Is niet aanstaande maandag lijkt mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:52 schreef edje34 het volgende:
we zien het wel,alleen ik moet wachten op de herhaling a.s. maandag we hebben een verjaardag vanavond.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is niet aanstaande maandag lijkt mij.
De herhalingen komen de week voordat het nieuwe seizoen begint.
Maandag komt gewoon nog de herhaling van vrijdagquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
M-maar ik kijk GTST en ONM meestal in de herhaling. Ik kan echt geen maanden wachten.
Ja, of ze hadden het opgenomen. En de Isabellafans zijn vast reteblij dat ze Isabella nog een keer de serie kunnen zien verlaten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:18 schreef Frey het volgende:
Overigens wordt GTST dit keer 2 weken van tevoren weer herhaald, de laatste 2 weken komen dan dus nog een keer. Leuk voor de Isabella fans, die kunnen haar exit dan weer zien.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk dat Yasmin dood gaat
in de spoiler stond datYasmin gaat ook dood, ze is immers ontslagen uit GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar Ludo zal wel weer de schuld van alles krijgen![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door janimie op 24-06-2005 18:55:31 ]
Ontslagen!?!?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:34 schreef janimie het volgende:
[..]
Yasmin gaat ook dit, ze is immers ontslagen uit GTST
Of zo saai als de zomercliff van seizoen 13quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:37 schreef anne1982 het volgende:
heeej keizer.....
over een uur weten we de cliffhanger..... ik hoop wel dat het een geweldige aflevering wordt. En niet zo saai als gister
Is dat met zoenende Jop en Gladys, Zoenende Rik en Anita??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Of zo saai als de zomercliff van seizoen 13![]()
Nee, dat was charllie die werd aangereden en waarvan toch al bekend was dat ze het overleefdequote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat met zoenende Jop en Gladys, Zoenende Rik en Anita??![]()
ooit eens verschrikkelijk gelachen om 'n zoenende Charlie en Isabella:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef Dizer het volgende:
Is dat met zoenende Jop en Gladys, Zoenende Rik en Anita??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |