jewel alleen onder andere naamquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Evenstar, jij staat niet in de OP
Harlingen, ziet er gezellig uit op die boot zo
En een paarse trouwjurk en een gele hoed, geweldig!!!!!!!!
Wacht maar tot je mij ziet
Mijn vrijgezellefeest komt ook dichterbij vrees ik
Hopelijk sparen ze me een beetje
Je moet gewoon niet té dronken worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Dronken worden op je vrijgezellefeestje is zonde joh
Dan maak je het allemaal niet echt lekker mee he
Tuurlijk zit je hier dan goed, Rosalinde.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:52 schreef Rosalinde het volgende:
Hey.
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ben even bijzonder vrolijk!
Ik werd zonet gebeld door de meneer van de juwelier en..... de verlovingsringen zijn binnen
Ze moesten terug naar de fabriek, omdat vriendje en ik rare vingermaten hebben...
Maar... nu, drie week later zijn ze er dus
We hebben mooie gouden ringen en als we gaan trouwen worden het onze trouwringen, maar dan om de rechterhand. De ouderwetse methode dus
Ik weet alleen dat Katholieken de ring links dragen als ze getrouwd zijn. Wij doen het op de protestantse manier.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:50 schreef sjak het volgende:
[..]
Tuurlijk zit je hier dan goed, Rosalinde.
Wanneer gaan jullie trouwen? Leuk dat jullie dat zo ouderwets met de ringen doen, ik ben benieuwd hoe vaak mensen zullen vragen of je al getrouwd bent.
Hoe zit dat trouwens met ringen, rechts als je katholiek bent en links protestant ofzo???
Dat hangt van jezelf af.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:57 schreef k3_kill_me het volgende:
Wat kost dat nou ongeveer, trouwen?
Beaker!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:35 schreef Beaker het volgende:
Ik heb zojuist mijn wederhelft verrast met een ring en daaraan een foto met mij in trouwjurk en daarbij de tekst "wanneer mag ik mijn droomjurk uitzoeken"![]()
Geloof dat het nu wel duidelijk isJAAAAAA
alleen is nog de vraag wanneer
![]()
Leuk hè Bluezzie!quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:Beaker
Go Girl
![]()
En jij trouwt een dagje vóór ons Yorout, leuk!! Het komt steeds dichterbij realiseer ik me steeds vaker
Wanneer ga je eik trouwen Bluezz? Ennuh, gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
En jij trouwt een dagje vóór ons Yorout, leuk!! Het komt steeds dichterbij realiseer ik me steeds vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |