abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31028690
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:09 schreef freecell het volgende:
ik hoor onder de gehaten van dit topic
Ben 21, verloofd, ga binnen twee jaar trouwen, we doen bijna alles samen....
Niemand haat je. Je doet alleen alles waar ik op mijn 21ste hard van zou wegrennen. Ik denk dat jij over 10 jaar een topic opent dat je alles hebt gemist in je leven.
pi_31028742
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw. Ik heb weinig te bieden aan mensen.
En na je 21e takelt je sexappeal ook heeeel snel af. Dus wat blijft er over: niks. Heb dalijk niet alleen qua innerlijk weinig te bieden maar ook nog es van uiterlijk weinig.
Mn sexappeal neemt al tijden af, en omdat ik niet echt vrolijk ben de laatste jaren heb ik ook nog es een chagerijnig uitstraling gekregen van hier tot tokio, een onderkin van het chagerijnig kijken en een blubberbuik met cellulites van het vele vreten.
pi_31028917
Tulpje6: ik ben zelf ook 23 maar moet er echt nog niet aan denken nu al kinderen te krijgen. De meesten zijn toch wel ouder hoor.
Wat betrefd dat samenwonen heb je gelijk, dat zie je bij veel bij mensen van deze leeftijd.

Maar kun je niet alsnog een opleiding gaan doen? Of moet je dat helemaal zelf betalen?
Heb nu twee jaar een vaste baan en ervaar het echt als positief. Was eerst ook verlegen en keek echt op tegen mensen die ouder waren als mij, durfde niks te zeggen.... Ik heb door m'n werk echt geleerd voor mezelf op te komen en een hoop leuke nieuwe mensen leren kennen.

Maar wil toch wel weer gaan leren om wat hogerop te komen. Wie weet, komend jaar ga ik de stap toch nemen.
Maar ik zou echt als ik jou was proberen te gaan leren.
Succes!
  donderdag 29 september 2005 @ 15:46:35 #204
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_31028952
@ tulpje

Meid, het wordt tijd dat je het allemaal zo zat bent dat je uit die schulp van je kruipt. Ik moet helaas zo weg dus ik kan niet in diepte je problemen bespreken maar ik vertel je wel dat je positief moet blijven denken en schijt moet hebben aan alles en iedereen. We kloten allemaal maar zo wat aan en geen van allen zijn we perfect of een fotomodel.

Als het je troost, mijn ex-vriendin had ook een blubberbuik en toch hield ik van haar en vond ik haar sexappeal hebben.
Schoonheid zit uiteindelijk toch van binnen, al lijkt het in deze maatschappij soms anders te zijn. Maar dat is oppervlakkig en misleidend..
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_31028979
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef tulpje6 het volgende:
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw. Ik heb weinig te bieden aan mensen.
En na je 21e takelt je sexappeal ook heeeel snel af. Dus wat blijft er over: niks. Heb dalijk niet alleen qua innerlijk weinig te bieden maar ook nog es van uiterlijk weinig.
Mn sexappeal neemt al tijden af, en omdat ik niet echt vrolijk ben de laatste jaren heb ik ook nog es een chagerijnig uitstraling gekregen van hier tot tokio, een onderkin van het chagerijnig kijken en een blubberbuik met cellulites van het vele vreten.
Je sex appeal heb je voor een groot deel zelf in de hand. Het hangt er misschien wel van af hoeveel energie je er zelf in wilt steken. Verder minder chagrijnig kijken, daarmee maak je jezelf ook al een stuk aantrekkelijker.
pi_31029084
quote:
Waarom is het kut een vrouw te zijn en waarom neemt je sex-appeal af na je 21ste?

Het klinkt misschien afgezaagd maar kijk ook eens naar alles wat je wél hebt! Je klinkt als een vrouw van 50 ofzo. Als je echt zo bent en denkt als je beschrijft, is het dan niet beter hulp te zoeken? Je leeft maar 1 keer en het zonde het op die manier te leven.
pi_31029257
Sinds mijn zwangerschappen voel ik me ouder, en dat komt niet omdat ik aangekomen ben (niet) of anderzijds afgetakeld, maar het is meer het besef van sterfelijk zijn en dat gedoe met verantwoordelijkheid enzo.
En ik weet ook vrij zeker dat ik zonder gezin niet op mn 28e mijn eerste maagzweer zou hebben gehad en dat mijn weerstand een stuk beter zou zijn geweest. En ik slaap niet genoeg daardoor. Vicieuze cirkel dus, want dat triggert ook weer allerlei stressklachten. Die ik vroegâh niet had.
Maar goed, dan krijg je weer een telefoontje van "Hallo mama!!!! Ik heb een banaan doorgetrokken!!!! En hoe is het met jou?!"
En dan is het weer goed
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31029454
quote:
ach en wee, En dat is allemaal de schuld van stage en de mensen waar je toen mee om ging. Nee het ligt niet aan jezelf, maar al die andere mensen.

Sta op, geef u een schop onder uwen kont, ga naar de sportschool. En als je daar geen geld voor over hebt, ga je joggen. Doe wat! en hou op met klagen en chagerijnig doen. Daar win je niks mee.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31030701
Herken het wel een beetje... Op een verjaardag laatst met vooral mensen rond de 18 jaar waren ze verbaasd dat ik 'al' 21 was. Gelukkig voel ik me nog totaal niet oud, eerder een jaartje of 18. Heb wel een vaste relatie nu 2 jaartjes en m'n vriendin is ook wat jonger dan mij, dat helpt je ook wel jong te houden. Maar ik zie er wel tegenop om oud te worden. 30, 40... pff

Het is in het begin ook best vreemd dat je nu 'echt' volwassen bent, en dus in principe echt voor alles op jezelf bent aangewezen en zelf de verantwoordelijkheid draagt. Zo voel ik me aan de ene kant wel, maar andere kant ook weer niet. Woon de komende 2 jaar ook nog heerlijk thuis tot ik afgestudeerd ben en genoeg geld heb om iets voor mezelf te gaan zoeken.

Onderneem gelukkig nu nog genoeg, zelfs veel meer dan vroeger. Dit jaar samen met vriendin lekker naar Salou geweest en bijna elke dag gefeest en dronken geworden tot diep in de nacht. Al heb ik wel het gevoel dat ik dat over een paar jaar niet maar 'mag' omdat ik er dan te oud voor zou zijn terwijl ik er op dit moment nog lang niet genoeg van heb.

En dat van die jaartallen herken ik wel. M'n broertje komt uit 1990 en wordt alweer bijna 16

[ Bericht 9% gewijzigd door devv05 op 29-09-2005 16:51:14 ]
pi_31030740

[ Bericht 100% gewijzigd door Botje96 op 29-09-2005 17:13:25 ]
pi_31031006
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:45 schreef devv05 het volgende:
Maar ik zie er wel tegenop om oud te worden. 30, 40... pff
quote:
En dat van die jaartallen herken ik wel. M'n broertje komt uit 1990 en wordt alweer bijna 16

Je wordt zo oud als jezelf wilt zijn. Meaning: Ik ben 31, en ik zie veel, heel veel, erg veel ( heb ik al veel gezegd) mensen van mijn leeftijd die "oud' doen. Een vriendin van mij die ik heel lang niet gezien ( 28 ) vond mij zo jeugdig omdat ik nog steeds naar concerten ga. Een vriend van me die niet meer uitgaat (32) omdat dat voor kinderen is. Ook heeft dat zeker ook met het hebben van kinderen te maken, dat is absoluut waar. Maar ook met je eigen instelling. Ik heb nog steeds de behoefte aan uitgaan, maar niet alle dagen in de week. En een lekker rustig kroegje vind ik geweldig, en daar had ik 10 jaar geleden niet aan moeten denken. Ik word ouder en daardoor rustiger. Maar helemaal slijten zal het niet, dat weet ik zeker.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31033484
Haha was niet beledigend bedoelt hoor, maar 30/40 klinkt nu nog zo oud... Niet dat ik bij mensen van 30/40 meteen denk van 'die zijn oud' maar wel als ik me nu moet voorstellen dat ik dat zelf ben, snap je
pi_31034411
Ben nu 35 en verlang best nog wel eens terug naar dat ik een jaar of 20 was.
Maar nu 2 schatjes van kinderen, geen geldzorgen, mooi huis, mooie vrouw. Ben gelukkig zo.
Ga nog naar concerten en sport regelmatig. Maar als je terug kijkt weet ik niet of ik alles weer zo zou doen. Trouwens terug kijken is heel makkelijk. Zelf dacht ik altijd dan mensen boven de 30 oud zijn, maar nu ik dat zelf ben valt het reuze mee. Dus voor iedereen die bang is om boven de 30 te zijn. Het leven is nu gemakkelijker dan toen ik 20 was.
pi_31035293
haha dat met die jaartallen herken ik ja..

dat had ik zelfs al bij me 1e vriendin, die ik pas (?) op mijn 24e kreeg. zij was 18, uit 1983 en ik vond dat toch zo gek staan, naast mijn 1976..

Nog steeds denken de meesten dat ik 23 ben. Sommigen gokken het goed..

Ik zelf voel me ook 23. Nog veel uitgaan etc. Met die 1e vriendin is onder uitgegaan dat zij al zo snel burgerlijk wilde doen, ze wilde eigenlijk zo snel mogelijk kinderen :S

en nu wordt ik over enkele maanden 30. en het voelt voor mij of ik al de 3e keer puberteit heb.. de echte begon rond me 15e, daarna op me 20e toen ik pas erachter kwam hoe je vrouwen moest versieren (en toen het grote feesten begon) en de 3e toen nadat het uit was met me 1e vriendin..

ja en dat balans opdoen ken ik ook... helemaal tevreden met mijn leven ben ik niet. ik heb een studie gedaan waarbij ik intellectueel op mijn tenen liep (sowieso was het VWO al moeilijk voor me), en waarbij het werk wat ik doe, matig leuk vind. het werk an sich is leuk, de meeste collega's minder...

en dan denk je..had ik maar...
en nu moet je voor jezelf zorgen en is het switchen veel moeilijker. je krijgt geen stufi meer, dus als je opnieuw wilt beginnen moet je gaan sparen voor een studie ... overigens ik zou gewoon mee doen aan een introductie. die meid van 21 die dat durfde kan dat makkelijk... als 21 jarige val je niet zo op hoor... en bij mij denkt iedereen dat ik 23 ben, dus dan zouden ze wel vragen, van welke studie ik overgeswitcht ben

maar goed, het verleden veranderen kan niet meer, je toekomst bepalen nog wel...

ergens is het ook wel leuk, het lijkt of je in een achtbaan zit, waar je maar gedeeltelijk controle over hebt, en die plots een duik of een looping kan maken

om even uit de Oudejaarsconference van '89 te citeren:

"Je hebt altijd van die mensen die zeggen: "Dat doe je helemaal verkeerd!!". "Graag! Oprotten" "

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31042150
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef devv05 het volgende:
Haha was niet beledigend bedoelt hoor, maar 30/40 klinkt nu nog zo oud... Niet dat ik bij mensen van 30/40 meteen denk van 'die zijn oud' maar wel als ik me nu moet voorstellen dat ik dat zelf ben, snap je
je vind me gewoon oud bintje..
burgerweeshuis
  donderdag 29 september 2005 @ 22:28:30 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31042402
Aan mij vragen ze elke keer wanneer ik nou eens volwassen ga worden. Ik ben nu 25 en ik ben het nog lang niet van plan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31052617
Ik herken het ook wel en ik heb ook wel het idee dat het leven niet alleen uit werken bestaat. Thuis komen en dan vervolgens je eten klaarmaken en die avond een voetbalwedstrijd zien. Zelfs, uit eten gaan, leuke dingen ondernemen ( disco, kroeg ed ) vind ik te weinig. Ik moet er ook niet aan denken om al heel vroeg kinderen te hebben. Geen wereldreis, maar met de kinderen met de tent naar terschelling. Kan best leuk zijn, maar niet aan mij besteed.

Ik wil mijzelf verrijken en dat kan alleen door je eigen plan te trekken. Ja een vrouw hoort daar ook bij die dezelfde levensopvatting heeft. Veel leuke dingen ondernemen en niet materialistisch ingesteld. Op je 32 kan je toch nog prima kinderen krijgen en vervolgens het huisje, boompje, beesje? Alles wordt in de maatschappij zo in hokjes geplaatst. Je merkt het aan familie bijvoorbeeld, heb jij nog geen vriendin? Je moet wel opschieten, want te klok die tikt.

Cliché brallende kippen noem ik het, maar zo zit de maatschappij wel inelkaar. Ik durf zelfs te veronderstellen dat indien je carriere wil maken, maar geen vrouw en kinderen hebt op je 30ste dat je minder snel kans hebt op promotie. Immers is het toch raar dat je op die leeftijd niet gesettled bent? Precies, de hokjes van de maatschappij
pi_31055754
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik herken het ook wel en ik heb ook wel het idee dat het leven niet alleen uit werken bestaat. Thuis komen en dan vervolgens je eten klaarmaken en die avond een voetbalwedstrijd zien. Zelfs, uit eten gaan, leuke dingen ondernemen ( disco, kroeg ed ) vind ik te weinig. Ik moet er ook niet aan denken om al heel vroeg kinderen te hebben. Geen wereldreis, maar met de kinderen met de tent naar terschelling. Kan best leuk zijn, maar niet aan mij besteed.

Ik wil mijzelf verrijken en dat kan alleen door je eigen plan te trekken. Ja een vrouw hoort daar ook bij die dezelfde levensopvatting heeft. Veel leuke dingen ondernemen en niet materialistisch ingesteld. Op je 32 kan je toch nog prima kinderen krijgen en vervolgens het huisje, boompje, beesje? Alles wordt in de maatschappij zo in hokjes geplaatst. Je merkt het aan familie bijvoorbeeld, heb jij nog geen vriendin? Je moet wel opschieten, want te klok die tikt.

Cliché brallende kippen noem ik het, maar zo zit de maatschappij wel inelkaar. Ik durf zelfs te veronderstellen dat indien je carriere wil maken, maar geen vrouw en kinderen hebt op je 30ste dat je minder snel kans hebt op promotie. Immers is het toch raar dat je op die leeftijd niet gesettled bent? Precies, de hokjes van de maatschappij
Volledig mee eens.

Overigens wil ik helemaal geen kinderen, maar dat ter zijde. Maar ik ben het met je eens dat deze maatschappij je in een bepaalt levenspatroon dwingt. En daar walg ik van, ik wil LEVEN!
pi_31056383
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:53 schreef Chewbacca het volgende:

Die ook de andere kant op werken: ik ben moeder en kostwinner. Dat wil er ook niet in bij veel werkgevers. En ik wacht al op de vragen wanneer ik aan kinderen ga beginnen. Want dat mensen voor de gemiddelde leeftijd 29.7 beginnen, wil er ook vaak niet in.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_31056433
Oja nog wat:

Mijn (ex) vriend (mja zit btje vaag, officieel mn ex haha) is 15 jaar ouder dan ik. En ik ken m al 7 jaar. Nooit echt met jongens van mn eigen leeftijd opgetrokken.
Das toch wel anders. Tis toch ineens anders als ik dan met een jongen van mijn eigen leeftijd sta te praten enz. Nooit veel gedaan. Dan denk ik ineens 'heej ik ben 23 -en eigenlijk nog best jong-' terwijl als ik met mn exvriend ben ik me meer leeftijdsloos voel en niet zo bezig ben met hoe oud ik ben, maar wel es denk aan dat hij bijna 40 is en blabla. Dus dat voelt gewoon anders.
Van hem leerde ik dan dingen over de jaren 80 enzo. Toch iets andere gespreksonderwerpen en dingen die je dan deelt qua tijdperk dan met iemand van je eigen leeftijd.

Overigens gaan we nog wel steeds uit, maar mn ex is altijd moe en wil naar huis op momenten dat ik het net leuk ga vinden (en andersom ook haha).

Mn moeder is verder 51, heeft een goed huwelijk met mn vader en gaat nog steeds uit (ze houdt erg van gewoon swingen op lekkere muziek en btje flirten/ praten met mannen).
En mn vader (52) gaat nog steeds wel es naar concerten en festivals (daar komen dan wel weinig jongeren haha maar ok).

Dus opzich heb ik wel het goede voorbeeld gehad van dat je op oudere leeftijd ook nog best veel dingen kan. Je jong kan voelen en er jong uit kan zien.
Maar toch heb ik zelf dan die angst dat ik te oud wordt voor veel dingen en achterloop met dingen etc.
pi_31065335
Geen problemen mee gehad, tot m'n haarlijn begon te wijken en nu achterlijke vegeta inhammen heb gekregen begint het besef ouder worden door te drukken.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:04:23 #222
22944 Breetai
....Relax....
pi_31070620
Ik begin er ondertussen ook achter te komen dat ik al wat ouder begin te woren. Sta je als iemand van 28 in een discotheek tussen allemaal van die jonge gastjes. Op zich allemaal wel lachen maar je voelt je op den duur wel een beetje eenzaam. Ik heb nog wel andere kennissen die zelfs ouder zijn en pas eind 30 hun zaken eens op orde kregen en toen vonden dat ze aan een vaste relatie toe waren.

Voorlopig heb ik er nog helemaal geen zin in om te gaan settelen. De kans bestaat dat ik over een paar jaar alles weer ff op de schop neem.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31077520
Oh man, ik ben nu 21, en ik kan me soms zelf herkennen in deze verhalen. Gelukkig zijn al mijn vrienden en kennissen ook aan het studeren dus word ik niet echt geconfronteerd met het feit dat ik nog geen flauw idee heb wat ik met mijn leven wil.

Ik ben nu lekker aan het studeren, heb een bijbaantje, een vriendinnetje, allemaal prima dus. Maar dan...
Een quarter life crisis.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31078179
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:50 schreef tulpje6 het volgende:
Oja nog wat:

Mijn (ex) vriend (mja zit btje vaag, officieel mn ex haha) is 15 jaar ouder dan ik. En ik ken m al 7 jaar. Nooit echt met jongens van mn eigen leeftijd opgetrokken.
Das toch wel anders. Tis toch ineens anders als ik dan met een jongen van mijn eigen leeftijd sta te praten enz. Nooit veel gedaan. Dan denk ik ineens 'heej ik ben 23 -en eigenlijk nog best jong-' terwijl als ik met mn exvriend ben ik me meer leeftijdsloos voel en niet zo bezig ben met hoe oud ik ben, maar wel es denk aan dat hij bijna 40 is en blabla. Dus dat voelt gewoon anders.
Van hem leerde ik dan dingen over de jaren 80 enzo. Toch iets andere gespreksonderwerpen en dingen die je dan deelt qua tijdperk dan met iemand van je eigen leeftijd.

Overigens gaan we nog wel steeds uit, maar mn ex is altijd moe en wil naar huis op momenten dat ik het net leuk ga vinden (en andersom ook haha).

Mn moeder is verder 51, heeft een goed huwelijk met mn vader en gaat nog steeds uit (ze houdt erg van gewoon swingen op lekkere muziek en btje flirten/ praten met mannen).
En mn vader (52) gaat nog steeds wel es naar concerten en festivals (daar komen dan wel weinig jongeren haha maar ok).

Dus opzich heb ik wel het goede voorbeeld gehad van dat je op oudere leeftijd ook nog best veel dingen kan. Je jong kan voelen en er jong uit kan zien.
Maar toch heb ik zelf dan die angst dat ik te oud wordt voor veel dingen en achterloop met dingen etc.
godverdomme zeg, je bent 23...23!!!

je hebt inderdds nog een heel leven voor je...
je (lijkt?) relaxe ouders te hebben, wat mis je nog...

ok een vriend...

en idd manne zijn visueel ingesteld, maar geestelijk klink je al interessant... (voor mij dan)

Ok de jaren vliegen voorbij, maar ik hoop serieus dat je wat met je leven gaat doen, anders ga je dit verhaal op je 30ste herhalen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31096542
Ik herken dit ook, ik ben nu 21 jaar, en ik denk ook soms fuck ben ik al zo oud :-|
BlaBlaBla
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:14:58 #226
22944 Breetai
....Relax....
pi_31096927
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik herken dit ook, ik ben nu 21 jaar, en ik denk ook soms fuck ben ik al zo oud :-|
Ik wilde eigenlijk nog doorgaan tot m'n 80e dus als je denkt dat je leven alleen maar minder word bij 21 dan moet je het nog heel lang uithouden.

Ja, het gaat af en toe heel snel maar alles is nog niet afgelopen hoor.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:35:31 #227
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_31097622
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk nog doorgaan tot m'n 80e dus als je denkt dat je leven alleen maar minder word bij 21 dan moet je het nog heel lang uithouden.

Ja, het gaat af en toe heel snel maar alles is nog niet afgelopen hoor.
Dat is een goede instelling! overigens is 80 wel heel goed haalbaar je kan goed veel ouder worden, je weet absoluut nog niet wat de medische wetenschap over 60 jaar voor ons in petto heeft. Iedereen lijkt zo vastgeroest aan die 80 jaar, ik wil niet zeggen dat iedereen maar moet denken dat ie 100 kan worden maar wel om niet te veel de huidige medische kennis door te trekken naar 60 jaar later. tegen die tijd weten we zoo veel meer ( als de wereld niet verwikkeld raakt in een bloedige oorlog als de olie opraakt maargoed dat terzijde )
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 2 oktober 2005 @ 02:55:24 #228
22944 Breetai
....Relax....
pi_31105647
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:35 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat is een goede instelling! overigens is 80 wel heel goed haalbaar je kan goed veel ouder worden, je weet absoluut nog niet wat de medische wetenschap over 60 jaar voor ons in petto heeft. Iedereen lijkt zo vastgeroest aan die 80 jaar, ik wil niet zeggen dat iedereen maar moet denken dat ie 100 kan worden maar wel om niet te veel de huidige medische kennis door te trekken naar 60 jaar later. tegen die tijd weten we zoo veel meer ( als de wereld niet verwikkeld raakt in een bloedige oorlog als de olie opraakt maargoed dat terzijde )
Zo tegen 2060 raken we de singulairy en worden we onsterfelijk. Dankzij het samensmelten van nanotechnologie, genetica en informatie. Voorlopig gok ik daar nog niet op.

meer info:

http://en.wikipedia.org/wiki/Technological_singularity
http://rehash.whatthehack(...)technologies_125.mp4
pi_31106094
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

De hele dag van mijn 30ste verjaardag voelde ik me ronduit kut. Het gevoel van "Nu ben ik dertig jaar oud en niets van wat ik dacht op mijn dertigste te 'hebben', heb ik" overheerste.
Tot ik me 's avonds in een prachtig jurkje wurmde en de (fake) champagne ontkurkte met een select gezelschap. Het begin van een geweldig feestje. Toen was het goed .

Hoop dat hetzelfde mirakel zich over drie jaar voordoet...
Ontdek dit topic net en deze quote is een tijdje geleden maar moest er even op reageren Ik h ad dus preciesssss hetzelfde en daarnaa ook precies hetzelfde gebeurd! In een jurkje gewurmd, manlief had een geweldige surprise party geregeld en toen was het goed!
pi_31106276
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Sinds mijn zwangerschappen voel ik me ouder.........
Maar goed, dan krijg je weer een telefoontje van "Hallo mama!!!! Ik heb een banaan doorgetrokken!!!! En hoe is het met jou?!"
En dan is het weer goed
(herkenbaaaaaar!!)
pi_31106537
hmm ja ik sport regelmatig met oudere mensen (paar van 40, maar ook enkele van boven de 50 ) en dan merk je wel dat ik nog een stuk jonger en krachtiger ben. Meestal als zij stoppen na een paar uur kan ik nog wel even doorgaan en k moet er niet aan denken om ook na enkele uren af te moeten haken.
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:47:01 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31112638
quote:
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw. Ik heb weinig te bieden aan mensen. [quote] Wat maakt jou "leeg"dan?
[quote]
En na je 21e takelt je sexappeal ook heeeel snel af. Dus wat blijft er over: niks.
Dit vind ik dus echt klinkklare onzin...21..dan ben je nog een baby! Daarbij, ik zelf heb veel meer aandacht van mannen nu, op mijn bijna 31e, dan 10 jaar geleden, een hele hoop mannen vinden een meisje van 20 ms wel lekker strak en geil, maar sex-appeal zit hem toch echt in hele andere dingen hoor..neem een vrouw als Monica Belluci..daar kan een Lindsey Lohan niet aan tippen imo, qua sex-appeal

Wat die jaartallen betreft, voor mij ook erg herkenbaar, mijn "kleine" broertje uit '85 torent inmiddels een kop boven me uit, en soms heb ik het geveo van "O ja, ik moet opschieten"..qua kinderen enzo, terwijl ik anders nog wel 10 jaar zou blijven "spelen"....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_31113722
Ik herken mezelf in veel verhalen. Voor mij is het vooral zo zuur omdat ik het idee heb ik mijn jeugd helemaal verkeerd ingevuld heb. Nu probeer ik in de paar jaar die ik nog te gaan heb op de universiteit als een gek alle schade in te halen en als een doorgeslagen wildeman te leven maar ergens weet ik ook dat het niet echt zal helpen. Het liefst zou ik nu terug gaan naar het moment dat ik 12 wordt (maar stiekem wel wat kennis van nu meenemen) en dan alles anders doen. Wat zou ik dan een vet leven kunnen hebben.
quote:

Neh, op je 21ste begint je sexappeal pas te komen.
  zondag 2 oktober 2005 @ 15:52:22 #234
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31116621
quote:
Oja nog zoiets kuts: ik ben een vrouw. En ik ben een lege vrouw.
Ik wil wel een stukje van mezelf in je kwijt hoor.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:01:55 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31116847
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:52 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik wil wel een stukje van mezelf in je kwijt hoor.
Je bent de lulligste niet
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:15:23 #236
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_31117173
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je bent de lulligste niet
Ik ben inderdaad erg opofferingsgezind van tijd tot tijd.
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:06:27 #237
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_31123803
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 05:31 schreef Beroepsgokker het volgende:
hmm ja ik sport regelmatig met oudere mensen (paar van 40, maar ook enkele van boven de 50 ) en dan merk je wel dat ik nog een stuk jonger en krachtiger ben. Meestal als zij stoppen na een paar uur kan ik nog wel even doorgaan en k moet er niet aan denken om ook na enkele uren af te moeten haken.
Als ik met mijn vriend ga sporten dan leg in het anders heel snel af hoor, en hij is toch echt jaren ouder

Nu traint hij nogal fanatiek en ik liep altijd netjes een paar keer in de week de gym in en that's it, maar zelfs al is hij niet helemaal gezond meer, zijn conditie is nog steeds stukken beter. Vind ik wel een geruststelling, ik heb nog wel ff te gaan tot de 40 en daarna houdt het leven blijkbaar ook nog niet op
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  zondag 2 oktober 2005 @ 21:20:50 #238
88440 Auxerre
Als je dit kan lezen , ben je
pi_31125967
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef merdeka het volgende:

[..]

Als ik met mijn vriend ga sporten dan leg in het anders heel snel af hoor, en hij is toch echt jaren ouder

Nu traint hij nogal fanatiek en ik liep altijd netjes een paar keer in de week de gym in en that's it, maar zelfs al is hij niet helemaal gezond meer, zijn conditie is nog steeds stukken beter. Vind ik wel een geruststelling, ik heb nog wel ff te gaan tot de 40 en daarna houdt het leven blijkbaar ook nog niet op
Sjezus, natuurlijk legt een 21-jarige wielrenfietser af tegen de toch 35 jarige armstrong.
Domme dodo, hij had over het algemene, niet dat je dan vergelijkingen gaat leggen tussen fanatieke sporters en een amateur.
pi_31128115
ik word volgende maand 28, ik voel me fitter, mooier en aantrekkelijker dan ooit, en ik kijk uit naar de toekomst

dit is ongetwijfeld de mooiste tijd van mijn leven en het zal alleen nog maar beter worden , ik heb geen angst om ouder te worden
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:33:03 #240
88440 Auxerre
Als je dit kan lezen , ben je
pi_31128309
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:
ik word volgende maand 28, ik voel me fitter, mooier en aantrekkelijker dan ooit, en ik kijk uit naar de toekomst

dit is ongetwijfeld de mooiste tijd van mijn leven en het zal alleen nog maar beter worden , ik heb geen angst om ouder te worden
post eens een pic van jezelf?

kunnen we erover oordelen of het daadwerkelijk zo is.
pi_31137900
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:27 schreef petitlapin het volgende:

Gelijk heb je.

Hier nog zo'n bericht (ever ter contra voor al die zeuren hier):
Onze (pas samen sinds eind 20-ties) jaren 20 geinvesteerd in opleidingen, zeker wel lol gehad maar met zelfdiscipline (samen) vier opleidingen gedaan.
Nu allebei half 30, super banen, bewust geen kinderen, geld in overvloed, 4x per jaar op vakantie kortom: walhalla in Nederland.

Het wordt steeds leuker!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:04:20 #242
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31138240
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000. Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13 .

De jaren van mijn 10e naar mijn 20e zijn veel minder snel gegaan heb ik het idee. Ik word binnekort 26 en ik heb echt zoiets van kut. Ik ben aan het afstuderen en mijn serieuze leven gaat dadelijk echt beginnen. Als het net zo snel gaat van mijn 16e naar de 26, dan beklemt mij dat een beetje. Soms baal ik ervan dat mijn tienerjaren voorbij zijn. Ik heb nu nog heel erg veel lol en leuk uitgaan maar als het leven van mijn 26e naar de 36 net zo hard gaat dan beangstigd dat mij best wel een beetje. Kent iemand deze gevoelens of ben ik nu te diep aan het graven
Ik ken die gevoelens ja. Ik ben momenteel 24 maar mijn leven is op mijn 19e ook in een stroom versnelling geraakt. Ik ben toen gestopt met studeren en gestart met werken. Ook mensen rondom je worden ineens ouder en je ziet jezelf ook ouder worden.
Ik betrapte mezelf er gisteren nog op dat ik dacht van wat is die rolf wouters ineens oud geworden joh (laatste keer dat ik die op tv gezien had was ik nog een stuk jonger)
Maar ook familie ed zie je inderdaad snel ouder worden. En dat stukje over de je denkt dat iemand van 87 nog maar 13 is ken ik ja
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31138944
ben al een tijdje 18, en pas begonnen met een nieuwe opleiding. allemaal hartstikke leuk hoor, maar mijn zusje zit nu nog op de middelbare school, en die gaat dan met haar vriendinnetjes naar die schoolfeesten in de aula toe en zelf ben ik een paar weekends terug nog even naar de lokale kutdisco geweest, en het was zowaar de eerste keer dat het leuk was! denk dus wel dat ik gevoelig ben voor het verschijnsel waar jullie al last van hebben, maar ik ben (zoals ik al zei) nog maar 18, en heb een baby face, dus voorlopig
pi_31187526
Ik ben 21 en voel me vaak jonger en verbaas mezelf erover dat ik al 21 ben. Ik denk bijvoorbeeld van iemand die in 88 geboren is "die is een jaar of 14" terwijl me zusje uit 88 is en binnenkort 18 word. Neefjes die met blokken speelden, steken nu vuurwerk af en krijgen de baard in de keel, ze streven mij voorbij lijkt het wel.

M'n vriendin is 23 en dat geeft me helemaal een angstig idee dat ik binnenkort in de burgelijkheid ga vallen en achter en kinderwagen loop. Ik zie dat allemaal niet zo voor me en beeld me daarom ook denk in dat ik zo 17/18 ben omdat ik me niet kan en wil verglijken met leeftijdsgenoten die hun hele leven, zo lijkt het, al gepland hebben.

(school)vrienden van vroeger schat ik ook altijd veel lager omdat ik die uit en bepaalde tijd ken, en nogsteeds in de zelfde situatie zitten: op de fiets naar school met dezelfde tas en zelfde broodtrommel als toen ik met ze meefietste

Misschien komt het omdat ik vrij vroeg aan het werk ben gegaan en sindsdien alleen maar werk (eigen zaak helpt erg goed ) en niet veel dingen deed die andere mensen van mijn leeftijd deden .

Leuk topic, omdat ik er steeds aan zat te denken of andere mensen ook zulk soort dingen hadden

[ Bericht 19% gewijzigd door mikezwet op 04-10-2005 21:55:13 ]
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:03:03 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_31285297
ik heb al eerder in dit topic gereageerd.
Maar van de week voelde ik me opeens wel oud en moest meteen aan dit topic denken.
Ik kreeg de cd V.A. - 110% Hardcore Classics Vol. 1 in mijn handen gedrukt. En geloof het of niet maar dit is echt helemaal mijn jeugd. Ik weet nog heel goed dat ik toen op de middel baren school zat met mijn discman helemaal los te gaan op deze muziek. En nu word hij opeens als classics aangebonden En als je gaat rekenen kom je er acher dat het al heel erg lang geleden is ja.

De goeie ouwe tijd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_31285605
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 23:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ben nu 25 maar ik heb het idee dat het leven na mijn 20ste veel sneller is gegaan. Vooral n.a.v. het topic over het ouder worden van je vader en moeder. Soms heb ik het idee dat het allemaal te snel gaat. Je ziet je vitale ouders steeds ouder worden met de mankementjes van dien. Ook kan is het raar te bevatten dat je broers en zussen zo oud aan het worden zijn. Ook wanneer ik de geboortedatums van mensen zie dan leef ik volgens mij nog echt in fucking 2000. Als ik iemand zie staan van 1987 dan denk ik die is 13 .
Ik heb er ook last van en ik ben pas 19... Ik zag laatst 1989 staan en ik dacht "basisschool" terwijl dat natuurlijk grote onzin is.
pi_31286323
damn ik heb dit gevoel ook, en ben pas 19

de godsganse week vragen mensen me waarom ik in hemelsnaam geen vriendje heb en blablabla. Nou ik vind het prima zo, ik wil op stap gaan en gek doen.
Mun vrienden waren ooit cool, nu hebben ze veelal relaties en/of hangen ze op de bank.

joepie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')