zwijgend elkaarquote:op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef versebraadworst het volgende:
we hebben wel wat met elkaar gepraat maar dat waren dan meer wat korte woordwissellingen, ze zei zelf trouwens ook niet zo veel het meeste moest nog van mijn kant komen.
zij zei dat het nu van jou kant moet komen? beetje vaag... het lijkt me al iets te gemaakt en ik heb zelf meegemaakt dat als je iets moet gaan forceren, dus jezelf niet kan blijven, het uiteindelijk weinig kans van slagen heeft, de eventuele relatie dan.quote:op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef versebraadworst het volgende:
ze zei zelf trouwens ook niet zo veel het meeste moest nog van mijn kant komen.
tenzij je een serieuse relatie wil natuurlijk, dan moet je haar anders behandelenquote:op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef milagro het volgende:
www.asos.com
www.lush.nl
dst vinden meisjes leuk, dus, alleen moet je het daar dus niet over hebben
haar gewoon als gebruiksvoorwerp behandelen, en je zit gebakken
gebraden dan toch...quote:op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef milagro het volgende:
quote:op woensdag 22 juni 2005 12:16 schreef ruiker het volgende:
zij zei niet zo heel veel en daardoor...moest het nu van jou kant moet komen... beetje vaag... het lijkt me al iets te gemaakt en ik heb zelf meegemaakt dat als je iets moet gaan forceren, dus jezelf niet kan blijven, het uiteindelijk weinig kans van slagen heeft, de eventuele relatie dan.
succes!
(ps gewoon jezelf blijven)
die zit niet.quote:op woensdag 22 juni 2005 12:20 schreef copycat het volgende:
[..]
gebraden dan toch...
als je elkaar weinig te melden hebt, vraag ik me af hoe het met de vermaledijde klik zit.
dat denk ik dus ook. als die 'klik' er wel is, dan kun je nog uren praten over een hoop stront, bij wijze van.quote:op woensdag 22 juni 2005 12:29 schreef milagro het volgende:
die zit niet.
quote:op woensdag 22 juni 2005 12:19 schreef #ANONIEM het volgende:
ze het leuk vind, haar opleiding, huisdieren, paarden en natuurlijk het tijdsschrift 'tina'![]()
quote:op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef copycat het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook. als die 'klik' er wel is, dan kun je nog uren praten over een hoop stront, bij wijze van.
sommigen worden dan juist zenuwachtiger en meer verlegen als ze juist iemand leuk vinden en praten daardoor minder... juist met die klik...quote:op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef copycat het volgende:
dat denk ik dus ook. als die 'klik' er wel is, dan kun je nog uren praten over een hoop stront, bij wijze van.
dat is geen klik dan maar gewoon lust, weliswaar in zeer onschuldige vormquote:op woensdag 22 juni 2005 12:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
sommigen worden dan juist zenuwachtiger en meer verlegen als ze juist iemand leuk vinden en praten daardoor minder... juist met die klik...![]()
neequote:op woensdag 22 juni 2005 12:38 schreef scorpie het volgende:
oke, je vind een meid helemaal het einde terwijl je geen gespreksstof hebt......heb je niet toevallig elke keer als je haar ziet een stijve, en verwar je dat met verliefdheid?
juist, en ik denk dat ik daar ook last van heb ik denk gewoon dat als ik té veel intresse in haar toon dat ze gelijk weet wat mijn bedoeling daarmee isquote:op woensdag 22 juni 2005 12:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
sommigen worden dan juist zenuwachtiger en meer verlegen als ze juist iemand leuk vinden en praten daardoor minder... juist met die klik...![]()
hou het dan gewoon bij digitaal contact, als het echt wat is komt de rest vanzelfquote:op woensdag 22 juni 2005 13:29 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
ik heb haar ook op msn trouwens en daar praat ik wel best wel veel met haar, maar in real-life lukt het gewoon niet zo![]()
mooi woordquote:
zoals het klinkt: ja ze is ook stevig verliefd op jou en wacht met smart op jouw initiatief .... dat si vooral omdat zij nog verlegener is dan jij bent ...quote:op woensdag 22 juni 2005 12:08 schreef versebraadworst het volgende:
ik heb een paar maanden geleden een leuk meisje ontmoet, we zien elkaar nu vrij regelmatig en ik ben toch langzaam een beetje verliefd op haar geworden en ik heb het idee dat ze mij ook wel ziet zitten.
welke verschrijving?quote:op woensdag 22 juni 2005 14:15 schreef rm-rf het volgende:
mooi woordwas dat een bewuste verschrijving, of een der weinige verschrijvinkjes, waar je anders weinig op betrapt kan worden?
je hebt nog gelijk ook, vermaledijde _is_ ook de juiste schrijfwijze, ik heb altijd gedacht dat je dat als vermadelijde moet schrijven en uitspreken .... die vermaledijde oudnederlandse woorden toch ....quote:
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?quote:op woensdag 22 juni 2005 12:31 schreef copycat het volgende:
[..]
een klik is er of is er niet, dat kan je niet creeeren, ja dat kan wel, maar dan hou je jezelf voor de gek.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:48 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?
i don't think so.quote:op woensdag 22 juni 2005 15:48 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
kan die 'klik' alsnog komen, en zo ja hoe?
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raarquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:40 schreef david het volgende:
het klinkt mss stom, maar als je naar een goede film gaat kijken, hoef je tijdens de film niets tegen mekaar te zeggen (buiten wat koetjes en kalfjes commentaar) en heb je achteraf meer dan genoeg tijd om hem te beoordelen en becommentariëren en whatever. van het een komt het ander...
dat moet je gewoon mooi inpakkenquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raar![]()
laat ik het zo zeggen: je komt er niet echt verder mee zoquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef versebraadworst het volgende:
[..]
ja dat is wel een goed idee, alleen ben ik denk ik een beetje te verlegen om aan haar te vragen om samen een dvd te kijken / naar de bios te gaan, is dat raar![]()
ik vind die meisjes leukquote:op woensdag 22 juni 2005 12:12 schreef milagro het volgende:
www.asos.com
www.lush.nl
dst vinden meisjes leuk, dus, alleen moet je het daar dus niet over hebben
en sterker nog.. als je dat maar blijft denken van jezelf, zal je nog heeeeeel lang alleen zijnquote:op zaterdag 25 juni 2005 01:28 schreef xennia het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: je komt er niet echt verder mee zo
daar wordt het in real life niet beter van hoor, als dat gemsnquote:op zaterdag 25 juni 2005 00:37 schreef versebraadworst het volgende:
daarnet nog ff 4 uur achter elkaar met haar zitten chatten,
ik moet zeggen na deze tips gaat het echt een stuk beter! helaas niet in real-life maarja dat komt ook nog wel, ik zie haar toch binnenkort weerhopen dat het dan ook zo goed gaat dan wordt het nog wel is wat
![]()
het is ironisch maar mensen die vooral zichzelf willen blijven, worden over het algemeen gezien als mensen waar bij de inauthenticiteit erg groot is. beter is het om een "persoonlijkheid" te creeëren die het allemaal niks uitmaakt, en hier dus totaal niet mee bezig is.quote:
dat 'lullen' wordt nu gelukkig met de dag beter, de verlegenheid gaat er denk ik bij beide een beetje afquote:op maandag 27 juni 2005 18:11 schreef southernsun het volgende:
dan trek ik ook die klik in twijfel. is natuurlijk beter als je uren kan lullen, dan is er wel wat imo
ach joh...misschien is zij ook nog wat verlegen en probeert ze het contact nog wat te vermijden. gewoon nog een keer vragen als je allebei relaxed bent...quote:op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef versebraadworst het volgende:
nou vandaag ff m'n verstand op 0 gezet en haar gewoon mee uit gevraagd (vond het echt heel moeilijk), maar na een paar keer "uuuuh" zeggen zei ze dat ze niet kon, kan natuurlijk maar door dat ge "uhhhh" wist ik al genoeg, 't wordt niks denk ik![]()
je hebt het tenminste gevraagdquote:op vrijdag 1 juli 2005 12:26 schreef versebraadworst het volgende:
nou vandaag ff m'n verstand op 0 gezet en haar gewoon mee uit gevraagd (vond het echt heel moeilijk), maar na een paar keer "uuuuh" zeggen zei ze dat ze niet kon, kan natuurlijk maar door dat ge "uhhhh" wist ik al genoeg, 't wordt niks denk ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |