quote:Dit lijkt me voor jou de volgende keer een goed plan:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:52 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Sorry.
*pffffffffffffffroet*
quote:Wees maar niet bang hoor. I only blow when I'm supposed to.
Op donderdag 25 oktober 2001 14:55 schreef Dave het volgende:
Dit lijkt me voor jou de volgende keer een goed plan:
Was getekend,
Rimking.
quote:Is toch lastig als je haar steeds blijft mislopen. Weet je nu al zeker hoe ze heet?
Op maandag 29 oktober 2001 19:45 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik weet nog toen ik het bij mijn vriendin dee, heerlijk...Wel na het douchen.
quote:Ik een keer bij mijn ex Wel voor het douchen.
Op maandag 29 oktober 2001 19:45 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik weet nog toen ik het bij mijn vriendin dee, heerlijk...Wel na het douchen.
quote:Zucht... Denk jij dat ik in mijn leven èèn vriendin gehad heb?
Op maandag 29 oktober 2001 23:20 schreef heijx het volgende:[..]
Is toch lastig als je haar steeds blijft mislopen. Weet je nu al zeker hoe ze heet?
![]()
quote:Das een inkopper...
Op woensdag 31 oktober 2001 19:47 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Zucht... Denk jij dat ik in mijn leven èèn vriendin gehad heb?
Denk eens na man!
"Nee."
geeneen eigenlijk. Althans niet als zodanig
quote:Hoezo was haar wc papier op?
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:55 schreef Davilex het volgende:[..]
Ik een keer bij mijn ex Wel voor het douchen.
Van http://www.straightdope.com/classics/a4_220.html
"Your boxer-shorts region--from belly button to mid-thigh--is crawling with germs known as coliform bacteria. These bacteria originated in your intestine, and some of them are deadly. Remember punji stakes? They were sharpened sticks that the Vietcong concealed point up along trails and daubed with excrement. If you stepped on one you had a good chance of contracting a fatal infection. Similarly, an otherwise not-so-serious gunshot or knife injury could kill you if it perforated the intestine and allowed coliform bacteria to spread around your abdomen.
But you know this (or at least you ought to). What you may not know is that washing will not make the coliform bacteria go away. They're holed up in the pores of your skin and nothing short of sandblasting--certainly not your morning shower--is going to get them out. Showering merely gets rid of the ones that have strayed onto the surface. The bacteria won't do much harm if they stay put, but when you urinate your fingers come in contact with Mister P. long enough for the coliform bacteria in your pores to hop aboard. Your fingers subsequently touch lots of other infectible items. If you don't wash your hands with soap and water (soap gets rid of the skin oil that the bacteria stick to) . . . hello, Typhoid Mary."
Glad to have ruined your day
Vraag me alleen af hoeveel mensen zich hierdoor laten tegenhouden... ik bedoel... mensen blijven ook gewoon rustig door roken, drinken, blowen enz.
Wat is deze post toch weer een aanwinst voor de topic.
T.
quote:Ik zou zeggen, ga ervoor!
Op zaterdag 10 november 2001 14:55 schreef Davilex het volgende:
Ik ga over twee weken waarschijnlijk iemand rimmen
quote:Je hebt in ieder geval je agenda alvast getrokken (ja, pun intended). Proficiat.
Op zaterdag 10 november 2001 14:55 schreef Davilex het volgende:
Ik ga voer twee weken waarschijnlijk iemand rimmen
quote:ik snap het hele rimmen niet, vind het een eersteklas smerige gedachte, maargoed... dat terzijde.
Op maandag 12 november 2001 11:42 schreef Kissinggirl het volgende:
kheb et nu paar keer gedaan en vind et echt heerlijk..
nog beter zelfs als gewoon sex hebben!
quote:16? vroeg? damn.. waar leef jij? in het stenen tijdperk ofzo? c'mon!
Op maandag 12 november 2001 15:36 schreef Passione het volgende:[..]
ik snap het hele rimmen niet, vind het een eersteklas smerige gedachte, maargoed... dat terzijde.
Maar Kissinggirl, beter dan sex? Jij vind het lekker om je tong in iemands aars te steken, dan sex?!?
Ik vind verschillende vormen van voorspel lekker, maar niets gaat boven sex.
En ik las dat je uit 1985 komt, damn... hoezo er vroeg bij!
quote:Als alle seks? Nee hoor. Geef mij maar lekkere gore seks. Jummie.
Op donderdag 18 oktober 2001 08:43 schreef Gboy27 het volgende:Als alle sex, moet je natuurlijk wel van te voren (samen) onder de douche zijn geweest!
quote:nou ja, rimmen vind ik toch wel iets extremer dan sex.
Op maandag 12 november 2001 16:47 schreef -Maverick- het volgende:[..]
16? vroeg? damn.. waar leef jij? in het stenen tijdperk ofzo? c'mon!
En daarbij.. als die meid het lekkerder vind dan sex... veiliger kan je je sex niet hebben toch?!
(ik heb het nog nooit geprobeerd, maar dit lijkt me zo)
quote:1e jaars mbo.. maar dat doet er niet toe..
Op maandag 12 november 2001 17:11 schreef Passione het volgende:[..]
nou ja, rimmen vind ik toch wel iets extremer dan sex.
En om je tong in iemands aars te steken op je 16e, damn.
Gewoon 4e klassertje die dat doet.
quote:
Op donderdag 15 november 2001 01:11 schreef Herald het volgende:
oei, had ik al bijna de kloon Rimminggirl aangemaakt. Maar dat is nu ook nergens meer voor nodig.
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 15-11-2001 04:52]
Rimmen lijkt me nix, maar ik herken het uit Southpark 'What the heck is a rimjob?' ![]()
Naja veel plezier met de hobby, ik pas. Lijkt me overigens helemaal smerig met een harige reet ![]()
just my 2cents
quote:Nee? Kan het niet veiliger? Vast wel! Anale penetratie is ook niet veilig omdat het uiteinde van je anus nogal makkelijk kleine scheurtjes kan krijgen waar bloed door kan. Die zitten er heel vaak (ook bij gewoon even grote boodschappen doen ontstaan ze soms), als je nu je tong erin steekt en je partner heeft een heerlijke aandoening die via bloed verspreid, dan kun je het weldegelijk krijgen. Andersom wordt al een stuk lastiger, ik ga ervan uit dat je wratten wel ziet
Op maandag 12 november 2001 16:47 schreef -Maverick- het volgende:
En daarbij.. als die meid het lekkerder vind dan sex... veiliger kan je je sex niet hebben toch?!
Viel wel in de smaak volgens mij.
Vond het niet ranzig (ms alleen de gedachte van te voren maar viel reuze mee
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |