SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, das heel normaal bij Charlie, ene dag super vrolijk, ander dag sjaggie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
die jongen lijkt idd verschrikkelijk veel op Frits.....
ik vind 't wel wat achterlijk dat Charlie zo blij doet, zo verraad ze Isabella binnen no time.......
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef DaMart het volgende:
Op die enveloppe die Guus pakte stond 'de heer J. Alberts'....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nooit bij nagedacht
Friends don't let friends remain beardless...
beetje jammer dat het helemaal geen buitenscene was....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
Ik vind de montage bij die buitenscènes de laatste tijd erg lijken op diue van Baantjer. Viel me afgelopen week ook al op.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef DaMart het volgende:
Op die enveloppe die Guus pakte stond 'de heer J. Alberts'....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laura Selmhorst heette vroeger Alberts... en daarom gaat vandaag het kwartje eindelijk vallen bij Guus.
Dat bij die auto was buiten toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat het helemaal geen buitenscene was....
volgens mij hebben ze de regisseur van ONM gekregen, die met die trucjes
Bas Muijs was trouwens weer alles behalve overtuigend in deel 1
Ik vind zijn acteerwerk ook achteruit gegaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
beetje jammer dat het helemaal geen buitenscene was....
volgens mij hebben ze de regisseur van ONM gekregen, die met die trucjes
Bas Muijs was trouwens weer alles behalve overtuigend in deel 1
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura Selmhorst heette vroeger Alberts... en daarom gaat vandaag het kwartje eindelijk vallen bij Guus.
Er stond de heer J. Alberts... of is de schokkende ontdekking dat Laura eigenlijk een man is?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laura Selmhorst heette vroeger Alberts... en daarom gaat vandaag het kwartje eindelijk vallen bij Guus.
Laurensquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond de heer J. Alberts... of is de schokkende ontdekking dat Laura eigenlijk een man is?
zo vrolijk als je beste vriendin net dood is?? onmogelijk....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef Dizer het volgende:
Nee joh, das heel normaal bij Charlie, ene dag super vrolijk, ander dag sjaggie.
Lijkt mij wel
Same here.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef Dizer het volgende:
Waarom heb ik steeds het gevoel dat Stefano Valerie per ongeluk gaat omrijden???
ja, zouden arnie en dennis geruild zijn....... geweldigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er stond de heer J. Alberts... of is de schokkende ontdekking dat Laura eigenlijk een man is?
Stond er niet gewoon 'n rare L..? Volgens mij was 't gewoon 'n L. En stond er iets van Drs.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hartsvriendin net dood is niet hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh, das heel normaal bij Charlie, ene dag super vrolijk, ander dag sjaggie.
Lijkt mij wel
Oh jef natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stond er niet gewoon 'n rare L..? Volgens mij was 't gewoon 'n L. En stond er iets van Drs.
Zagen jullie het ook?!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef BVO het volgende:
Was er niet ooit een spoiler die zei dat de Fischers enzo Dian op vakantie tegen zouden komen?!
*Begint weer te hopen..
Augustus bedoel jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
We zijn 15 sep nog niet terug van vakantie !
Ik heb zojuist besloten dat ik thuis blijf !
quote:
Steafnoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:35 schreef ymme het volgende:
jasmien gaat dood, en stefano overleeft het. Hoezo voor de hand liggend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |