ik ook, gvd ik denk ik ga hier een lekker wijf tegenkomen, ja KUT.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:31 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Lol. Ik trapte erin ;/
En zo te zien heb je haar al 5,5 jaar niet aangeraakt... SCHAAM JE!!! Deze aziatische dames hoor met respect te behandelen..quote:
Ik hbe haar willen portretteren zoals ze isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef pea4fun het volgende:
Volgende keer wel ff poetsen eerst hoor
idd, je brengt je vrouw toch ook niet eerst naar de plastisch chirurg voordat je een foto van haar gaat makenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik hbe haar willen portretteren zoals ze is![]()
quote:
Verkapt B&H SM-topic?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Kettingen wel
Nee maar je stopt haar wel eerst onder de douche, zeept haar rug in, zorgt dat ze met een blij gezicht op de foto staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:41 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
idd, je brengt je vrouw toch ook niet eerst naar de plastisch chirurg voordat je een foto van haar gaat maken![]()
Kettingspray is niet zo duur hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Ze heet Suzuki en ik mocht een paar close-ups van haar maken![]()
![]()
4.
Ik raak haar regelmatig aan. Druk op de juiste knoppen, knijp en draai aan haar gevoelige plekjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En zo te zien heb je haar al 5,5 jaar niet aangeraakt... SCHAAM JE!!! Deze aziatische dames hoor met respect te behandelen..![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:26 schreef Miss_User het volgende:
heb zelf een Monster S4
Komt door de hoeveelheid tegenlicht. Alle foto's zijn met (indirect) tegenlicht genomen. Bij 4 komt er relatief weinig door, omdat de achtergrond wat 'voller' is. Daardoor heb je relatief meer licht direct op de ketting en is de kleur lichter (dichter bij de echte kleur).quote:Vraagje: waarom is de kleur van de ketting op 4 zo anders dan op foto 2?
quote:En wat die zeikerds over vuil zeuren: lekker laten zeuren, dit is geen chroombak, maar een speelfiets. Zonde van je rijtijd om die te wassen.wel zonde van die pekelaanslag
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |