Wat een ontiegelijk domme rechtse huillie post. Jouw 'beasting' geld zou nog veel beter besteed worden als de IND eens een keer aan het werk gaat zodat 17.000 'assielzoekers' niet langer in opvangcentra hoeven te verblijven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef desiredbard het volgende:
Niks mis met egoisme...als je het namelijk niet voor jezelf doet ...doet niemand het voor je
Uitkeringstrekkers zijn soms ook egoisten...laat anderen maar werken voor hun geld
Ik help anderen als ik kan, en kan ik dat niet (naar mijn eigen mening) dan niet.
<b>Mijn eigen huis en haard gaat voor </b>
Dus laat ik me niet door de linkse collonne vertellen wat en waar ik iets moet doen in welke hoeveelheden.
Ik betaal al genoeg beasting om assielzoekers op te vangen.... dus de rotte appels.... gewoon terugsturen.... geld naar mensen die het echt nodig hebben/verdienen
Drie "hoeraatjes" voor verdonk
ff ontopic blijven, we hebben het hier niet over slavernij of over de welvaart die we mede dankzij die slavernij en het uitbuiten van kolonieën hebben gestolen verdient.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef desiredbard het volgende:
Ho Ho
Die welvaart is er omdat je voorouders en landgenotenn van je voorouders er hard voor gewerkt hebben. En wij onze mensen niet in slavernij verkochten aan handelaren (wel niet in de hoeveelheden waarin de afrikanen hun eigen landgenoten in slavernij verkochten)
Dus vanwege geluk vind jij dat je meer rechten hebt dan een ander?quote:Dus ja je hebt het geluk dat jouw ouders jouw ouders zijn
Da's geen enkel probleem. Vraag WSNP aan, wordt je alles na drie jaar kwijtgescholden.quote:Soms wilde ik dat ik een 3e wereldland was![]()
Zodat de bank me mijn schulden ook kwijtscheld![]()
Yup, verhuis al onze werkende industrie naar Afrika, daarmee zijn ze welvarend en wij failliet. Verder volkomen off topic.quote:Het enige dat naar mijn mening moet veranderen is dat Afrika "processed goods" moet gaan exporteren ipv grondstoffen. Dat mogen ze nu niet!![]()
Zal wel meevallen, aangezien de arbeid daar stukken goedkoper is.quote:Moet je er wel rekening mee gan houden dat de frisdranken en sappen 2-3x zo duur worden
Vandaar dat:quote:oh en tot slot
Om te voorkomen dat heel Afrika naar hier komt hebben wij Rita Verdonk
![]()
Och met 500000 werklozen op 100000 vacatures inmiddels kun je niet meer spreken van onwil, dunkt me.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:38 schreef desiredbard het volgende:
Niks mis met egoisme...als je het namelijk niet voor jezelf doet ...doet niemand het voor je
Uitkeringstrekkers zijn soms ook egoisten...laat anderen maar werken voor hun geld
En wat zijn de criteria voor jouw draagvlak en wie er hulp nodig heeft?quote:Ik help anderen als ik kan, en kan ik dat niet (naar mijn eigen mening) dan niet.
In tegenstelling tot...? Iedereen denkt zo. Dit sluit geen hulp aan anderen uit.quote:<b>Mijn eigen huis en haard gaat voor </b>
Maar als een rechtse politicus het zegt ben je bereid je steentje bij te dragen?quote:Dus laat ik me niet door de linkse collonne vertellen wat en waar ik iets moet doen in welke hoeveelheden.
[quote[quote:Ik betaal al genoeg beasting om assielzoekers op te vangen om de IND nodeloos door te laten procederen
Waarvoor precies? Voor het toelaten van 11000 asielzoekers (met 1 s overigens) uit arrenmoede, omdat de IND zijn werk niet goed heeft kunnen doen? Of voor de Congolezen die ze willens en wetens naaide? Of voor de gezinnen die op straat zijn gezet? D'r is er nog niet een van het land uit hoor, kan ik je vertellen. Die gezinnen zitten nu ergens te teren op liefdadigheid, waar ze ook hadden kunnen werken voor hun geld. Ze kunnen niet terug, maar mogen niet blijven. Nou Rita, neem er nog een op zou ik zeggen.quote:Drie "hoeraatjes" voor verdonk
En over wat voor 'steentje' hebben we het dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik draag mijn steentje bij maar het gaat er nu even over wat we als land kunnen doen.
McDonals, Gemeentelijk hovenier, tomatenplukken...zat banen ..ok minimumloon, maar men trekt liever belastinggeld van anderenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Och met 500000 werklozen op 100000 vacatures inmiddels kun je niet meer spreken van onwil, dunkt me.
Survival of the fittest, natuurlijke selectie, als er meer mensen zijn dan de economie/natuur kan voorzien...dan sterft er een gedeelte uit.... hard maar wel waar.quote:En wat zijn de criteria voor jouw draagvlak en wie er hulp nodig heeft?
[..]
Give a man a fish. je kent dat gezegdequote:In tegenstelling tot...? Iedereen denkt zo. Dit sluit geen hulp aan anderen uit.
nee hoor ik bepaalmijn eigen meningquote:Maar als een rechtse politicus het zegt ben je bereid je steentje bij te dragen?![]()
Mwaahh heb twee jaar in een AZC gewerkt 50+% is rotquote:Wie zegt dat asielzoekers de rotte appels zijn? In feite krijgen wij de goede, die iets willen opbouwen, niet het volk dat apatisch blijft zitten wachten tot het afgemaakt wordt of verder uitgezogen wordt.
Rita, ik drink met je mee...op je gezondheid ... Proostquote:Waarvoor precies? Voor het toelaten van 11000 asielzoekers (met 1 s overigens) uit arrenmoede, omdat de IND zijn werk niet goed heeft kunnen doen? Of voor de Congolezen die ze willens en wetens naaide? Of voor de gezinnen die op straat zijn gezet? D'r is er nog niet een van het land uit hoor, kan ik je vertellen. Die gezinnen zitten nu ergens te teren op liefdadigheid, waar ze ook hadden kunnen werken voor hun geld. Ze kunnen niet terug, maar mogen niet blijven. Nou Rita, neem er nog een op zou ik zeggen.
De harde cijfers zijn dat er 500.000 werklozen zijn en 100.000 vacatures. Dus niet lullen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
McDonals, Gemeentelijk hovenier, tomatenplukken...zat banen ..ok minimumloon, maar men trekt liever belastinggeld van anderen
Nou, die fittest zijn de zwakke Europeanen niet, kan ik je zeggen. Die lopen met hart- en vaatziekten en burn-out rond van de welvaart en zijn genetisch het minst divers en het meest erfelijk belast met kwalen.quote:Survival of the fittest, natuurlijke selectie, als er meer mensen zijn dan de economie/natuur kan voorzien...dan sterft er een gedeelte uit.... hard maar wel waar.
Als er veel vossen zijn en geen konijnen ...verhongeren er vossen tot het evenwicht hersteld is.
Yep. Maar jij schreef al eerder dat jij er de hengel niet voor over had.quote:Give a man a fish. je kent dat gezegde
Rottrekje in die culturen idd, die mannelijke promiscuïteit. Gaan we de vrouwen wel helpen dan? Is aantoonbaar effectiever.quote:maar daar staat tegenover
Hoelang leren we ze daar nu al hoe condooms te gebruiken en te irrigeren?
Werkloosheid zal er altijd zijn. Wachten tot die weg is, is wachten op Sint-Juttemis.quote:En geld weggeven...laten we eerst onze eigen economie en werkeloosheid effe regelen voordat we nieuwe mensen binnenhalen
quote:nee hoor ik bepaalmijn eigen mening
Sterker nog, ik heb jaren voor Vluchtelingenwerk gewerkt en ik schat dat minstens 70% liegt over hun vluchtverhaal en indentiteit. Ben zelfs regiodeskundige, dus ik prikte er zo doorheen.quote:Mwaahh heb twee jaar in een AZC gewerkt 50+% is rot
Jammer voor de rest die onder de kwade moet lijden, maar dat is overal hetzelfde
meer dan 50% liegt over herkomst situatie eerdere asielaanvragen en wil uitkering en woonruimte
Bloedwijn?quote:Rita, ik drink met je mee...op je gezondheid ... Proost![]()
Dus waarom is McD etc nog altijd op zoek naar werknemers ...omdat ze die niet kunnen vinden:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De harde cijfers zijn dat er 500.000 werklozen zijn en 100.000 vacatures. Dus niet lullen.
Sorry hoelang proberen we het ze al uit te leggenquote:Yep. Maar jij schreef al eerder dat jij er de hengel niet voor over had.
Mannelijke promiscuiteit???? en die vrouwen waar lopen die het op dan?quote:Rottrekje in die culturen idd, die mannelijke promiscuïteit. Gaan we de vrouwen wel helpen dan? Is aantoonbaar effectiever.
Ze krijgen al jaren te horen dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten...maar doen homaarquote:En qua irrigatie, ontbossing en het zorgen voor de eigen omgeving: die mensen denken net als jij: eigen huis en haard eerst! Dus eerst potje koken voor eigen kind... Frappant he, die gelijkenis. T zijn net mensen...
Werklozen zullen er altijd zijn...zelfs al zijn er banenquote:Werkloosheid zal er altijd zijn. Wachten tot die weg is, is wachten op Sint-Juttemis.
De goeden moeten overal onder de kwaden leiden, dat is zo bij alles, dus bij assielaanvragen hetzelfde. Helaas pindakaasquote:Sterker nog, ik heb jaren voor Vluchtelingenwerk gewerkt en ik schat dat minstens 70% liegt over hun vluchtverhaal en indentiteit. Ben zelfs regiodeskundige, dus ik prikte er zo doorheen.
Vreemd genoeg wist de IND deze gevallen altijd door te laten en de 30% die echt hulp nodig had te laten barsten.
Het is juist van de zotte dat de goeden onder de kwaden moeten lijden door de chaos binnen de IND!!!!!
Van mijn part, erg lekkere wijn trouwensquote:Bloedwijn?
Lol. mijn zusje is manager van een McD en ze kunnen genoeg personeel vinden. Het verloop is alleen hoog omdat er veel scholieren werken. Er zijn er weinig die er een carrière opbouwen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef desiredbard het volgende:
Dus waarom is McD etc nog altijd op zoek naar werknemers ...omdat ze die niet kunnen vinden:
-> luiheid van werklozen
Ja joh, en je kinderen dood te laten gaan. Of om die oorlogjes maar steeds te voeren. Krijg je namelijk gratis rijst!quote:Sorry hoelang proberen we het ze al uit te leggen
Ik wil niet zeggen dat ze dom zijn... het is juist heel slim om zielig te doen geld toegeworpen te krijgen en je schulden kwijtgescholden te krijgen
Als je je ook maar een minuut had verdiept in het onderwerp, dan wist je dat de explosie van AIDS in Afrika het resultaat is van mannelijke promiscuïteit. Dus een vrouw en tig bijvrouwen. En dan ben je de lul, als je daarmee getrouwd bent. Lees je even in, zou ik zeggen, want nu maak je jezelf belachelijk met je HOER en je fout gespelde GIGOLO.quote:Mannelijke promiscuiteit???? en die vrouwen waar lopen die het op dan?
Oudste beroep van de wereled is HOER niet giggolo
Jij denkt eerlijk dat het ligt aan niet willen?quote:Ze krijgen al jaren te horen dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten...maar doen homaar
En gooi de gaarkeukens maar weer open!quote:Werklozen zullen er altijd zijn...zelfs al zijn er banen
Stoppen met financieren van gekozen werkloosheid
WW naar 50% van het minimumloon
Een te ruim toelatingsbeleid dat helaas de verkeerden binnenliet. Schuld van wie? Hoor ik daar IND?quote:De goeden moeten overal onder de kwaden leiden, dat is zo bij alles, dus bij assielaanvragen hetzelfde. Helaas pindakaas
Bij twijfel uitzetten, dat is het gevolg van een jarenlang te ruim toelatingsbeleid
Geen idee, ik ben een biermensquote:Van mijn part, erg lekkere wijn trouwens
http://www.dewijnhoek.nl/database/info29.html
Ja joh, mensen zitten graag thuis zonder werk, zich alleen maar bezig te houden hoe ze in vredesnaam rond moeten kunnen komen van een bijstandsuitkering.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dus waarom is McD etc nog altijd op zoek naar werknemers ...omdat ze die niet kunnen vinden:
-> luiheid van werklozen
Natuuuuuurlijk, Afrika is helemaal niet zielig en uiteraard zijn ze rijk genoeg om hun schulden terug te kunnen betalen. Armoede in Afrika? Hoe kom je erbij?! Is alleen maar luiheid, toch?quote:Sorry hoelang proberen we het ze al uit te leggen
Ik wil niet zeggen dat ze dom zijn... het is juist heel slim om zielig te doen geld toegeworpen te krijgen en je schulden kwijtgescholden te krijgen
Ja joh, alle vrouwen in Afrika zijn ook nog eens hoer. Gaat lekker met jou he?quote:Mannelijke promiscuiteit???? en die vrouwen waar lopen die het op dan?
Oudste beroep van de wereled is HOER niet giggolo
Voor dit soort onzin heb ik niet eens woorden, een smiley drukt het beter uit:quote:Werklozen zullen er altijd zijn...zelfs al zijn er banen
Stoppen met financieren van gekozen werkloosheid
WW naar 50% van het minimumloon
Als jij het er zo mee eens bent dat de goeden onder de kwaden moeten lijden, stel ik voor dat we ze gewoon allemaal toelaten. Dan lijd jij er, als "goede" onder, maar dat vind je toch normaal, niet?quote:De goeden moeten overal onder de kwaden leiden, dat is zo bij alles, dus bij assielaanvragen hetzelfde. Helaas pindakaas
Bij twijfel uitzetten, dat is het gevolg van een jarenlang te ruim toelatingsbeleid
Nou, begin maar met lijden dan. Want al die kwade uitkeringstrekkers en simulanten toch he....maar ja, helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:47 schreef desiredbard het volgende:
werkeloosheid en uitkeringen
--> De goeden moeten onder de kwade lijden
mensen die jarenlang AOW en pensionpremies betaald hebben krijgen nu minder daar het opgaat aan andere doeleinden
---> De goeden lijden onder de kwaden
Eens wachten tot het over jouw kind gaat. Dat wens je toch niemand toe?quote:Helaas geld dat ook bij mensenleven....je lijd maar net zolang als je leeft
Het is irrelevant waar jij de schuld neer wilt leggen. Feit is dat uit onderzoek bleek dat het merendeel van de procedures nodeloos verlengd werd door...de IND.quote:IND: Nee ik geef de schuld niet eens aan het IND ...maar aan die adbocaatjes die roem willen maken en ervaring willen opdoen met hoger beroep etc
Newsflash: asielzoekers krijgen geen uitkering. Desondanks nemen ze graag onderbetaalde baantjes aan die NL die willen, zoals seizoensarbeid in de tuinbouw. Of dacht je dat die Polen hier allemaal op de gok kwamen?quote:<10 jaar geleden kwam er hier bijna geen asielzoeker naar Ierland... De laatste 4 jaatr is men begonnen een uitkerings systeem op te zetten....... en ze stromen hier binnen>
Niet werken....terug naar land van herkomst.... we kunnen geen mensen ondehouden die niets bijgedragen hebben aan een welvaartsstaat maar er wel van profitere.
Je gaat maar in je eigen land niet werken dan
Het is nog erger: mijn eigen familie loopt daar rond om te vertellen dat GOD het gebruik van condooms verboden heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:29 schreef desiredbard het volgende:
Hoelang leren we ze daar nu al hoe condooms te gebruiken en te irrigeren?
Das pas rendement! Verdonk zou er jaloers op wezenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:14 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
Het is nog erger: mijn eigen familie loopt daar rond om te vertellen dat GOD het gebruik van condooms verboden heeft.
En van de uren dat de dorpsgemeenschap bij elkaar komt om gezamenlijk, aan bijvoorbeeld irrigatieprojecten, te werken wordt LETTERLIJKde helft besteed aan preek en gebed.
Ze zitten er al jaren (en wonen in een dure internationale compound) en het beste wat ze tot nu toe bereikt hebben is dat 1 weduwe en haar dochters de Islam de rug toe gekeerd hebben en de enige ware god omarmt hebben.
![]()
Neehee, het gaat niet om bigamie, maar over je een slag in de rondt neuken als vent. Dát betekent mannelijke promiscuïteit. Dus dan krijg je vrouwen die "keurig als maagd" in het huwelijk treden en dan door hun slettebak van een man worden besmet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:39 schreef desiredbard het volgende:
Ach dat soort mensen mogen van mij ook aan de hitte overlijden
Ik heb het niet zo op die religieuze hulp
maar er zijn genoeg ander projecten ook, genoeg aidscampagnes
(Bigamie heeft hier trouwens niets mee te maken, als je 8 vrouwen hebt en die zijn alle 8 maagd zoals het hoort, hoe kun je dan aids verspreiden....tenzij 1 van die 8 natuurlijk een slet is en er een paar vriendjes op na houdt)
Voor het geval je je "het is de schuld van de hoeren"-redenatie door wilde zettenquote:Het feit dat jonge meisjes in ontwikkelingslanden vroeg seksueel actief zijn, hangt nauw samen met het feit dat zij vroeg trouwen. Hun seksuele, mannelijke partners zijn echter vaak veel ouder en hebben meestal al meerdere seksuele relaties gehad. Hierdoor is er een redelijke kans dat zij besmet zijn met een soa of hiv, waardoor ook de jonge meisjes door het contact met hun echgenoten een verhoogd risico lopen op besmetting.
Jahaa! hij ziet het licht! Waar komt die ziekte dan vandaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:59 schreef desiredbard het volgende:
Als jij geen aids hebt en je 8 vrouwen hebben geen aids...hoe wil jij dan aids krijgen
Of hij of een van de zijen haalt wat van buiten de deur.... zodra 1 van de 9 iets oploopt verspreid het natuurlijk over de 9
Als je buiten de deur neukt....gebruik je een rubbertje
Jij begon zelf over condooms en hoeren enzo. Je wist het allemaal zo goed. Nu niet terugkrabbelen he.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:01 schreef desiredbard het volgende:
Maar dit ging over verdonk......
Over hoe te voorkomen dat de nederlandse economie verder genaaid wordt
Niet over veilig vrijen voor bosnegers en hun sociale/slaapkamer gewoontes
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:06 schreef desiredbard het volgende:
Of een van de de Vrouwen die buiten de deur neukt?
Laten we wel wezen ...die man komt minder te kort dan tenminste 7 van die 8 vrouwen
KRGGGGKKKquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:06 schreef desiredbard het volgende:
Of een van de de Vrouwen die buiten de deur neukt?
Ik krijg de indruk dat hij helemaal niets leest, net zoals hij over al mijn punten over Verdonk ook zo heen is gestapt en is begonnen met dit soort off topic gebabbel over midden Afrika.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
KRGGGGKKK
LEES jij überhaupt de informatie die in je aanbied?
Staat gvd in elke reportage over aids in Afrika dat het grootste probleem de mannelijke promiscuïteit is en jij maar blijven dooremmeren over die hoeren....
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Aids/4.html
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Aids/
Nog maar 2 dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |