Verdienen je ouders niet veel?quote:
Die boeken moet je pas gaan kopen op het moment dat de docent zegt dat je ze echt nodig bent. Ik heb gezien dat er bij ons op de opleiding mensen boeken hebben gekocht waar uiteindelijk maar bv. een 10-tal pagina's worden van gebruikt. Boeken zijn ook te leen in de mediatheek op Economie (je mag van elke bibliotheek van elke Hanze faculteit boeken lenen) en dan kan je de boel kopiëren.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef lovegrrl het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.. had al berekend dat ik de eerste maand zelf zo'n 480 euro op mag hoesten (buskosten, collegegeld) kwamen vandaag nog 2 brieven bij (80 euro voor de introductieweek, 240 euro ofzo voor boeken voor de eerste 10 weken) mag het allemaal zelf betalen en haal het nooit
kutschool
Geen msn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef lovegrrl het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.. had al berekend dat ik de eerste maand zelf zo'n 480 euro op mag hoesten (buskosten, collegegeld) kwamen vandaag nog 2 brieven bij (80 euro voor de introductieweek, 240 euro ofzo voor boeken voor de eerste 10 weken) mag het allemaal zelf betalen en haal het nooit
kutschool
Haaaaiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef lovegrrl het volgende:
kutschool
Heeg?quote:
jepquote:Op zondag 10 juli 2005 10:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb dezelfde post gekregen.. die introductie kun je later betalen en voor de boeken moet je gewoon ff op internet kijken naar 2ehands, daar ben ik ook al druk mee bezig!
hier nog 1.. ik zag je msn staan in je FB.. kank je toevoegen?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En oh ja, ik haat ibgroep omdat ze vreselijk lastig doen omdat ik nu eenmaal niet de 'normale thuissituatie' heb!
echt welquote:
Had je de vrijstellingsopdrachten niet gehaald?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Pffff nou tweede jaar ook bijna klaar met nog 1 tentamen die ik nog in de her moet doen. UML gelukkig nu een voldoende.
Nu nog het tentame van het blok waar UML in zat: K*T zooi
Hoeveel dagen is dat nou reizen vanuit Lemmer?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef lovegrrl het volgende:
kutschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |