ons niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:20 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De roosters zijn ook in de postvakjes te vinden
D2 nog wat toch?quote:Op zondag 17 juli 2005 21:20 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De roosters zijn ook in de postvakjes te vinden
jup, ff doorlopen en dan bijna aan het einde van de gang bij een kopieer apparaat zie je alle lade van alle klassenquote:
Dacht al, niet bij ons.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jup, ff doorlopen en dan bijna aan het einde van de gang bij een kopieer apparaat zie je alle lade van alle klassendaar liggen ze in
Jup, daar ja. Teering handig.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jup, ff doorlopen en dan bijna aan het einde van de gang bij een kopieer apparaat zie je alle lade van alle klassendaar liggen ze in
Ook student CSMO/CSMV?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Pffff nou tweede jaar ook bijna klaar met nog 1 tentamen die ik nog in de her moet doen. UML gelukkig nu een voldoende.
Nu nog het tentame van het blok waar UML in zat: K*T zooi
Neuh, afwachten op de papieren van de Hanze.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef roepdeman het volgende:
Zo mijn VOORLOPIGE kamer is geregeld, ik wacht nog op mijn inschrijvingspapieren...Ja ja ja lekker laat ik weet het.
Moet ik verder nog iets doen jongens?
Sta overigens al aangemeld bij IBG dat ik daar studeer. NU Hanze zelf nog!
Heyyy Armand, relaxed voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef roepdeman het volgende:
Zo mijn VOORLOPIGE kamer is geregeld, ik wacht nog op mijn inschrijvingspapieren...Ja ja ja lekker laat ik weet het.
Moet ik verder nog iets doen jongens?
Sta overigens al aangemeld bij IBG dat ik daar studeer. NU Hanze zelf nog!
ICM doet een dagje Harkstede.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef Tali-banaan het volgende:
die ardennen... ik vat t niet echt. ik ga ook naar de hanze maar heb er niks over gehoord of gelezen, k weet alleen de kei week. ik ga comm+multimedia vormgeving doen. maat van mij doet comm economie en die weet wel allerlei zaken van ardennen dat ie daar heen gaat enzo. wat is nou de bedoeling? ga ik daar ook heen of ligt t aan je studie of je daar wel of niet heen gaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |