Ze is mooi genoeg om iets mee te doen. Ik zie trouwens nu pas dat haar billen geblurred zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
Wat ga je met haar doen? Of wil je zeggen dat je gaat douchen?
Dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik heb een voorzienende blik.
Naast Lupa ben je een reus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:35 schreef Alicey het volgende:
En ik ben er niet groot van geworden, al ben ik wel een van de grootsten van mijn familie.
Ik snap je helemaal hoor Luupje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze is mooi genoeg om iets mee te doen. Ik zie trouwens nu pas dat haar billen geblurred zijn.Maar ik ga dus douchen ja. Zonder haar. Nou, wel met haar natuurlijk, maar zonder háár. Als u begrijpt wat ik bedoel.
Het komt uit een reclame voor pindakaas. Voor jouw tijd denk ik. Reclame met Evert van Benthem. En als je die niet kent, wil ik nooit meer met je praten!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Maethor het volgende:
Ja, na mn natuurkundestudie. En ik wil ook nog leren fierljeppen.
Dat wordt m niet.
* Maethor erorme hark is.
Dat valt toch wel mee? We schelen maar een paar centimeter.quote:
Ik vind mezelf al klein.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'Klein maar fijn', zei mijn moeder altijd. En mijn moeder is een wijze vrouw.
Je zult erg gelukkig worden. Samen met een dominante man die je regelmatig alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
Dat blijkt maar weer.Doe eens wat toekomst voorspellen voor mij?
Zal wel van voor mn tijd zijn dan. Ik ken m wel met Bart de Graaf, maar die is flauw.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het komt uit een reclame voor pindakaas. Voor jouw tijd denk ik. Reclame met Evert van Benthem.
Ja die ken ik!quote:En als je die niet kent, wil ik nooit meer met je praten!
Ik droeg ook hakken op de meet. Hogere dan de jouwe.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
Dat valt toch wel mee? We schelen maar een paar centimeter.
Maar misschien ligt het ook aan mijn hakken.
* miss_sly is puur natuur enzoquote:
Hoi Natalie!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:41 schreef Natalie het volgende:
Goeiemorgen luitjes!
Zo, wat slaap ik altijd verrassend goed met dat warme weer. 't Is gewoon eng
Serieus? Moet zeggen dat ik er niet echt op gelet heb toen, maar in mn herinnering ben jij wel n kop groter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? We schelen maar een paar centimeter.
Maar misschien ligt het ook aan mijn hakken.
Dan zou het toch niet zoveel verschil moeten maken.. Maar het kan ook komen door lichaamsbouw, dat vertekent ook verschrikkelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik droeg ook hakken op de meet. Hogere dan de jouwe.
Een kop groter.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Serieus? Moet zeggen dat ik er niet echt op gelet heb toen, maar in mn herinnering ben jij wel n kop groter.![]()
Schaatsen is iets waar ik nooit goed in ben geweest, maar met een beetje inoefenen weet ik meestal wel te schaatsen zonder op mijn snuit te gaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef Bensel het volgende:
ik ken de reclame wel.. een klassieker. En schaatsen heb ik eigenlijk wel zin aan met dit weer... (kan redelijk schaatsen. kan mee komen met de groep marathon rijders die altijd rijden bij ons op het meer, waar mensen bij zitten die ook elk jaar meedoen aan de alternatieve 11 steden tocht) Enige wat met regelmaat misgaat is overstappen.. snelheid is geen probleem (stond touwens op m'n 8e al op hoge noren)
Doffy, jou zocht ik! Ivm geruchten over de engheidsfactor van Lupaquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Vanmorgen
wekte mij
de morgenstond
op gouden sandalen
quote:
Ik heb ook altijd uitsluitend crew achter me aanquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef Natalie het volgende:
Doffy, jou zocht ik! Ivm geruchten over de engheidsfactor van Lupa
ben de laatste jaren eigenlijk niet meer gevallen. en zodra ik op schaatsen sta, is het 10m minuten wat onwennig, en dan schaats ik gewoon als vanoudsquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Schaatsen is iets waar ik nooit goed in ben geweest, maar met een beetje inoefenen weet ik meestal wel te schaatsen zonder op mijn snuit te gaan.
Ik schaats eigenlijk bijna nooit, ook niet als het een keer flink koud is.. Ik heb er ook niet zoveel mee eik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
ben de laatste jaren eigenlijk niet meer gevallen. en zodra ik op schaatsen sta, is het 10m minuten wat onwennig, en dan schaats ik gewoon als vanouds
* Bensel schaatst alleen op natuurijs
Het zou best kunnen. Ik voel inderdaad al vaagjes het typische schaatsweer. Fris enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:50 schreef Bensel het volgende:
de reden waarom ik opver schaatsen praat is dat je je inleeft in de situatie, en het dus automatisch kouder krijgt. dit is een bewezen psychologisch effect (geloof ik)
quote:* Bensel] houdt het WFL gehalte er een beetje in[/me]
[me=Bensel heeft / me weer ondekt
hee verkracht m'n / me's'niet zoquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou best kunnen. Ik voel inderdaad al vaagjes het typische schaatsweer. Fris enzo
[..]
Mensen vinden WFL'ers helemaal neit wereldvreemd, want mensen weten niet eens dat WFL'ers bestaan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Is het buiten 30 graden, praten ze hier over schaatsen... opeens snap je die mensen die WFL'ers wereldvreemd vinden![]()
Ach, ik zat gisteren sleigh ride nog te fluiten. kreeg wel wat rare blikkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:51 schreef Doffy het volgende:
Is het buiten 30 graden, praten ze hier over schaatsen... opeens snap je die mensen die WFL'ers wereldvreemd vinden![]()
Nee, ze doen alsof we niet bestaan. Dat zou jij in hun plaats ook doenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
Mensen vinden WFL'ers helemaal neit wereldvreemd, want mensen weten niet eens dat WFL'ers bestaan.
laten we er dan op uit gaan om WFL bekend te maken, onder de slogan:quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mensen vinden WFL'ers helemaal neit wereldvreemd, want mensen weten niet eens dat WFL'ers bestaan.
Ze wil van jou horen dat het best meevalt met mij en dat ik niet gevaarlijk ben, noch gemeen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:47 schreef Doffy het volgende:
Ik heb ook altijd uitsluitend crew achter me aan
Welnee, maar ik ben dan ook heel open minded *kuch*quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, ze doen alsof we niet bestaan. Dat zou jij in hun plaats ook doen
Een topic met die titel in ONZ plaatsen ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
laten we er dan op uit gaan om WFL bekend te maken, onder de slogan:
WFL komt naar je toe deze zomer (ook meteen leuke titel voor volgend topic
Je hebt je bij mij prima gedragen. Maar ja, zo moe en dronken als we waren had ik het erg knap gevonden als je nog de energie had weten te vinden om wel vervelend te zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze wil van jou horen dat het best meevalt met mij en dat ik niet gevaarlijk ben, noch gemeen.
Waren jullie dronken?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hebt je bij mij prima gedragen. Maar ja, zo moe en dronken als we waren had ik het erg knap gevonden als je nog de energie had weten te vinden om wel vervelend te zijn
Ik wás helemaal niet dronken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:56 schreef Doffy het volgende:
Je hebt je bij mij prima gedragen. Maar ja, zo moe en dronken als we waren had ik het erg knap gevonden als je nog de energie had weten te vinden om wel vervelend te zijn
Je was dus zo dronken dat je het zelf niet eens doorhad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wás helemaal niet dronken.En jij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |