TUIN!!! Van ergens in tuinen......quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik tuim er elke keer weer in!
Die zin van Janine kan ik niet meer horen
Zulk soort dingen hoeven niet in een spoilerquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Wik gaat (voorlopig) nog niet weg, hij laat alleen zijn rol inkrimpen.Ik heb gehoord dat hij weer een klein verhaallijntje krijgt en een huisgenoot
quote:TERUGKIJKEN NAAR DIE 'GOEDE TIJDEN'
Onlangs werd van GTST alweer de 3000ste aflevering opgenomen. Naar die aflevering, die te zien zal zijn in het nieuwe tv-seizoen, zal toegewerkt worden in een speciaal programma met de voorlopige werktitel 'GTST Look Back'.
In dit programma zullen (voormalige) GTST acteurs terugkijken op de serie en zullen bovendien gedenkwaardige scenes uit het verleden van de langstlopende soap van Nederland getoond worden. Vooralsnog bestaat de serie uit drie delen. Endemol neemt de productie op zich. Het programma zal uiteraard te zien zijn op RTL 4.
Het is niet het eerste programma dat probeert de historie en populariteit van GTST te benutten. Op RTL 4 was eerder in 2000 de 'GTST quiz' te zien, gepresenteerd door Carlo Boszhard.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Goeiemiddag zeg, heb jij iets tegen Frey ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2005 05:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulk soort dingen hoeven niet in een spoiler
Cursus liplezen mischienquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gister gemist! En opgenomen, maar stomme video is nogsteeds kaput! Waardoor ie geen geluid opnam
En 888 neemt je video natuurlijk niet opquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het gister gemist! En opgenomen, maar stomme video is nogsteeds kaput! Waardoor ie geen geluid opnam
Die van jou ook al.quote:Op donderdag 23 juni 2005 16:50 schreef Dizer het volgende:
Wat een mysterieuze scene was dat!!quote:
Wat was dat spannend!! Voor heel even dacht ik dat we Frits te zien zouden krijgenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een mysterieuze scene was dat!!![]()
En dan die foto van Frits, wie was die mysterieuze persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |