Ik wacht nog op de dag, dat hij super talenten, voor de neus van PSV wegkaapt.quote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Hiervoor hebben we Don Leo gehadquote:Op zondag 26 juni 2005 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op de dag dat Van Geel een speler gaat vertellen dat die een contract moet respecteren
Net of AZ onze grote concurrent is.quote:Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die ging niet naar de grote concurrent maar naar het buitenland, dat is nogal een verschil
Wel grote BS denk ik maar toch grappig.quote:'Charisteas genoemd bij Standard Luik'
Niet bevestigde geruchten in Belgie melden dat Standard Luik nadrukkelijk interesse zou hebben voor de Grieken Angelos Charisteas (Ajax) en Georgios Karagounis (Inter), zo meldt La Derniere Heure. Hoewel de Belgen het zelf ook niet al te serieus nemen gezien de status van de spelers, blijft er altijd de twijfel omdat Standard Luik er ook in slaagde om spelers als Sergio Conceicao naar Belgie te halen.
We zijn blijer met Van Geel bij Ajax dan met jou op dit forum. Trek je conclusies zou ik zeggenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ongeloofelijk dat er Ajacieden blij zijn met de komst van on-loyale hond Van Geel die geen knip voor de neus waard is.
Maar hij zal ongetwijfeld prima kunnen samenwerken met zijn baas foute Arie
minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
Zegt een fan van de club die nog steeds spelers van de grote concurent wil hebbenquote:Op zondag 26 juni 2005 07:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat klopt er dan niet van? Ajax heeft geen moraal en dan blijkt het meest uit het persooneelsbeleid.
Ik dank god op mijn blote knieeen dat Van Geel niet bij PSV in dienst is.
Want? Jij bent admin?quote:Op zondag 26 juni 2005 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Had zo moeten blijven eigenlijk...
quote:
CMT ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de enige die hem kan pruimen op dit forum, geloof ik cultheld....
Iddquote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik snap zowiezo niet wat al die psvers hier doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |