Ik vind de naturaverzekering sec niet slecht, hoor (ik heb er zelf ook 1), maar wanneer ik bij klanten kom, dan wijs ik ze hier wel op en raad dan aan om daarnaast een pluskapitaal bij te sluiten (indien men wenst dat probleem eventueel te voorkomen)quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord! Is wel iets om over na te denken, want als je iets anders wilt dan puur de standaarden kan je voor verrassingen komen te staan!
Goed punt dus!
Tja, ze zeggen dat er 1100 euro bestedingsvrij bij zit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind de naturaverzekering sec niet slecht, hoor (ik heb er zelf ook 1), maar wanneer ik bij klanten kom, dan wijs ik ze hier wel op en raad dan aan om daarnaast een pluskapitaal bij te sluiten (indien men wenst dat probleem eventueel te voorkomen)
Dat wil zeggen dat naast de natura-uitkering ook een X-bedrag aan geld uitgekeerd wordt.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef basset het volgende:
[..]
Tja, ze zeggen dat er 1100 euro bestedingsvrij bij zit.
Aan de andere kant...is die ene kist te duur...prop me maar in een zak en flikker me in dat gat. Zal mij een worst wezen.....last van ongedierte krijg je toch als je een paar dagen onder de zoden ligt.
Niet elke adviseur is een oplichter, hoor....quote:Moet maar eens zo'n "betrouwbaar" tussenpersoon vragen.
Misschien is het puur een vooroordeel, maar ik vind het jammer dat je als consument het eigenlijk van mond op mond reclame moet hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan, ik werk niet met de maatschappij waar jij het over hebt, dus ik ken de inhoud ook verder niet.
[..]
Niet elke adviseur is een oplichter, hoor....
Dat laatste is ook lastig te realiseren. Want: wat is een goed tussenpersoon en bedoel je daar het bedrijf mee of een individu.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef frederik het volgende:
[..]
Misschien is het puur een vooroordeel, maar ik vind het jammer dat je als consument het eigenlijk van mond op mond reclame moet hebben.
Je kan hooguit een gladjanus de deur uittrappen indien die de schijn tegen heeft, maar een lijst betrouwbare tussenpersonen ben ik nog niet tegengekomen.
Jah...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar volgens mij zijn we hiermee het topic aan het kapen. Sorry BE![]()
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jah...
Hier verder?Uitvaartverzekering
Is pas een jaartje oud, maar super actueel!
Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd. Wil nog steeds heel graag weg bij mijn huidige werk. Nog anderhalve maand en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dan kan ik eindelijk serieus rond gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, hoor.
Dan wordt er maar een nieuw topic geopend
Maar: Hoe staat het met jouw zoektocht? (ondanks dat het nog niet direct speelt?)
Jammer, alle vacatures zijn weer eens in het noorden des lands, maar ik ga de site eens in de gaten houden.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 08:35 schreef Bartje71 het volgende:
http://www.uitvaart.nl/page_65.html
Hier staat een vacature bank voor de uitvaartbranche. De meeste "grote jongens" maken daar wel gebruik van. En je kan je gegevens achterlaten, dan krijg je een mailtje als er een voor jou interessante vacature wordt aangemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |