Over melk..quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
Eerst even melk drinken, de douche in, bijlezen en dan komt de rest wel![]()
![]()
als je er een aantal kunt kopen (hoe dan ook) dan heb ik wel interesse in 1 exemplaarquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm weet ook niet hoe het gaat lopen, hij is net naar bed.
Ik wil gewoon zelf zo'n ding hebben maar voor een goede prijs moet ik er gewoon meer kopen.(verzendkosten zijn gewoon minimaal 30,- vanuit Hong Kong
)
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:35 schreef flyingdutchy het volgende:
[...]
als je de toets om een punt . te typen niet kan vinden vraag het dan gewoon ipv 100 smileys te gebruiken |(
kijk eens boven je rechter ALT knop
Ik moet zeggen - de manier is wel heel erg - geen enkele punt of zo gebruiken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:52 schreef Youssef het volgende:
Oh ja, deze was ook nog garpig. Mensen die de FokMC posting stijl niet gewend zijn:
[..]
![]()
![]()
Gaat nog wel even duren, alles komt met bootje uit HK en die doet er wel een week of 8 over.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
als je er een aantal kunt kopen (hoe dan ook) dan heb ik wel interesse in 1 exemplaarik hoor het wel
Niet de industrie die er commercieel belang bij heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:21 schreef Youssef het volgende:
En Pepijn, die melkverhalen ken ik..![]()
Helaas is er een front voor en tegenstanders die zeer extreem kunnen worden, dus wie gelijk heeft?![]()
![]()
Bekend, zelfs de technici van Kawasaki zouden kunnen overwegen om een computerprinter in hun motorfietsen te bouwen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Ben ook nog naar wat andere dingen aan het kijken van dezelfde leverancier, ze maken echt de meest gekke gadgets.![]()
Sleutelen in een steegje .. lijkt wel omkatten in het geniep.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:23 schreef hicham het volgende:
We waren alleen erg laat begonnen, en hebben ook eventje rustig gepauzeerd tussendoor, vandaar dat het uiteindelijk wel een late dag is geworden
Weinig commentaar daarover idd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:29 schreef bwt het volgende:
Nice story
ik begrijp in iedergeval dat de moto het weer helemaal doet zoals het hoort
quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:29 schreef bwt het volgende:
Nice story
ik begrijp in iedergeval dat de moto het weer helemaal doet zoals het hoort
hij overdrijft gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:58 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik moet zeggen - de manier is wel heel erg - geen enkele punt of zo gebruiken.schande
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t'is geen Kawa heHquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:52 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen
Leuk verhaalGing allemaal ook iets sneller dan mijn deltawerk project
was veel te warm in de schuur en in dat hoekje was het lekker koelquote:Op donderdag 23 juni 2005 08:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sleutelen in een steegje .. lijkt wel omkatten in het geniep.
En laat thuis
, het is nog licht tijdens dat proefritje.
![]()
Maar goed werk verder.
Dus je gaat er eerst 1 laten overkomen voor die dure verzendkostenquote:Op donderdag 23 juni 2005 07:59 schreef hollander172 het volgende:
Gaat nog wel even duren, alles komt met bootje uit HK en die doet er wel een week of 8 over.
Ik wil eerst een testexemplaar voor mezelf bestellen en daarna wat meer over laten komen voor het geval de kwaliteit niet goed is.
Mark, 1250 euro op Marktplaats.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:52 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen
Leuk verhaalGing allemaal ook iets sneller dan mijn deltawerk project
Onverantwoordquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was veel te warm in de schuur en in dat hoekje was het lekker koel![]()
dat proefritje was alleen even op parkeerterrrein daarna nog even de motor goed en uitgebreid getest![]()
dat was wel leuk eventjes lekker raggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |