Het liefste op een zondagmorgen als het buiten grijs en nat is en dat ik de hele dag niets hoef te doen...
Wat jij?
Maar meestal wordt ik pas onder de douche wakker,.. dus: Het liefst wordt ik wakker met een nat hoofd!
En dan!
...
Eerst stilte en als ik uit bed ben, harde muziek. Anders ben je zo weer
Ontbijt op bed mag ook natuurlijk
het liefst geen deuntje, anders heb ik dit de hele dag in mijn hoofd.
[Dit bericht is gewijzigd door Mukie op 18-10-2001 12:30]
Maar aangezien het hier om muziek gaat...
de Pastorale...
quote:Zo heette dat nummer dus, kon niet op de titel komen
Op donderdag 18 oktober 2001 11:48 schreef Rafterman het volgende:
Riders on the storm van The Doors..... ultiem!!!!
Oh voor mezelf? Iets van de beatles ofzo lijkt me wel relaxed, maar toch het liefst in stilte en uit metzelf (geen wekker).
quote:Wat grappig, ik las de topic-titel en moest meteen aan easy denken. En say a little prayer is ook een goeie.
Op donderdag 18 oktober 2001 10:24 schreef Reintje het volgende:
2 Geweldige nummers om mee wakker te worden vind ik Lionel Richie - Easy (like sunday morning) en Aretha Franklin met Say a little prayerHet liefste op een zondagmorgen als het buiten grijs en nat is en dat ik de hele dag niets hoef te doen...
Wat jij?
Verder begint de dag natuurlijk ook wel relekst met Bob Marley.
Meeste spul van hun wel eigenlijk.. lekker doordringend en net hard genoeg om wakker van te worden
Serieus, dat is het lekkerste gevoel wat d'r is... Gwah! kRank im Kopf noemen we dat! Wat zegt ? zeg maar je!
Ik heb meestal de wekkerradio aan staan, maar dan nog kom ik er altijd maar moeilijk uit. 100x op snooze drukken, je kent het misschien wel...
De beste manier om me wakker te houden heb ik gemerkt, is als er net een nummer gedraaid wordt dat ik leuk vind, maar dat je maar heel weinig op de radio hoort. Bijvoorbeeld iets van Wings of zo, maar het kan ook van een andere artiest zijn.
Het lukt overigens ook met een schokkend nieuwsbericht.
ontopic:
definately:
Bob Marley: Natural Mystic
maar dan wel live
das pas lekker wakker worden
voor zover wakker worden lekker kan zijn .......
quote:True!
Op vrijdag 8 november 2002 14:41 schreef 3MinuteHero het volgende:
Bob Marley: Natural Mystic
maar dan wel livedas pas lekker wakker worden
voor zover wakker worden lekker kan zijn .......
Als het maar hard is, en als de stereo dan maar hard staat.:)
quote:Lekker duidelijk
Op donderdag 14 november 2002 20:51 schreef Trance4Ever het volgende:
Gewoon een setje goede progressive
Nah, ik wordt eigenlijk nooit met muziek wakker. Hoewel ik er wel de optimale slaapplek voor heb Ik heb gewoon een goedkoop wekkertje waar zo'n klerekuttoon vanaf komt (1-2Khz PIEP!). Veel effectiever dan wat muziek, of de muziek moet zo hard dat mijn ouders in bed het ook horen, en dat zou triest zijn.
Meestal zet ik om half 12 snachts ak op bed lig (werkdagen) een cd op en dan val ik vanzelf wel ergens in slaap, laatst stond de cd op repeut bij het laatste nummer van Slayer - Undisputed Attitude. Vanmiddag de hele tijd Paul Bostaph chops zitten spelen
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-11-2002 21:55]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 14-11-2002 21:53]
en kwa muziek dan lekker stenders vroeg
quote:dat zijn 2 nummers waarvan imho veel betere covers van zijn. wat betreft de eerste de bekende cover van faith no more en de 2e van bomb the bass.
Op donderdag 18 oktober 2001 10:24 schreef Reintje het volgende:
2 Geweldige nummers om mee wakker te worden vind ik Lionel Richie - Easy (like sunday morning) en Aretha Franklin met Say a little prayer
lekkere zondagmuziek idd
Theatre of tragedy - A distance there is
ga ik overigens ook het liefst mee naar bed
quote:helemaal mee eens, wordt je tenminste wakker.
Op vrijdag 15 november 2002 13:26 schreef sweek het volgende:
Mmmm...
Offspring, Green Day... iets in die aard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |