Zeg, die ondertitel, betekent dat 'Over de doden niets dan goeds?' Ik ken alleen mortuus daarvan, zit pas in de derdequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef funnyfox het volgende:
*Meldt zich*
Net terug van een sterfgeval regelen
Ik weet dat er nog iemand is hier op FOK! die ook dit werk doet, hij zit in de regio Rotterdam, ik in Groningen, Drenthe en een stukje Friesland....
Helemaal goed :-)quote:Op donderdag 3 november 2005 17:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, die ondertitel, betekent dat 'Over de doden niets dan goeds?' Ik ken alleen mortuus daarvan, zit pas in de derde
Jij werkt toch bij Monuta of niet? Als je me op de hoogte kunt houden graag! Hulp kan ik van alle kanten gebruiken.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:42 schreef funnyfox het volgende:
[..]
Helemaal goed :-)
Jammer voor je Koningin ik kan helaas niets voor je doen vanaf hier, ik doe de regio noord-nederland, maar kom regelmatig in Apeldoorn op ons hoofdkantoor waar ik in een werkgroep zit, daar tref ik regelmatig collega's uit zuid-nederland en Limburg dus ook... ik hou je op de hoogte als er iets vrij is, heb je al eens een dag meegelopen ofzo ?
Is wel van September, dus misschien kan ik nog eens een herinnering sturen...quote:We hebben onlangs 2 vestigingen in Limburg overgenomen, echter vindt de overdracht pas in januari 2006 plaats. Ik kan u daarom niet de adresgegevens geven.
Ik zou u willen adviseren om onze internetsite in de gaten te houden, daarop staan al onze externe vacatures.
Met vriendelijke groet,
Yarden
Daarom twijfel ik ook....het is pas november.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok.
Mmmm... nog ene herinnering sturen kan 'hijgerig' overkomen maar je wil ook niet achter het net vissen natuurlijk...
Alvast bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 18 november 2005 20:08 schreef funnyfox het volgende:
Koningin zodra ik weer een vergadering in Apeldoorn heb zal ik mijn collega's uit zuid eens aanspreken, wie weet is een paar dagen meelopen al een hele stap vooruit voor je... zal het wel goed doen op een CV denk ik.
Jammer dat je niet hier in de buurt woont dan had je zo met me mee kunnen gaan.
Je hoort van me
Nou, dat was het rare. Ik was stikzenuwachtig toen ik ging bellen maar die meneer reageerde heel ok. Echt meteen van 'Dat is goed, wanneer zullen we afspreken'. Ik was zo verbaasd!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef Koningin het volgende:
Hmm, ik ben erg benieuwd. Het lijkt me niet makkelijk om bij een kleine onderneming zo maar een gesprek te kunnen krijgen.
Ja, dat heb ik dus ook steeds in mijn hoofd. Vandaar dat ik dus heel erg bezig ben met waarom en of ik dat een beetje geformuleerd krijg. En daarom was ik ook zo blij met die carrieretijger site omdat daar iig wel heel goed omschreven staat wat er moet gebeuren. Aan de hand daarvan kan je iig al wel een beetje op een rijtje zetten of jij denkt dat je er geschikt voor bent enzo.quote:Ik weet nog van mijn gesprek bij Dela dat ze echt gemotiveerde mensen zoeken die echt een duidelijk argument kunnen geven om te gaan werken in de uitvaart.
Ah ok. Dat dacht ik al wel ja. Jammer! Anders had ik ze gelijk gebeld.quote:Thompson is volgens mij opgedoekt. Heb daar laatst een mail van gehad.
Dat vind ik ook het aller moeilijkst om die gedachten geformuleerd te krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook steeds in mijn hoofd. Vandaar dat ik dus heel erg bezig ben met waarom en of ik dat een beetje geformuleerd krijg. En daarom was ik ook zo blij met die carrieretijger site omdat daar iig wel heel goed omschreven staat wat er moet gebeuren. Aan de hand daarvan kan je iig al wel een beetje op een rijtje zetten of jij denkt dat je er geschikt voor bent enzo.
Ja, de oma van mijn vriendje is gisteren overleden...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Er komen w.s. onverwachte overledenen tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |