quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef Angeliquetje het volgende:
Quote hier de meest achterlijke posts die je bent tegen gekomen!
(tip: begin te zoeken bij mijn reacties)
tja, je maakt 't ons wel erg makkelijk zoquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:52 schreef Angeliquetje het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Angeliquetje het volgende:
regel1: quote niet uit dit topic
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:53 schreef Angeliquetje het volgende:
regel1: quote niet uit dit topic
en nog eenquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef Angeliquetje het volgende:
wat een geweldige humor of niet dan? ja togggg
geweldig hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 10:55 schreef Angeliquetje het volgende:
wat een geweldige humor of niet dan? ja togggg
Alweer?quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Angeliquetje het volgende:
ik ga even een joint roken, brb
goed voor jequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Angeliquetje het volgende:
doodverwensingquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Angeliquetje het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Verkapt "Kijk mij eens, ik rook een joint"-topic...
..............quote:Op vrijwel elke dag schreef de gemiddelde Fok!er het volgende:
Rip aan de nabestaanden
Oeh, da's wel een heel opgewonden mietjequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:56 schreef Angeliquetje het volgende:
hihihihihhi
Toch meer: Kijk mij eens, ik kom eindelijk uit de kast-topic.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Impry het volgende:
[..]
quote:
Doe eens er in stikken en neem het dan met je webcam even op, zo heet dit topic nog potentiequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:57 schreef Angeliquetje het volgende:
Mijn voorkeur ligt duidelijk bij 2quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Doe eens er in stikken en neem het dan met je webcam even op, zo heet dit topic nog potentie
Of optie 2: Post je tieten....
Jah optie 1 kan daarna nog altijd...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:13 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Mijn voorkeur ligt duidelijk bij 2
Uit: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie of wat zijn homo's en waarom?![]()
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
-knip-
doe eens bla bla en doe eens sjeu de zooooquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Doe eens er in stikken en neem het dan met je webcam even op, zo heet dit topic nog potentie
Of optie 2: Post je tieten....
WTF? Kom je net uit de kleuterschool? Doe dan maar geen tieten posten en hou je je aan optie 1.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:24 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
doe eens bla bla en doe eens sjeu de zoooo
En dat ben jij niet?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Angeliquetje het volgende:
nee dat is voor gore kk breazah sletjes
TS begint... pssst optie 1quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:31 schreef Angeliquetje het volgende:
ontopic please, lees regel 1 en klaar doorgaan nu
Verkapte "Shit-ik-wil-ook-wel-blowen-maar-heb-geen-wiet-mededeling..."quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:00 schreef Impry het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:33 schreef Angeliquetje het volgende:
nee dat is voor gore kk breazah sletjes
Shit, 't is net lekker weer aan 't worden!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:38 schreef Angeliquetje het volgende:
lekker genieten toch van die blows, nu is het mooi weer . straks is het weer winter
dit is bagger weer, winter is mooi weer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:38 schreef Angeliquetje het volgende:
lekker genieten toch van die blows, nu is het mooi weer . straks is het weer winter
Ik wil helemaal niet blowen!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:36 schreef Fool het volgende:
[..]
Verkapte "Shit-ik-wil-ook-wel-blowen-maar-heb-geen-wiet-mededeling..."
Doe toch es..quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:45 schreef gr8w8 het volgende:
Ik kan zo heel de crewfora hier posten, maar dat is lekken en dat mag niet.
Dat van sletterige kuthoer enzo wist je al?quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
ga ik niet op in , ik weet toch wel wat jullie eerste opinie is meteen
Zelfkennis is okay!quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:47 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
ga ik niet op in , ik weet toch wel wat jullie eerste opinie is meteen
Niets van te merken enzo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
ik ben zelfs best wel intelligent... ahum
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Klopt..quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:00 schreef Angeliquetje het volgende:
van jullie ook niet, want het begrip ontopic zegt jullie niks!
Als je maar fikse borstjes hebtquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:52 schreef Angeliquetje het volgende:
ik ben heus geen dom klein sletje ofzo hoor met een mislukt leven
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:01 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Klopt..
Dit is dan ook een kuttopic..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Schopje naar R&P dan maarquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:00 schreef Angeliquetje het volgende:
van jullie ook niet, want het begrip ontopic zegt jullie niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |