Ja dat denk ik nu dus ook......... maar ja, achteraf lullen heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:49 schreef Classic-PC het volgende:
Wie gaat er dan ook naar System of a Down ?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook....als je je stoort aan het feit dat je let op mensen die met hun armen over elkaar zitten tijdens een concert,kun je je ook zelf achter de oren krabbelen of je thuis niet beter een plaatje kan gaan draaien....als je aandacht op anderen gericht is en niet op de muziek,laat de volgende x de echte fans dan gaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:08 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
ik ook....als je je stoort aan het feit dat je let op mensen die met hun armen over elkaar zitten tijdens een concert,kun je je ook zelf achter de oren krabbelen of je thuis niet beter een plaatje kan gaan draaien....als je aandacht op anderen gericht is en niet op de muziek,laat de volgende x de echte fans dan gaan
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Is dat net zoiets als de Backstreet Boys vroeger.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef Thetallguy het volgende:
en de band was stoned
want dat zijn ze in NL altijd
Ik bespeur een verband.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:26 schreef Rnej het volgende:
SOAD suckt zo hard live.. ze hebben nog nooit 1 goed concert in NL gegeven
En er ging ook geen gitaar stuk?quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:06 schreef nuclear-rabbit het volgende:
En deze keer waren ze niet stoned, of iig niet te. Ze waren best actief en ze verklootte geen nummers ^_^
er worden wel ns relatief goeie concerten gegeven in vergelijking tot de concerten waar ze stoned zijn.. maar dan nog vind ik t niet veel soeps...quote:
slipkont, ja dan welquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Ronno het volgende:
System of a Down was niet leuk meer na Toxicity...
vooral niet omdat ze min of meer verSlipkontiseerd zijn (wat een term)
maar het is zeker kut voor je... Niks zo irritant als je verheugen op een gaaf concert dat kut blijkt te zijn![]()
Wat een term, idd!! Temeer omdat er verSlip KONT iseerd staatquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:27 schreef Ronno het volgende:
vooral niet omdat ze min of meer verSlipkontiseerd zijn (wat een term)
Ik vraag me af of dit een nieuwe trend word bij concerten ofzo, zag het vorige week namelijk ook al bij Marilyn Manson gebeurenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Coenebaas het volgende:
Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen![]()
AHAHAHAAquote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Wat een term, idd!! Temeer omdat er verSlip KONT iseerd staat![]()
Wat een mongool ben ik zeg......quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:14 schreef Bluurgh het volgende:
[edit] en je bent trouwens ook een onwijze mongool als je gaat letten op wat voor mensen d'r allemaal rondhangen zeg, wat interesseert jou dat nou? [/edit]
Hmm was jij die gast met wit shirt aan en tatoo op de arm?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef woediewokkie het volgende:
je gaat voor jezelf naar een concert en niet om je te ergeren aan anderen.......ben volledig uit mijn stekker gegaan.........volgende x er weer bij
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:01 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
AHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien genoot ik wel mee in je ironie![]()
nee,ik had geen wit shirtje aan......maar had niet echt een vaste sta-plaats...heb heel de vloer gezienquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hmm was jij die gast met wit shirt aan en tatoo op de arm?
Die stond voor mij echt enorm uit zijn stekker te gaan
Dus gewoon een enorme baggerband die er geen zak omgeeft wat het publiek vind,zolang er maar voor een kaartje word betaaldquote:In tegenstelling tot veel bands die afwisselende en tamelijk complexe muziek maken, is System of a Down nogsteeds niet in staat om dat live strak ten gehore te brengen.
Sinds de laatste cd ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:50 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding] System of a down [afbeelding].
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:24 schreef Coenebaas het volgende:
Zag zelfs een paar gasten de polonaise lopen![]()
Nope; SOAD staat erom bekend dat ze live nogal wisselvallig presteren.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:25 schreef Zeurberus het volgende:
Je weet toch van de te voren of een band een beetje redelijk live is of niet?
De meeste dagjesmensen kom ik juist tegen op festivals.quote:Daarbij is het bekend dat bij grote concerten er verschillend publiek op af komt , de zogeheten dagjesmensen , wil je een concert met alleen liefhebbers dan is het OF op een festival OF een ergens in een kleine club/pop-podium.
Iron maiden had in Dec. 2003 toch écht wel goed geluid..totdat er water/bier in de mengtafel kwam.quote:Kortom is het je eigen schuld dat je een grafavond heb gehad. Dat het geluid ruk is in de ahoy is ook algemeen bekend , heb nog nooit gehoord dat er bij een band/zanger/zangeres goed geluid was
Dat klopt denk ik wel, ik goede bootlegs gehoord, maar ook een paar die te erg voor woorden waren. Maar een super live band is het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; SOAD staat erom bekend dat ze live nogal wisselvallig presteren.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit een nieuwe trend word bij concerten ofzo, zag het vorige week namelijk ook al bij Marilyn Manson gebeuren![]()
Nee aan het begin, Sugar was aan het eind, toen was het geluid inderdaad ineens beter en rockte het nog een beetjequote:
Dat verhaal heb ik ook gehoord , wat voor pauper materiaal heb je staan als het niet eens hufter-proof is.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef Treinhomo het volgende:
Iron maiden had in Dec. 2003 toch écht wel goed geluid..totdat er water/bier in de mengtafel kwam.
Het geluid bij het voorprogramma was klote, maar dat van SOAD dat viel opzich nog mee, ik heb het veel en veel slechter gehoord, maar het kan echt een heel stuk beter, dat welquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:29 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Wat een mongool ben ik zeg......Inderdaad ga ik ergens anders op letten als het optreden me helemaal niet kan boeien, was niet echt een show en het geluid was gewoon rondweg kut. Bovendien valt het ook een beetje moeilijk te negeren als ze met zijn 100-en voor je staan
Polonaise bij Manson?quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:42 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit een nieuwe trend word bij concerten ofzo, zag het vorige week namelijk ook al bij Marilyn Manson gebeuren![]()
Zo erg is het ook allemaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:23 schreef Brennie het volgende:
Hmm.. had ik niet verwacht. ( ben er nooit geweest)
Dan is dat dus duidelijk geen metal!quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het ook allemaal niet.
Als jij een beetje achterin gaat staan, beetje breezersspotten en je ergeren was het misschien niet het beste concert van de wereld. En qua geluid moet je in Ahoy gewoon redelijk in het midden staan.
Maar als je gewoon zoals het hoort je in de pit mengt, opgaat in de muziek, lekker loopt te beesten was het gewoon een prima concert.
is
Nou en dat ze niet 100% strak en zuiver spelen, het is metal! Ga naar een klassiek concert als je toonzuiver en precies zoals op papier gespeelde muziek wil horen.
Het was prima.
Je meent het, waarom denk je dat ik linksvoor stondquote:Op donderdag 23 juni 2005 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij een beetje achterin gaat staan, beetje breezersspotten en je ergeren was het misschien niet het beste concert van de wereld. En qua geluid moet je in Ahoy gewoon redelijk in het midden staan.
richt een clubje op...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:43 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Je meent het, waarom denk je dat ik linksvoor stond..... maar ook daar werd ik dus gek van die breezers
Daar was ik ook, in de Statenhal. Vond het toen al zwaar kut. Ik kon me toen echt niet voorstellen dat dit prutsbandje zeven jaar later Ahoy zou vullen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:49 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb ze in 1998 gezien, toen waren ze nog een relatief onbekend voorprogramma (bij Slayer en Sepultura) en ik moet zeggen dat dat in mijn herinnering toch een heel goed geslaagd optreden was. Ik heb in een van de ombouwpauzes nog even met die jongens staan praten en een handtekening van Serj gekregen.
Jammer dat ze nu blijkbaar live niet meer goed zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |