Dat is bij ons dus uitgesloten, door de "gevolgen" van de zwangerschap (misselijk, moe, etc) hebben we na de bevruchting zeg maar, iets van 2 maand geen sex gehadquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:34 schreef Fuente het volgende:
Ke2v2in, sterkte!
Diaan, ik denk dat ze dat doen om te kijken of de baby niet toch alsnog goed gaat groeien, het wil wel eens voorkomen dat ze er een maand naastzitten, en het kindje dus eigenlijk een maand jonger is...
In dat geval kan het inderdaad niet de reden zijn...quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:38 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Dat is bij ons dus uitgesloten, door de "gevolgen" van de zwangerschap (misselijk, moe, etc) hebben we na de bevruchting zeg maar, iets van 2 maand geen sex gehadDus dat het kind een maand jonger zou zijn is gewoon onmogelijk
![]()
Das toevallig ik heb haar nu op het moment aan de telefoon en je krijgt de groetjes terug.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
heej AM dat is goed nieuws hoor. HOpelijk komt Neva snel thuis. Wil je haar de groeten van mij en Peaceman doen...?
Okay... hopelijk is ze zaterdag weer thuis, ik zie haar dan wel op MSN denk ik en anders tot zaterdagquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:13 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Das toevallig ik heb haar nu op het moment aan de telefoon en je krijgt de groetjes terug.
Er staan foto's in het fototopicquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:26 schreef Saffier het volgende:
Jonnetje en Michiel we wachten met smart en vol ongeduld op de foto's![]()
Fijn dat je er voor jezelf 'vrede' mee hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:18 schreef MeNicole het volgende:
Ik voel me eigenlijk best wel heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |