Misschien alle drie. Ik denk in ieder geval Valerie...en dat dan Yasmin volgend Seizoen een paar weken later dood gaat ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:22 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, wie gaat er dood, het zal een van de volgende mensen zijn:
Valerie
Yasmin
Stefano
We wachten het af
Ja, dat idee had ik ook al!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:29 schreef JohnDDD het volgende:
Ray had rare plannen maar ik geloof zo dat hij bijv. Janine wil vermoorden ipv Ludo, om haar zo naar de hemel te brengen ofzo
Janine gaat er toch helemaal niet uitquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:35 schreef JohnDDD het volgende:
Het kán zijn natuurlijk, dat Janine "per ongeluk" vermoord gaat worden in plaats van Ludo, omdat ze...in de weg loopt oid, en dat dan uitkomt dat Ray haar expres vermoord heeft. Nee dat zal ook wel niet.
Omdat valerie gewoon irritant is? of achter de ware identiteit van HermanRien komt?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zou herman-rien valerie vermoorden?
collateral damage...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zou herman-rien valerie vermoorden?
Of ze stikt in een gefakete (quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
collateral damage...
Het zou ook nog kunnen dat Valerie geschept wordt door de auto van Yasmin en Stefano. Yasmin met haar giecheltje door de voorruit en Valerie zo plat als een dubbeltje... 2 vliegen in 1 klap!![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Of ze stikt in een gefakete () paniek-aanval
Ludo weet het van Yasmin en Stefano,quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:50 schreef Airelle het volgende:
Shit.... videorecorder heeft donderdag niet opgenomen.
Wat is er gister gebeurd?
Dank.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ludo weet het van Yasmin en Stefano,
Stefan is weg bij Sanders Inc.
Zoon van Frits van Houten arriveerd in Meerdijk
Was dat de cliffhanger?quote:Zoon van Frits van Houten arriveerd in Meerdijk
Whahaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Cliffhanger komt altijd in de laatste aflevering vh seizoen. Dus vanavond
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha.
De cliffhanger is elke avond slimmerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar Ludo zal wel weer de schuld van alles krijgen
Een heer met stijl
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat Yasmin dood gaat
in de spoiler stond datDat wordt inderdaad vervelend.. Ik zou wel 's willen zien hoe Ludo in eens de ster van GTST wordt.. Dat ie iets heel goeds doet (wel dmv een of ander sluw plannetje) zodat de hele cast 'm moet komen bedankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar Ludo zal wel weer de schuld van alles krijgen![]()
En dat ie gewoon koning van Meerdijk wordt
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |