quote:Of ligt met een biefstuk op z'n blauwe oog op de bank
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:57 schreef kasper het volgende:
Niks bioscoop, hij zit d'r gewoon al te schroeven op dit moment.
quote:Suggestie is een kunst.
Op dinsdag 02 oktober 2001 14:57 schreef kasper het volgende:
Niks bioscoop, hij zit d'r gewoon al te schroeven op dit moment.
Eerst zegt-ie ik mijn vriendin van vroeger, dan weet ie niet meer wie ze is, en dan kent hij haar al 5-6 jaar.
------
Shit, te laat, maarreh, vergeet je dan niet dat morgen tegen haar te zeggen, met welk merk etc. etc.
quote:Jammer joh! Dat wordt vanavond wéér handenarbeid.
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:46 schreef UrgoanElsa het volgende:
Shit man!Ben haar langs gelopen. Ik ben haar niet tegen gekomen, maar mieschien omdat ik vroeg ben weg gegaan. Omdat ik bang was dat ik haar anders zou missen.
Maar.... Morgen is er weer een dag!
![]()
quote:Het wordt twijvelen of ik haar wel of niet zo.
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:00 schreef kasper het volgende:[..]
Jammer joh! Dat wordt vanavond wéér handenarbeid.
quote:Het is echter het enige meisje. Ik denk ook dat ze eerlijk zegt "Ik rook ook wel soms" ... We zijn bijna altijd gelijk, net als 5 jaar geleden...
Op dinsdag 02 oktober 2001 17:57 schreef Robino het volgende:
Mmm als ieder meisje dat hoi tegen me zei me leuk zou vinden....
quote:Wat haal jij je allemaal in godsnaam in je hoofd?
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:04 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Het is echter het enige meisje. Ik denk ook dat ze eerlijk zegt "Ik rook ook wel soms" ... We zijn bijna altijd gelijk, net als 5 jaar geleden...
quote:volgens mij wil hij graag een vriendinnetje, dus daarom zit hij met zichzelf te bedenken hoe goed het wel niet klikt(e).
Op woensdag 03 oktober 2001 09:26 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Wat haal jij je allemaal in godsnaam in je hoofd?
5 jaar geleden, toen was je 8! Er kan in die tijd een hoop veranderen.
Voel es effe aan je voorhoofd.
maar, iig, zijn er vorderingen?
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 15:25 schreef kasper het volgende:
Misschien is z'n vriendinnetje-to-be ziek en staat-ie nog steeds te wachten tot ze eindelijk langs komt fietsen.
tis al eerder gezegt hier, maar ik denk dat je iets te fanatiek bent met een vriendinnetje zoeken/vinden/scoren/hebben.. ze zegt hoi tegen je.. thats it.. 50% kans dat ze je leuk vindt, 50% kans dat ze je alleen aardig vindt. vraag gewoon of ze n xje mee wat gaat drinken om bij te kletsen, maar laat niet meteen merken dat je t liefst meteen op dr duikt. als het gewoon gezellig is en t klikt (weer) goed, kan je daarna verder gaan en proberen haar tot je vriendin te maken..
iig succes!
ennuh, niet zo onzeker zijn.. niet denken maar doen tis echt een kick als je iets doet wat je echt niet durft.. en hoe vaker je dat doet hoe makkelijker het gaat.. het werkt echt
quote:Dan zou ik wel alle taalfouten achterwege laten... tis maar een tip
Op vrijdag 28 september 2001 21:43 schreef gelly het volgende:
schrijf een mooi gedicht en als je haar dan onderweg tegenkomt geef je die en de volgende morgen zie je het resultaat
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 17:34 schreef Armageddon het volgende:
Je zou bijna denken dat ze meeleest hier
quote:Of ze heeft zelfmoord gepleegd
Op woensdag 03 oktober 2001 18:34 schreef iroQuai het volgende:[..]
jah dat zou grappig zijn, als ze dit allemaal leest.. dat ze je nu ontloopt.. kan 2 dingen betekenen dan.. of ze ziet je totaal niet zitten en ontloopt je.. of is vet zenuwachtig en durft niet meer
Ps.Is er nergens een foto van haar?
quote:Hele verstandige opmerking.
Op woensdag 03 oktober 2001 19:59 schreef UrgoanElsa het volgende:
Hoop natuurlijk dat ze ook rookt.![]()
quote:Hehe... Maare ik ben haar weer niet tegen gekomen!
Op donderdag 04 oktober 2001 11:30 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Hele verstandige opmerking.
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 16:54 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Hehe... Maare ik ben haar weer niet tegen gekomen!
quote:Ja!
Op vrijdag 05 oktober 2001 15:47 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
en en en ben je dr tegengekomen
quote:Sorry UrgoanElsa, maar je verhaal rammelt aan alle kanten. Eerst vertel je dat je haar kent van vroeger; sterker nog, ze was je vriendinnetje op de basisschool, en nu vertel je trots dat haar naam Ales is?!? Wist je dat dan niet?? En je gaat vragen of ze een een keer bij jou wil komen??
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:13 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
Ja!
Ik denk ik kom haar toch niet meer tegen dus ik pak ff een sigaretje en ga op de stoep nog ff wachten. En wat zie ik daar?
Ja, ik ben toen gaan fietsen richting haar en we hebben gekletst. En ze heet Ales!
Wauw man! Als ik haar de volgende keer tegen kom vraag ik of ze ook zin heeft om eens een keer bij me te komen, we hebben nog zo veel te praten...
Okè! Graag tips voor de volgende keer!
Volgens mij hou jij iets verborgen voor ons mannetje.
quote:1. Ik kende haar erg goed van toen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:11 schreef kasper het volgende:[..]
Sorry UrgoanElsa, maar je verhaal rammelt aan alle kanten. Eerst vertel je dat je haar kent van vroeger; sterker nog, ze was je vriendinnetje op de basisschool, en nu vertel je trots dat haar naam Ales is?!? Wist je dat dan niet?? En je gaat vragen of ze een een keer bij jou wil komen??
quote:Nee, ik had een sigaret in de handen, heeft ze niets over verteld, (zal zelf ook stiekum wel roken!
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:13 schreef wake_up het volgende:
don't worry be happy! wat cool voor je! en zei ze er nog wat van dat je rookte? hou me/ons op de hoogte... en heel veel succes!
Dikke kus
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:25 schreef PLAE@ het volgende:
wat een lul-verhaal !!!
quote:Ja, hij rookt eigenlijk helemaal niet
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:11 schreef kasper het volgende:[..]
Maarreuh...mensen die er trots op zijn dat ze roken, want dat is stoer, zijn volgens mij niet volwassen genoeg om aan vriendinnetjes te beginnen...
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 10:10 schreef Reticulin het volgende:[..]
Ja, hij rookt eigenlijk helemaal niet
Maarreuh...mensen die er trots op zijn dat ze roken, want dat is stoer, zijn volgens mij niet volwassen genoeg om aan vriendinnetjes te beginnen...
quote:Oke, ik zal eerst maar eens niet over r0ken beginnen.
Op zondag 07 oktober 2001 13:52 schreef Bose het volgende:
Vraag haar wat je wilt, maar hou eens op met je gezeik over je rook-gedrag. Als je d'r echt wil, zou ik gewoon niet roken tot je zeker weet dat zij het ook niet doet of geen bezwaar heeft.
Geloof me: als er iets is waar een niet-rokend meisje op afknapt dan is het een rokend jongetje. Ooit je tong in een asbak gestoken
quote:profiel: 1987, vijf jaar geleden had je ze achter elkaar.
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:37 schreef UrgoanElsa het volgende:[..]
1. Ik kende haar erg goed van toen.
Ze was mijn vriendinnetje, maar in die tijd had ik ze achter elkaar waar ik er nu 1 van weer zie!
En de naam was ik gewoon ff kwijt. Ja, tuurlijk ga ik haar vragen of ze eens een keer langs komt!
(Wat hou ik nog verborgen?)
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 09:50 schreef Brighteyes het volgende:[..]
profiel: 1987, vijf jaar geleden had je ze achter elkaar.
Laat maar, ik doe het niet meer.
sjah.. zal de leeftijd wel zijn
quote:Ja, helaas wel weer!
Op maandag 08 oktober 2001 16:54 schreef kasper het volgende:
En UE, wéér misgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |