Je hebt geen mobieltje omdat je ouders hem niet willen betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:29 schreef Razor_Junky het volgende:
Het wordt steeds gekker, en dan te bedenken dat ik als 17 jarige geen mob heb (m'n ouders willen niet betalen, nou hoor dan geen mobiel natuurlijk), tss.
Ach, als je ziet hoe jong de brugklassers er op school soms uitzien, dan vraag ik me af of er wel zoveel verschil zit tussen acht en twaalfjarigenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef kebabkever het volgende:
als je net zoveel vertrouwen in jezelf hebt als in de mensen om je heen TC03 ....
Ik heb een baantje, verdien zat en geef m'n geld voornamelijk uit aan casemodding troep. Ik vind het alleen zonde om van mijn geld een mobiel te kopen en elke maand weer geld te moeten betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt geen mobieltje omdat je ouders hem niet willen betalen![]()
Pauper, zoek een baan, ga werken, maak jezelf nuttig en KOOP een mobiel. Helemaal zelf, alleen naar de winkel en hem betalen met je zelf verdiende centjes. 't Blijft natuurlijk eng, zo'n verkoper, maar het lukt je vast wel. Je bent tenslotte al 17 en dus een grote jongen.
Of strikt je moeder nog steeds je veters?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:38 schreef kebabkever het volgende:
tsja, heb je geen 20 euro per maand over voor abbonoment? ..damnn dan zit je in diepe crisis
Kinderen horen godverdomme buiten te spelen en totaal smerig thuis te komen!quote:
vroegah liep je gewoon met je luie aarsch de hele buurt af met zn allen, nu zie je kliekjes staan met gsm's die 1x per uur van positie verschuiven om vervolgens weer verder te bellen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem niet, als ik 8 jaar was zou ik er ook een willen. Als ik nu terug denk aan mijn mobielloze tijd, hoe lastig het was om met vaste lijn afspraken te maken.
het is niet alsof een mobieltje de duivel is ofzo.
Als hun GSM aan staat, dan kunnen de ouders precies volgen waar ze zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Handig toch dat de kids altijd bereikbaar zijn
ik heb er tijdelijjk een gehad van mijn vorige baas, maar ik kan echt prima zonder hoor....quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:54 schreef Razor_Junky het volgende:
ik heb er nooit een gehad, dus hoe moet ik nou weten of ik zonder kan?
Toen ik 5 was leerde ik net lezen en schrijven volgens mijquote:Op donderdag 23 juni 2005 01:10 schreef sirrom het volgende:
Mijn nichtje van 8 heeft al 3 jaar een mobiele telefoon. Ze sms-t sneller dan ik...
Je kind van 7 jaar de hele dag voor de tv of bij de pc te zetten vind ik al net zo triest. Zo'n kind hoort buiten te spelen met vriendjes e.d.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in 2005.
Tijden veranderen mensen. 30 jaar geleden was de computer niet voor normale mensen weggelegd, wees blij dat DAT ook veranderd is.
Dat vind ik niet.. Als een kind liever tv kijkt of computerd moet je hem/haar niet dwingen om naar buiten te gaan. Ik heb vroeger ook niet veel buiten 'gespeeld' en met mij is het ook niet verkeerd afgelopen.. (nog niet danquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je kind van 7 jaar de hele dag voor de tv of bij de pc te zetten vind ik al net zo triest. Zo'n kind hoort buiten te spelen met vriendjes e.d.
Ik speelde altijd binnen met Legoquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je kind van 7 jaar de hele dag voor de tv of bij de pc te zetten vind ik al net zo triest. Zo'n kind hoort buiten te spelen met vriendjes e.d.
Ik ookquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik speelde altijd binnen met Lego
Niemand heeft het over dwingen. Ik heb het over stimuleren. Interactie met andere kinderen, vriendjes maken, kattekwaad uithalen. Lekker kind zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:33 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.. Als een kind liever tv kijkt of computerd moet je hem/haar niet dwingen om naar buiten te gaan. Ik heb vroeger ook niet veel buiten 'gespeeld' en met mij is het ook niet verkeerd afgelopen.. (nog niet dan)
Ieder kind is anders. Ik werd zeker wel gestimuleerd, maar buiten spelen boeide me gewoon niet. Die vriendjes waren er wel, maar op een andere manier (beetje spelletjes binnen doen en op de commodore 64 spelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niemand heeft het over dwingen. Ik heb het over stimuleren. Interactie met andere kinderen, vriendjes maken, kattekwaad uithalen. Lekker kind zijn.
Ik zie het probleem niet. Ik woon vlak bij een lagere school, die kinderen hebben allemaal een GSM, maar als ze pauze hebben lopen ze gewoon ouderwets te ravotten en gillen op het schoolplein. En als het lekker weer is is het bij mij in de buurt gewoon vol met spelende kinderen. MET een gsm ja...quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Niemand heeft het over dwingen. Ik heb het over stimuleren. Interactie met andere kinderen, vriendjes maken, kattekwaad uithalen. Lekker kind zijn.
Nee, mooi he zo'n forum?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:57 schreef Natalie het volgende:
Denk dat we het vanuit een ander oogpunt bekijken, HW. Maar dat mag. We hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn
Dat kan nu dus op de PC.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik altijd met K'nexquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |