je hebt nog gelijk ook, vermaledijde _is_ ook de juiste schrijfwijze, ik heb altijd gedacht dat je dat als vermadelijde moet schrijven en uitspreken .... die vermaledijde oudnederlandse woorden toch ....quote:
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?quote:op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef copycat het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook. als die 'klik' er wel is, dan kun je nog uren praten over een hoop stront, bij wijze van.
een klik is er of is er niet, dat kan je niet creeeren, ja dat kan wel, maar dan hou je jezelf voor de gek.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:48 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?
i don't think so.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:48 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raarquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef david het volgende:
het klinkt mss stom, maar als je naar een goede film gaat kijken, hoef je tijdens de film niets tegen mekaar te zeggen (buiten wat koetjes en kalfjes commentaar) en heb je achteraf meer dan genoeg tijd om hem te beoordelen en becommentariëren en whatever. van het een komt het ander...
dat moet je gewoon mooi inpakkenquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raar![]()
laat ik het zo zeggen: je komt er niet echt verder mee zoquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raar![]()
ik vind die meisjes leukquote:op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef milagro het volgende:
www.asos.com
www.lush.nl
dst vinden meisjes leuk, dus, alleen moet je het daar dus niet over hebben
haar gewoon als gebruiksvoorwerp behandelen, en je zit gebakken
en sterker nog.. als je dat maar blijft denken van jezelf, zal je nog heeeeeel lang alleen zijnquote:op zaterdag 25 juni 2005 01:28 schreef xennia het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: je komt er niet echt verder mee zo
daar wordt het in real life niet beter van hoor, als dat gemsnquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef versebraadworst het volgende:
daarnet nog ff 4 uur achter elkaar met haar zitten chatten,
ik moet zeggen na deze tips gaat het echt een stuk beter! helaas niet in real-life maarja dat komt ook nog wel, ik zie haar toch binnenkort weerhopen dat het dan ook zo goed gaat dan wordt het nog wel is wat
![]()
het is ironisch maar mensen die vooral zichzelf willen blijven, worden over het algemeen gezien als mensen waar bij de inauthenticiteit erg groot is. beter is het om een "persoonlijkheid" te creeëren die het allemaal niks uitmaakt, en hier dus totaal niet mee bezig is.quote:
dat 'lullen' wordt nu gelukkig met de dag beter, de verlegenheid gaat er denk ik bij beide een beetje afquote:op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef southernsun het volgende:
dan trek ik ook die klik in twijfel. is natuurlijk beter als je uren kan lullen, dan is er wel wat imo
ach joh...misschien is zij ook nog wat verlegen en probeert ze het contact nog wat te vermijden. gewoon nog een keer vragen als je allebei relaxed bent...quote:op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef versebraadworst het volgende:
nou vandaag ff m'n verstand op 0 gezet en haar gewoon mee uit gevraagd (vond het echt heel moeilijk), maar na een paar keer "uuuuh" zeggen zei ze dat ze niet kon, kan natuurlijk maar door dat ge "uhhhh" wist ik al genoeg, 't wordt niks denk ik![]()
je hebt het tenminste gevraagdquote:op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef versebraadworst het volgende:
nou vandaag ff m'n verstand op 0 gezet en haar gewoon mee uit gevraagd (vond het echt heel moeilijk), maar na een paar keer "uuuuh" zeggen zei ze dat ze niet kon, kan natuurlijk maar door dat ge "uhhhh" wist ik al genoeg, 't wordt niks denk ik![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |