abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28760124
Nou, ik heb mijn brief verstuurd. Is toch moeilijk als je geen ervaring of opleiding hebt in het vakgebied. Voor hetzelfde geld schuiven ze mijn brief gelijk aan de kant....
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:01:48 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28760503
Spannend! Ik ben heel benieuwd!
pi_28767774
Het duurt wat langer ivm de vakantieperiode.
pi_29522874
Kijk fraude in de uitvaartbranche

http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2959

Eerste item van die uitzending
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 10 augustus 2005 @ 00:41:50 #105
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_29530376
Er is een nieuwsbrief van ons uitgegaan naar de media waarin blijkt dat dit artikel niet juist is en men een verkeerde voorstelling van zaken heeft gegeven, ik heb hem zo snel niet digitaal omdat ik vakantie heb maar zal zodra ik weer aan het werk ben het even opzoeken om een en ander recht te zetten.
een vooroordeel is ook een oordeel, geen mening is ook een mening...
pi_29530823
Dat is ook een manier natuurlijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29860093
Ik ben trouwens afgewezen bij de DELA.
Natuurlijk omdat er kandidaten waren die meer aan het profiel voldeden.
Jammer...
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:42:20 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29861447
Jammer!
pi_29911312
Ik heb dit topic met belangstelling meegelezen, ook al is het werk absoluut niet iets voor mij. Misschien dat degenen die overwegen dit werk te gaan doen iets aan deze link hebben? Ik kreeg die toevallig vandaag onder ogen op een vacaturesite
pi_29918793
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 08:41 schreef piglet het volgende:
Ik heb dit topic met belangstelling meegelezen, ook al is het werk absoluut niet iets voor mij. Misschien dat degenen die overwegen dit werk te gaan doen iets aan deze link hebben? Ik kreeg die toevallig vandaag onder ogen op een vacaturesite
goede tip, ik ga het eens nauwkeuriger lezen!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:00:54 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29919250
Thanks Piglet! Erg interessant!
pi_30104241
ik kom net bij yarden een melding tegen dat ze nog personeel zoeken, misschien iets?
http://www.avvl.nl/vacatures.asp?menu=262
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:05:24 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30111453
Thanks! Ik 'moet' nog even wachten voor ik op zoek kan naar een andere baan en het is iets uit de richting, maar toch wel interessant om te zien dat er iig wel personeel gezocht word zo hier en daar.
pi_30122016
Bij die eerste tip heb ik me ingeschreven.
Yarden zit helaas nog niet in Limburg...
pi_30401645
Hmmmm goed topic dit. Beetje inactief en misschien offtopic van mij,

Voor de Ervarenen kenners onder ons:

Ik lees bij Monuta dat je een koopsompolis kan nemen, waarbij we in ons geval in 1 keer zo'n 3500 euro moeten storten (voor het hele gezinnetje) en dan zijn we schijnbaar afgedekt voor een uitvaart in Natura.

Ik snap er geen hol van en vertrouw geen verzekeraar/aannemer/tussenpersoon of politicus meer, maar is het nou zo dat dat fiscale voordeel waar ze het over hebben betekent dat je die 3500 van de belasting mag aftrekken omdat je het in 1 keer stort?

Dat zou voor ons vet voordelig zijn, En is het nou zo dat over 20 jaar je nog steeds verzekerd ben van een begrafenis in natura, en niet dat je nog ff 20000 bij moet lappen? Want dan kan je beter geen verzekering nemen, maar een lening als het zover is.
pi_30402526
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef basset het volgende:
Hmmmm goed topic dit. Beetje inactief en misschien offtopic van mij,

Voor de Ervarenen kenners onder ons:

Ik lees bij Monuta dat je een koopsompolis kan nemen, waarbij we in ons geval in 1 keer zo'n 3500 euro moeten storten (voor het hele gezinnetje) en dan zijn we schijnbaar afgedekt voor een uitvaart in Natura.

Ik snap er geen hol van en vertrouw geen verzekeraar/aannemer/tussenpersoon of politicus meer, maar is het nou zo dat dat fiscale voordeel waar ze het over hebben betekent dat je die 3500 van de belasting mag aftrekken omdat je het in 1 keer stort?

Dat zou voor ons vet voordelig zijn, En is het nou zo dat over 20 jaar je nog steeds verzekerd ben van een begrafenis in natura, en niet dat je nog ff 20000 bij moet lappen? Want dan kan je beter geen verzekering nemen, maar een lening als het zover is.
Ik zal Michaël even vragen hier z.s.m. even op te reageren, die heeft nog wel het e.e.a. te melden over Natura polissen.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_30404682
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:03 schreef funnyfox het volgende:
@Brighteyes nu schop je me toch even tegen het zere been. Ik werk idd. bij de Monuta maar ik wel met klem ontkennen dat wij op een of andere manier juist commercieler zijn dan de kleinere ondernemingen, juist het tegendeel is waar. Doordat wij een grote organisatie zijn zijn we minder afhankelijk en kunnen we andere prijsstellingen doorvoeren ook goedkoper jah.. daarnaast pretenderen wij 's lands beste uitvaartonderneming te zijn en willen we ons onderscheiden door met nieuwe rouwwagens te werken, mooie uitvaartcentra en moet ons personeel in nette kleding lopen. Waarom mensen kieze voor een grote onderneming is niet de naam maar wel de reputatie die we hebben. En die hebben we, niet voor niets doen we de uitvaarten van het koninklijk huis, de ministers en ambassadepersoneel. Ook andere grote uitvaarten w.o. Pim Fortuyn, Herman Brood, Manfred Langer zijn door Monuta gedaan. Ook vragen kleine ondernemingen regelmatig expertise bij ons of schakelen ons in bij speciale uitvaarten. Juist omdat we zo groot zijn willen we op details letten omdat je je daarmee kan onderscheiden van de rest...... Sterker nog we werken zelfs met locaal ondernemersschap dat houd in dat 1 uitvaartverzorger werkzaam is in een kleine regio waar hj zelf ook woont en dus de mensen kent maar wel met het voordeel van een grote onderneming achter zich.......
Herman Brood is door Dela gedaan en niet door Monuta.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  donderdag 8 september 2005 @ 23:31:09 #118
30926 funnyfox
De mortuis nil nisi bene
pi_30404832
Bedankt voor de correctie Bianca .... ik heb ff gekeken je hebt gelijk.
@ Basset ik heb geen idee hoe onze verzekeringen eruit zien, ik werk niet voor de verzekeringsafdeling ik kanme alleen niet voorstellen dat je voor 3500 euro je leven lang gedekt bent voor alle uitvaartkosten, waar heb je dat precies vandaan ?
pi_30406838
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef funnyfox het volgende:
Bedankt voor de correctie Bianca .... ik heb ff gekeken je hebt gelijk.
@ Basset ik heb geen idee hoe onze verzekeringen eruit zien, ik werk niet voor de verzekeringsafdeling ik kanme alleen niet voorstellen dat je voor 3500 euro je leven lang gedekt bent voor alle uitvaartkosten, waar heb je dat precies vandaan ?
Kan die 3500 door rentewerking niet veel meer zijn op het moment van overlijden?
Hoeveel het precies is (je weet immers niet wanneer iemand doodgaat) weet je nu nog niet, maar dat is toch net het verzekeringsaspect?
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:45:33 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30407277
Ik denk dat het idd werkt zoals Frederik zegt.
Maar het slimste lijkt me even bellen met Monuta voor de voorwaarden en hoe het in elkaar zit.
Het lijkt me dat als er staat 'begrafenis in natura' dat dat voor altijd zo blijft. Het zou anders zijn als er stond 5000 euro per persoon of zo. Dan zit je idd met 'inflatie' etc. etc.
pi_30411290
Van de website:

Uitgebreide Uitvaartverzekering in koopsom
De Uitgebreide Uitvaartverzekering in koopsom is zeer geschikt voor mensen die een complete uitvaart wensen en hun nabestaanden willen vrijwaren van zorgen over extra kosten. Het is de meest uitgebreide uitvaartverzekering van Monuta. Uw uitvaart is volledig geregeld, ongeacht de waarde daarvan op het moment van uitvoeren. Klik hier voor de vele voordelen van de Uitgebreide Uitvaartverzekering in koopsom

Een koopsomstorting biedt veel voordelen. U betaalt de premie ineens, waardoor u uiteindelijk minder premie betaalt dan bij jaarlijkse premiebetaling. Bovendien is het te betalen bedrag fiscaal aftrekbaar. U hebt dan niet alleen een interessante aftrekpost gecreëerd, maar ook uw uitvaart goed geregeld.

Wilt u weten hoeveel u betaalt voor de Uitgebreide Uitvaartverzekering in koopsom? Vul dan hieronder uw gegevens in.

Op zich wel gunstig...de fiscus betaald mee Als het idd belastingaftrekbaar is, gaat er voor mij 52% van af (meevaller ivm ontslag dit jaar )
  vrijdag 9 september 2005 @ 08:48:43 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30411492
Als ik het goed heb begrepen van 'die kale' kan je je premie voor je uitvaartverzekering sowieso aftrekken van de belasting, maar omdat dat normaal zo'n laag bedrag per jaar is heb je er weinig aan. In een keer storten is idd denk ik voordeliger omdat je dan wel over je drempels komt.
pi_30417683
Het klinkt allemaal wel erg aantrekkelijk moet ik zeggen.
pi_30418272
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het idd werkt zoals Frederik zegt.
Maar het slimste lijkt me even bellen met Monuta voor de voorwaarden en hoe het in elkaar zit.
Het lijkt me dat als er staat 'begrafenis in natura' dat dat voor altijd zo blijft. Het zou anders zijn als er stond 5000 euro per persoon of zo. Dan zit je idd met 'inflatie' etc. etc.
Het werkt met bijschrijvingen, inderdaad, maar let op!

Wat komt vaak voor bij natura-verzekeringen:
  • contracten met uitvaartverzorgers: zodra je ergens begraven wilt worden waar geen overeenkomst mee is, dan kun je weleens de boot ingaan voor wat betreft de kosten.(er wordt vergoed, maar tegen de (collectieve) tarieven die gelden voor aangesloten uitvaartcentra.

Oh: en als aanvulling: die koopsom is aftrekbaar.
  • [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
      vrijdag 9 september 2005 @ 12:51:32 #125
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30418581
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 12:41 schreef Five_Horizons het volgende:
    Het werkt met bijschrijvingen, inderdaad, maar let op!

Wat komt vaak voor bij natura-verzekeringen:
  • contracten met uitvaartverzorgers: zodra je ergens begraven wilt worden waar geen overeenkomst mee is, dan kun je weleens de boot ingaan voor wat betreft de kosten.(er wordt vergoed, maar tegen de (collectieve) tarieven die gelden voor aangesloten uitvaartcentra.

Oh: en als aanvulling: die koopsom is aftrekbaar.
  • Oh ja, dat is waar ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord! Is wel iets om over na te denken, want als je iets anders wilt dan puur de standaarden kan je voor verrassingen komen te staan!
    Goed punt dus!
    pi_30418869
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar ja. Dat heb ik ook wel eens gehoord! Is wel iets om over na te denken, want als je iets anders wilt dan puur de standaarden kan je voor verrassingen komen te staan!
    Goed punt dus!
    Ik vind de naturaverzekering sec niet slecht, hoor (ik heb er zelf ook 1), maar wanneer ik bij klanten kom, dan wijs ik ze hier wel op en raad dan aan om daarnaast een pluskapitaal bij te sluiten (indien men wenst dat probleem eventueel te voorkomen)

Dat wil zeggen dat naast de natura-uitkering ook een X-bedrag aan geld uitgekeerd wordt.
    [b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
    pi_30425278
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 13:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik vind de naturaverzekering sec niet slecht, hoor (ik heb er zelf ook 1), maar wanneer ik bij klanten kom, dan wijs ik ze hier wel op en raad dan aan om daarnaast een pluskapitaal bij te sluiten (indien men wenst dat probleem eventueel te voorkomen)

Dat wil zeggen dat naast de natura-uitkering ook een X-bedrag aan geld uitgekeerd wordt.
    Tja, ze zeggen dat er 1100 euro bestedingsvrij bij zit.

Aan de andere kant...is die ene kist te duur...prop me maar in een zak en flikker me in dat gat. Zal mij een worst wezen.....last van ongedierte krijg je toch als je een paar dagen onder de zoden ligt.

Moet maar eens zo'n "betrouwbaar" tussenpersoon vragen.
    pi_30426194
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef basset het volgende:

[..]

Tja, ze zeggen dat er 1100 euro bestedingsvrij bij zit.

Aan de andere kant...is die ene kist te duur...prop me maar in een zak en flikker me in dat gat. Zal mij een worst wezen.....last van ongedierte krijg je toch als je een paar dagen onder de zoden ligt.

Dat kan, ik werk niet met de maatschappij waar jij het over hebt, dus ik ken de inhoud ook verder niet.
    quote:
    Moet maar eens zo'n "betrouwbaar" tussenpersoon vragen.
    Niet elke adviseur is een oplichter, hoor....
    pi_30429007
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kan, ik werk niet met de maatschappij waar jij het over hebt, dus ik ken de inhoud ook verder niet.
    [..]

Niet elke adviseur is een oplichter, hoor....
    Misschien is het puur een vooroordeel, maar ik vind het jammer dat je als consument het eigenlijk van mond op mond reclame moet hebben.
    Je kan hooguit een gladjanus de deur uittrappen indien die de schijn tegen heeft, maar een lijst betrouwbare tussenpersonen ben ik nog niet tegengekomen.
    pi_30430307
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef frederik het volgende:

[..]

Misschien is het puur een vooroordeel, maar ik vind het jammer dat je als consument het eigenlijk van mond op mond reclame moet hebben.
    Je kan hooguit een gladjanus de deur uittrappen indien die de schijn tegen heeft, maar een lijst betrouwbare tussenpersonen ben ik nog niet tegengekomen.
    Dat laatste is ook lastig te realiseren. Want: wat is een goed tussenpersoon en bedoel je daar het bedrijf mee of een individu.

Ik begrijp ook wel dat er een hoop bagger tussen zit, maar daar kan ik dan weer weinig aan doen, dat is het vervelende. Ik moet het dan ook o.a. van mond-op-mond-reclame hebben, tja.

Maar volgens mij zijn we hiermee het topic aan het kapen. Sorry BE
      vrijdag 9 september 2005 @ 19:57:54 #131
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30431940
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 19:12 schreef Five_Horizons het volgende:
    Maar volgens mij zijn we hiermee het topic aan het kapen. Sorry BE
    Jah...
    Hier verder? Uitvaartverzekering
    Is pas een jaartje oud, maar super actueel!
    pi_30432159
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jah...
    Hier verder? Uitvaartverzekering
    Is pas een jaartje oud, maar super actueel!
    Nee, hoor.

Dan wordt er maar een nieuw topic geopend

Maar: Hoe staat het met jouw zoektocht? (ondanks dat het nog niet direct speelt?)
      vrijdag 9 september 2005 @ 22:08:39 #133
    30926 funnyfox
    De mortuis nil nisi bene
    pi_30436538
    IK maak me er niet druk om.... voor mij is het gratis Zo heeft ieder vak zijn voordelen....
      zaterdag 10 september 2005 @ 08:28:09 #134
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30445199
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Five_Horizons het volgende:
    Nee, hoor.

Dan wordt er maar een nieuw topic geopend

Maar: Hoe staat het met jouw zoektocht? (ondanks dat het nog niet direct speelt?)
    Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd. Wil nog steeds heel graag weg bij mijn huidige werk. Nog anderhalve maand en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dan kan ik eindelijk serieus rond gaan kijken.
    Ik ga iig wat informeren hier ende daar.
      zaterdag 10 september 2005 @ 08:35:11 #135
    60297 Bartje71
    Wat denk je zelf?
    pi_30445232
    http://www.uitvaart.nl/page_65.html
    Hier staat een vacature bank voor de uitvaartbranche. De meeste "grote jongens" maken daar wel gebruik van. En je kan je gegevens achterlaten, dan krijg je een mailtje als er een voor jou interessante vacature wordt aangemeld
    pi_30506271
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 08:35 schreef Bartje71 het volgende:
    http://www.uitvaart.nl/page_65.html
    Hier staat een vacature bank voor de uitvaartbranche. De meeste "grote jongens" maken daar wel gebruik van. En je kan je gegevens achterlaten, dan krijg je een mailtje als er een voor jou interessante vacature wordt aangemeld
    Jammer, alle vacatures zijn weer eens in het noorden des lands, maar ik ga de site eens in de gaten houden.....

Moet je trouwens binnen een bepaald aantal kilometers van je werk af wonen (misschien ivm onverwachte zaken?)

[ Bericht 8% gewijzigd door Koningin op 12-09-2005 10:07:20 ]
      maandag 12 september 2005 @ 22:31:58 #137
    30926 funnyfox
    De mortuis nil nisi bene
    pi_30526234
    Wij werken wel vanuit een bepaalde "standplaats", overigens heb ik ook avond en weekenddiensten waarin ik een enorme regio bedien, van Nieuweschans tot Heerenveen tot Assen.
    Beetje centraal wonen is dan wel erg handig.
      maandag 12 september 2005 @ 23:24:07 #138
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30527762
    Bij de meeste advertenties die ik bekeken heb staat er het er ook wel bij, dat je in de buurt moet wonen.
    pi_30532443
    Oh, ok. Ik had het nog niet gezien bij een advertentie. Ik had nl. wat verder weg een vacature gezien.

Kun je ook gewoon een open sollicitatie bij de wat kleinere organisaties achter laten of is dat not done?
      dinsdag 13 september 2005 @ 09:40:08 #140
    30926 funnyfox
    De mortuis nil nisi bene
    pi_30533476
    Je kan het altijd proberen, niet geschoten is immers altijd mis. Overigens denk niet dat het altijd een droombaan is, je hebt te maken met emoties en daar moet je echt mee om kunnen gaan. Ook de werdruk word sommige wel teveel, het is bij ons hollen en stilstaan in de ruimste zin van het woord. Vergis je niet denk niet dat je vijf dagen echt helemaal alleen voor 1 familie er bent, ik heb er weken bij waarin ik 6 of 7 sterfgevallen tegelijk heb. Daar moet je mee om kunnen gaan, er wordt vaak een heel romantisch beeld geschetst maar zo is het niet altijd...verkijk je niet op het werk. Ik wil je niet afschrikken maar ben jij je er wel van bewust ?
    pi_30533955
    Geen enkele baan is volgens mij rozengeur en manenschijn....
    Mij zelf kennende denk ik wel dat ik het aan kan.

Kun je misschien dan vertellen of tips geven van wat je bijv. op een dag mee maakt.
    pi_31137198
    Zijn er nog ontwikkelingen op dit vlak?

Ik heb nog wat open sollicitaties gestuurd naar wat kleinere organisaties, maar ook de grotere, maar helaas.
      maandag 3 oktober 2005 @ 18:15:01 #143
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_31150658
    Hier nog steeds even geen ontwikkelingen. Ik wacht heel even nog tot we goed en wel verhuisd zijn... Nog een maandje dus, en dan ga ik serieus rondkijken.
    Had het er van de week weer met iemand over en die zei 'Waarom doe je dat dan niet gewoon?'

En ze heeft natuurlijk gelijk. Als ik het echt wil, dan moet ik ook maar eens stappen gaan ondernemen...
    pi_31206775
    Eigenlijk moet je het ook gewoon doen, je gevoel/intuïtie volgen!
    pi_31354736
    Zijn er hier misschien ook mensen die bij kleinere, zelfstandige uitvaartondernemingen werken? Dus niet bij de grotere bedrijven, zoals DELA en Monuta.
      donderdag 13 oktober 2005 @ 14:49:35 #146
    132644 Scruples
    een lege plek om te blijven
    pi_31410191
    Hallo, mijn naam is Scruples.
    Ook ik ben me aan het oriënteren op het beroep van uitvaartverzorger. Het is interessant om te lezen hoeveel mogelijkheden er zijn. Ik heb overigens steeds gedacht dat je altijd de opleiding moest hebben gedaan voordat je aan het werk kunt.

Volgens de diverse sites kun je de opleiding zowel op mbo als hbo-niveau doen. Wie van jullie heeft een van deze opleidingen gevolgd en hoe heb je dit ervaren?

Ik hoop spoedig iets van jullie te lezen.
    Groet, Scruples
    What the bleep do we know?
    pi_31410746
    Heb je ook al gerichte sollicitaties gedaan?
    Hoe pak jij het aan?
      donderdag 13 oktober 2005 @ 15:58:37 #148
    132644 Scruples
    pi_31411854
    Neen, ik heb nog geen gerichte sollicitaties gedaan. Zoals ik al zei, ben me aan het "inlezen" op de sites van de opleidingen en overweeg de opleiding te gaan doen. Verder wil ik bij de diverse uitvaartondernemingen informeren of ik een dag mee mag lopen.

Ik ben nu aan het werk in een heel andere branche, maar heb reeds ervaring in het spreken op crematies en begrafenissen en ook in het regelen ervan. Zoals mijn overleden vriendin zei: je bent een ervaringsdeskundige dus ik wil aan jou vragen mijn crematie te regelen en te leiden.
    Haar crematie is nog niet zo lang geleden en heeft me op het idee gebracht om er mijn beroep van te maken. Ik heb er ook aan gedacht me aan te melden bij de stichting Humanitas, dat is een stichting waar mensen beroep op kunnen doen als er niemand wil/kan spreken en men wil toch dat er iets gezegd wordt.
    pi_31429911
    Wat een ervaring om mee te maken en er dan achter komen dat je je er beroep van wil maken.

Maar je bent inderdaad ongeveer even ver als ik wat betreft het echte werken.
      donderdag 20 oktober 2005 @ 18:12:42 #150
    132644 Scruples
    pi_31584341
    Vandaag mijn sollicitatieformulier ingevuld, cv bijgesloten èn verstuurd naar Thompson werving en selectie, een bureau dat zich bezighoudt op het gebied van het uitvaartwezen.

Me een weekje afgevraagd of dit nu echt is wat ik wat ik wil en tot de conclusie gekomen dat ik echt in dit vak wil werken.
    Ik ben benieuwd hoe snel ik wat hoor.

En jij koningin? Je al verder georiënteerd en iets ondernomen of ook nog steeds aan het nadenken?

Bij Humanitas kun je ook een cursus volgen om te leren spreken op uitvaartgelegenheden. Voor meer informatie kun je kijken op: www.humanistischverbond.nl

Groet, Scruples
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')