Ik bijt normaal geen nagels... maar ik ben nu al begonnen aan mijn pols...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef jozef444 het volgende:
nou morgen verdedigen, benieuwd of t wat gaat worden![]()
waarom moet je daar nou zo f'ing zenuwachtig voor wezen
suc6 ermee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bijt normaal geen nagels... maar ik ben nu al begonnen aan mijn pols...
Maar goed de presentatie is nu helemaal klaar.. de puntjes op de i zijn gezet..
Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
Alles is nu op cd gebrand, alle documenten nog een keer uitgeprint.
We gaan we voor!!!
succes, wanneer is het precies?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alles wat ik zeggen wil ook ff uitgetypt... zodat ik zeker weet dat ik niks vergeet (niet dat ik het ga oplezen)
We gaan we voor!!!
ben vandaag al ff aanwezig geweest op men opleiding omdat vandaag ook al een stel vrienden afstudeerden, daarvoor had ik nergens last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We gaan we voor!!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:33 schreef appelsientje het volgende:
vandaag is het zo ver
Iedereen succes
Ik moet er nu ook aan geloven...
Er staan 21 ECTS voor mijn scriptie, normaal gesproken dus een semester met 1 vak erbij, maar ik moet veel sneller klaar zijn.quote:en waar ga je een scriptie over schrijven, hoe lang staat ervoor, wat (indien van toepassing) voor onderzoek moet je doen?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Yes!!! Ik heb het gehaald!!!![]()
Ing. eindelijk mijn titel![]()
Zooooo wat een opluchting was dat zeg!! heerlijk!!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
Yes!!! Ik heb het gehaald!!!![]()
Ing. eindelijk mijn titel![]()
Zooooo wat een opluchting was dat zeg!! heerlijk!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:49 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ing is wel een neptitel
Heb even het topic doorgespitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef komrad het volgende:
christine, je bent goed op de hoogte
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
BTW... is het niet leuk om een lijstje te maken van afstudeerders en deze in de OP te (laten) editten?? Doen we de geslaagden er ook bij...
Als iedereen dan even zegt wanneer hij/zij afstudeert en welke opleiding...
Februari:
jagermaster- Lerarenopleiding biologie 2de graads
waar mag ik je melden voor het bierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef appelsientje het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is.. vast wel goed
Zoo het wachten is hier op de eerste gasten
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:46 schreef ChrisJX het volgende:
Ik studeer over zes dagen af
En dat krijg ik over drie á vier weken te horen
Ik hoef niet op het lijstje, ik meld het wel gewoonquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:51 schreef Christine het volgende:
Wanneer precies? en wil je ook op 't lijstje?
Bachelor of Bartsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:49 schreef jozef444 het volgende:
Wooohooo geslaagd, say hello to jozef444 BBA![]()
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardijquote:
Ahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef jozef444 het volgende:
Bachelor of Business Administration, hoort bij mij bij de studie Management Economie en Recht, afstudeerrichting Vastgoed en Makelaardij
Ach ik begin 5 september al aan men nieuwe studiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
AhIk snap de universitaire titels nog maar net, laat staan dat ik de HBO-titels ken
Ik word gewoon lekker ouderwetsch meester in de rechten
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:23 schreef Zabb het volgende:
Ik ben ook geslaagd!!!![]()
![]()
De presentatie ging echt goed en ik ben helemaal blij! We hebben als gemiddeld eindcijfer een 9!!!!!
Appelsientje en jozef444 ook gefeliciteerd!! Ik heb trouwens dezelfde titel nu als jou jozef444!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |