ik ook, gvd ik denk ik ga hier een lekker wijf tegenkomen, ja KUT.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:31 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Lol. Ik trapte erin ;/
En zo te zien heb je haar al 5,5 jaar niet aangeraakt... SCHAAM JE!!! Deze aziatische dames hoor met respect te behandelen..quote:
Ik hbe haar willen portretteren zoals ze isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef pea4fun het volgende:
Volgende keer wel ff poetsen eerst hoor
idd, je brengt je vrouw toch ook niet eerst naar de plastisch chirurg voordat je een foto van haar gaat makenquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik hbe haar willen portretteren zoals ze is![]()
quote:
Verkapt B&H SM-topic?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:47 schreef Vliegvrager het volgende:
Kettingen wel
Nee maar je stopt haar wel eerst onder de douche, zeept haar rug in, zorgt dat ze met een blij gezicht op de foto staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:41 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
idd, je brengt je vrouw toch ook niet eerst naar de plastisch chirurg voordat je een foto van haar gaat maken![]()
Kettingspray is niet zo duur hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:30 schreef Vliegvrager het volgende:
Ze heet Suzuki en ik mocht een paar close-ups van haar maken![]()
![]()
4.
Ik raak haar regelmatig aan. Druk op de juiste knoppen, knijp en draai aan haar gevoelige plekjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En zo te zien heb je haar al 5,5 jaar niet aangeraakt... SCHAAM JE!!! Deze aziatische dames hoor met respect te behandelen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |