Misschien komt er wel een oude slechterik terug.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
Wij moeten op het gevoel van Iwan geloven
Maar het zou wel kunnen jah. Alleen is er geen "grote" slechterik in Meerdijk en dat kan natuurlijk niet
Jack Woods dusquote:
Oh, Ludo blijft de komende jaren dus nogquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wij moeten op het gevoel van Iwan geloven
Maar het zou wel kunnen jah. Alleen is er geen "grote" slechterik in Meerdijk en dat kan natuurlijk niet
Woods ... van Houten... toeval of niet!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
De mysterieuze jongen heet volgens de aftiteling Jack Woods en wordt hij gespeeld door Mark van Eeuwen.
Hey! Zo had ik het nog niet gezien neequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Woods ... van Houten... toeval of niet!
Hij moet gewoon een jaar ertussenuit!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, Ludo blijft de komende jaren dus nog
Dian Albertsquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een oude slechterik terug.![]()
Ik vind het jammer dat Onno P. Wassenaar niet meer leeftquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
Jammer dat Tom van Beek niet meer leeft, ik had Herman wel cool gevonden![]()
Ik heb echt helemaal geen idee meerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, hebben jullie ook het gevoel dat Ludo een keuze moet gaan maken tussen Nick of Stefano?? En dat ie dan voor zijn "echte zoon" of te wel Nick kiest? En dat Stefano om het leven komt? Samen met Yasmin of zo?
Volgens Jette van der Meij (Laura) is de kleedkamer van Bas Muijs nog niet uitgeruimd. M.a.w. Stefano blijft leven.quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Maaruh, hebben jullie ook het gevoel dat Ludo een keuze moet gaan maken tussen Nick of Stefano?? En dat ie dan voor zijn "echte zoon" of te wel Nick kiest? En dat Stefano om het leven komt? Samen met Yasmin of zo?
Ik ga hem morgen naar de winkel brengen, en laat ik nou ook nog eens werken bij de winkel waar ik hem heb gekocht, dus een tijdelijke andere video kan ik wel even meenemenquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal geen idee meer
Maar zorg ervoor dat je video het morgen weer doet, want het is al bijna zover
Ooh... Jammerquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens Jette van der Meij (Laura) is de kleedkamer van Bas Muijs nog niet uitgeruimd. M.a.w. Stefano blijft leven.![]()
Ik vond Stefano eigenlijker weer leuker wordenquote:
Ja dáááág, aan één Ludo hebben we genoegquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond Stefano eigenlijker weer leuker worden
Maar ze moeten hem gewoon weer mafia-achtig maken en niet met gif laten spelen. Mannetjes in huren om het werk op te laten knappen ofzo![]()
Ja wat danquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dáááág, aan één Ludo hebben we genoeg![]()
Daar zit ik me al 2 jaar op te verheugen maar elke keer gebeurt het weer niet.quote:
Zij moet zooooo terug gewoonquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar zit ik me al 2 jaar op te verheugen maar elke keer gebeurt het weer niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |