Zou kunnen. Een ONM-seizoen kostte Yorin ongeveer 7 miljoen euro. Voor BNN maar iets meer dan 4 miljoen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:04 schreef Rodney1988 het volgende:
BNN wil natuurlijk allemaal tieners in die soap de kosten mindermisschien kunnen ze dan per jaar een miljoen minderen .
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zou kunnen. Een ONM-seizoen kostte Yorin ongeveer 7 miljoen euro. Voor BNN maar iets meer dan 4 miljoen.
Ach, als het een lekker wijf is .......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.![]()
Alsof het nóg slechter kan.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt op je klompen aanvoelen dat we dit gat van 3 miljoen gaan zien.![]()
Ja hoor, dat kan...quote:Op zondag 26 juni 2005 03:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof het nóg slechter kan.
[/Wup/babette21]
Nou, dat is ook jammerquote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Nol en Riet hadden toch groen bloemetjesbehang?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja en die huiskamer van mevrouw jansen is de kamer geweest van Nol en Riet Brouwer van SAMSAM, precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Dat dacht ik al, ik wilde alleen weten of Nol en Riet geen andere kleur behang hadden..quote:Op zondag 26 juni 2005 17:32 schreef Rodney1988 het volgende:
Dat hebben ze waarschijnlijk veranderd, maar het gaat om het decor, dat is precies het zelfde alleen de deur naar de slaapkamer van nol en riet zie je niet. maar het lijkt er verdacht veel op.
Je merkt dat de schrijvers in principe naar een einde toewerkten.quote:Op zondag 26 juni 2005 19:58 schreef soapie het volgende:
Zo, ben weer terug na een computer-crash. Wat een drama is dat toch altijd!!!!![]()
Maar ontopic:
Er is me weinig boeiends bij gebleven. Hilly natuurlijk met de moord op Mevr. Jansen. "Helemaal geen slechte eindtijd". Was natuurlijk super!! Maar verder.....
Ik vond het meer op de woonkamer van de Dobbelsteentjes (Zeg 'ns Aaa) lijken.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:09 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja en die huiskamer van mevrouw jansen is de kamer geweest van Nol en Riet Brouwer van SAMSAM, precies het zelfde alleen de wcpotten collectie van Nol was er niet meer
Ze zijn in ieder geval allemaal uit het jaar ruk!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het meer op de woonkamer van de Dobbelsteentjes (Zeg 'ns Aaa) lijken.
Wat had je dan verwacht? Rimpeltaartje leefde nog in de jaren '50. Als ze een moderne kamer had, kon ze niet met de lichtdimmer omgaan, zie hoofdstuk "GSM".quote:Op zondag 26 juni 2005 21:49 schreef soapie het volgende:
Ze zijn in ieder geval allemaal uit het jaar ruk!!!!![]()
Er valt niks in te pakken, want ze blijven gewoon in studio Aalsmeer zitten.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:57 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja nog even een paar weken een oud decor pakken , en dan alles inpakken en aan BNN geven.
Jawel, Joost kreeg een stijve van wat ie zag in de tuin van Ron, en zit nu vast in de muur.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:12 schreef pberends het volgende:
Wat was dit voor weekendcliff? Helemaal geen cliff dus weer.
quote:
Ja ik weet dat ze niet verhuizen, ik zei het een beetje verkeerd ik bedoelde eigenlijk , dat Yorin denkt laat BNN dat oude decor maar mee kopen ofzo ... ik weet eigenlijk niet meer wat ik bedoelde hahaquote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er valt niks in te pakken, want ze blijven gewoon in studio Aalsmeer zitten.
Qua decor zal er ook niet zo gek veel veranderen. Misschien dat ze Jim vervangen door een poster van Ali B (allochtoon en ligt goed bij de nieuwe doelgroep).
Yorin heeft weinig te vertellen over de recycling van oude Endemol decors.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja ik weet dat ze niet verhuizen, ik zei het een beetje verkeerd ik bedoelde eigenlijk , dat Yorin denkt laat BNN dat oude decor maar mee kopen ofzo ... ik weet eigenlijk niet meer wat ik bedoelde haha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |