Niemand haat je. Je doet alleen alles waar ik op mijn 21ste hard van zou wegrennen. Ik denk dat jij over 10 jaar een topic opent dat je alles hebt gemist in je leven.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:ik hoor onder de gehaten van dit topic
Ben 21, verloofd, ga binnen twee jaar trouwen, we doen bijna alles samen....
Je sex appeal heb je voor een groot deel zelf in de hand. Het hangt er misschien wel van af hoeveel energie je er zelf in wilt steken. Verder minder chagrijnig kijken, daarmee maak je jezelf ook al een stuk aantrekkelijker.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tulpje6 het volgende:
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw. Ik heb weinig te bieden aan mensen.
En na je 21e takelt je sexappeal ook heeeel snel af. Dus wat blijft er over: niks. Heb dalijk niet alleen qua innerlijk weinig te bieden maar ook nog es van uiterlijk weinig.
Mn sexappeal neemt al tijden af, en omdat ik niet echt vrolijk ben de laatste jaren heb ik ook nog es een chagerijnig uitstraling gekregen van hier tot tokio, een onderkin van het chagerijnig kijken en een blubberbuik met cellulites van het vele vreten.
Waarom is het kut een vrouw te zijn en waarom neemt je sex-appeal af na je 21ste?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tulpje6 het volgende:
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw. Ik heb weinig te bieden aan mensen.
En na je 21e takelt je sexappeal ook heeeel snel af. Dus wat blijft er over: niks. Heb dalijk niet alleen qua innerlijk weinig te bieden maar ook nog es van uiterlijk weinig.
Mn sexappeal neemt al tijden af, en omdat ik niet echt vrolijk ben de laatste jaren heb ik ook nog es een chagerijnig uitstraling gekregen van hier tot tokio, een onderkin van het chagerijnig kijken en een blubberbuik met cellulites van het vele vreten.
ach en wee, En dat is allemaal de schuld van stage en de mensen waar je toen mee om ging. Nee het ligt niet aan jezelf, maar al die andere mensen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tulpje6 het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef devv05 het volgende:
Maar ik zie er wel tegenop om oud te worden. 30, 40... pff![]()
quote:En dat van die jaartallen herken ik wel. M'n broertje komt uit 1990 en wordt alweer bijna 16![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef devv05 het volgende:
Haha was niet beledigend bedoelt hoor, maar 30/40 klinkt nu nog zo oud... Niet dat ik bij mensen van 30/40 meteen denk van 'die zijn oud' maar wel als ik me nu moet voorstellen dat ik dat zelf ben, snap je
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik herken het ook wel en ik heb ook wel het idee dat het leven niet alleen uit werken bestaat. Thuis komen en dan vervolgens je eten klaarmaken en die avond een voetbalwedstrijd zien. Zelfs, uit eten gaan, leuke dingen ondernemen ( disco, kroeg ed ) vind ik te weinig. Ik moet er ook niet aan denken om al heel vroeg kinderen te hebben. Geen wereldreis, maar met de kinderen met de tent naar terschelling. Kan best leuk zijn, maar niet aan mij besteed.
Ik wil mijzelf verrijken en dat kan alleen door je eigen plan te trekken. Ja een vrouw hoort daar ook bij die dezelfde levensopvatting heeft. Veel leuke dingen ondernemen en niet materialistisch ingesteld. Op je 32 kan je toch nog prima kinderen krijgen en vervolgens het huisje, boompje, beesje? Alles wordt in de maatschappij zo in hokjes geplaatst. Je merkt het aan familie bijvoorbeeld, heb jij nog geen vriendin? Je moet wel opschieten, want te klok die tikt.
Cliché brallende kippen noem ik het, maar zo zit de maatschappij wel inelkaar. Ik durf zelfs te veronderstellen dat indien je carriere wil maken, maar geen vrouw en kinderen hebt op je 30ste dat je minder snel kans hebt op promotie. Immers is het toch raar dat je op die leeftijd niet gesettled bent? Precies, de hokjes van de maatschappij
Die ook de andere kant op werken: ik ben moeder en kostwinner. Dat wil er ook niet in bij veel werkgevers. En ik wacht al op de vragen wanneer ik aan kinderen ga beginnen. Want dat mensen voor de gemiddelde leeftijd 29.7 beginnen, wil er ook vaak niet in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik herken het ook wel en ik heb ook wel het idee dat het leven niet alleen uit werken bestaat. Thuis komen en dan vervolgens je eten klaarmaken en die avond een voetbalwedstrijd zien. Zelfs, uit eten gaan, leuke dingen ondernemen ( disco, kroeg ed ) vind ik te weinig. Ik moet er ook niet aan denken om al heel vroeg kinderen te hebben. Geen wereldreis, maar met de kinderen met de tent naar terschelling. Kan best leuk zijn, maar niet aan mij besteed.
Ik wil mijzelf verrijken en dat kan alleen door je eigen plan te trekken. Ja een vrouw hoort daar ook bij die dezelfde levensopvatting heeft. Veel leuke dingen ondernemen en niet materialistisch ingesteld. Op je 32 kan je toch nog prima kinderen krijgen en vervolgens het huisje, boompje, beesje? Alles wordt in de maatschappij zo in hokjes geplaatst. Je merkt het aan familie bijvoorbeeld, heb jij nog geen vriendin? Je moet wel opschieten, want te klok die tikt.
Cliché brallende kippen noem ik het, maar zo zit de maatschappij wel inelkaar. Ik durf zelfs te veronderstellen dat indien je carriere wil maken, maar geen vrouw en kinderen hebt op je 30ste dat je minder snel kans hebt op promotie. Immers is het toch raar dat je op die leeftijd niet gesettled bent? Precies, de hokjes van de maatschappij
godverdomme zeg, je bent 23...23!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef tulpje6 het volgende:
Oja nog wat:
Mijn (ex) vriend (mja zit btje vaag, officieel mn ex haha) is 15 jaar ouder dan ik. En ik ken m al 7 jaar. Nooit echt met jongens van mn eigen leeftijd opgetrokken.
Das toch wel anders. Tis toch ineens anders als ik dan met een jongen van mijn eigen leeftijd sta te praten enz. Nooit veel gedaan. Dan denk ik ineens 'heej ik ben 23 -en eigenlijk nog best jong-' terwijl als ik met mn exvriend ben ik me meer leeftijdsloos voel en niet zo bezig ben met hoe oud ik ben, maar wel es denk aan dat hij bijna 40 is en blabla. Dus dat voelt gewoon anders.
Van hem leerde ik dan dingen over de jaren 80 enzo. Toch iets andere gespreksonderwerpen en dingen die je dan deelt qua tijdperk dan met iemand van je eigen leeftijd.
Overigens gaan we nog wel steeds uit, maar mn ex is altijd moe en wil naar huis op momenten dat ik het net leuk ga vinden (en andersom ook haha).
Mn moeder is verder 51, heeft een goed huwelijk met mn vader en gaat nog steeds uit (ze houdt erg van gewoon swingen op lekkere muziek en btje flirten/ praten met mannen).
En mn vader (52) gaat nog steeds wel es naar concerten en festivals (daar komen dan wel weinig jongeren haha maar ok).
Dus opzich heb ik wel het goede voorbeeld gehad van dat je op oudere leeftijd ook nog best veel dingen kan. Je jong kan voelen en er jong uit kan zien.
Maar toch heb ik zelf dan die angst dat ik te oud wordt voor veel dingen en achterloop met dingen etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |