Ah, een kenner.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:00 schreef Renmaestro het volgende:
De eerder kinderen geconfronteerd worden met de geneugten van de consumptiemaatschappij, de eerder ze er een slaaf van worden. Dit is geen toevalligheid, maar zorgvuldig gepland.
Afschieten die taalverkrachters. Spel/typ/taalfouten tot daar aan toe, maar expres en bij volledig bewustzijn woorden en zinnen verkrachten tot nauwelijks verstaanbaar geblaat is niet langer te tolereren.quote:
Gebruik je ook altijd MSN smilies als je schrijft ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:12 schreef kebabkever het volgende:
haha is ook best joh..schrijf het altijd als mob :$
Het lijkt me toch wel dat de TS het verschil kan zien tussen een 7- en een 12-jarige.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:14 schreef TC03 het volgende:
Weet je zeker dat ze zeven waren?Want wie weet zitten ze gewoon in de brugklas ofzo.
Dat betwijfelde ik dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel dat de TS het verschil kan zien tussen een 7- en een 12-jarige.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef Copycat het volgende:
De dames uit het gezelschap?
[afbeelding]
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 22 juni 2005 22:29 schreef Razor_Junky het volgende:
Het wordt steeds gekker, en dan te bedenken dat ik als 17 jarige geen mob heb (m'n ouders willen niet betalen, nou hoor dan geen mobiel natuurlijk), tss.
Je hebt geen mobieltje omdat je ouders hem niet willen betalenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:29 schreef Razor_Junky het volgende:
Het wordt steeds gekker, en dan te bedenken dat ik als 17 jarige geen mob heb (m'n ouders willen niet betalen, nou hoor dan geen mobiel natuurlijk), tss.
Ach, als je ziet hoe jong de brugklassers er op school soms uitzien, dan vraag ik me af of er wel zoveel verschil zit tussen acht en twaalfjarigenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef kebabkever het volgende:
als je net zoveel vertrouwen in jezelf hebt als in de mensen om je heen TC03 ....
Ik heb een baantje, verdien zat en geef m'n geld voornamelijk uit aan casemodding troep. Ik vind het alleen zonde om van mijn geld een mobiel te kopen en elke maand weer geld te moeten betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je hebt geen mobieltje omdat je ouders hem niet willen betalen![]()
Pauper, zoek een baan, ga werken, maak jezelf nuttig en KOOP een mobiel. Helemaal zelf, alleen naar de winkel en hem betalen met je zelf verdiende centjes. 't Blijft natuurlijk eng, zo'n verkoper, maar het lukt je vast wel. Je bent tenslotte al 17 en dus een grote jongen.
Of strikt je moeder nog steeds je veters?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:38 schreef kebabkever het volgende:
tsja, heb je geen 20 euro per maand over voor abbonoment? ..damnn dan zit je in diepe crisis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |