quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga lekker een krentebol met pindakaas eten.
Mij wordt hetzelfde verteld. Maar de hele wereld is gek, behalve wij.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
Mij is altijd verteld dat dat geen combinatie is, maar daar ben ik het niet mee eens.![]()
Het kan ook zijn dat je juist iets merkt doordat je er mee stopt, dan wordt de balans weer verstoord.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet mijn stopweek van de pil nu. Maar ik geloof dat mijn hormonen ondanks de pil toch af en toe gewoon opspelen. Ze trekken zich van die hele pil niks aan. Ik heb niet alleen een opstandige baarmoeder, ik heb ook nog eens eigenwijze hormonen.
Volgens mij heb ik dat nog nooit geprobeerd, maar ik ken suikerbrood wel, en het klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Suikerbrood met pindakaas is ook lekker!
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mij wordt hetzelfde verteld. Maar de hele wereld is gek, behalve wij.
Vergeten.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hijs idd nog niet sticky, zie ik nu. Reden voor?
Het gaat ook zo snel, de vraag is hoe zinvol het isquote:
Morgen, Alice... Bedankt voor je verhaal gister nog in 't fotoboekquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Suikerbrood met pindakaas is ook lekker!
jawel hoor, zonder pindakaas is suikerbrood heerlijk...gewoon met wat roomboter ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo schaap, je hebt geen smaak.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel, de vraag is hoe zinvol het is.
Ja, je vroeg erom, dus dacht ik kom.quote:Morgen, Alice... Bedankt voor je verhaal gister nog in 't fotoboek.
Ik wil dan denk ik niet weten hoe een gesloten topic zich voelt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey was plaatsvervangend sticky. Nu weet je eens hoe de topics zich voelen!
Met roomboter is het ook heel goed te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
jawel hoor, zonder pindakaas is suikerbrood heerlijk...gewoon met wat roomboter ofzo
d'r staan vast geen foto's inquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa RC's fotoboek bekijken gaat.
ja, krentenbol met boterquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Suikerbrood is lekker! Maar niet met pindakaas, zelfs niet met boter, gewoon zo, puur!
Hetzelfde geldt voor een krentenbol, hoewel boter daar dan weer wel lekker op kan zijn
Je zou ook de fiets kunnen pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, ik stap m'n auto zonder airco even in om naar kantoor te rijden![]()
Tot wat? 'Fok-poesie-album'?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:25 schreef Alicey het volgende:
Ze zouden die dingen eigenlijk moeten hernoemen ja.
* Alicey <-quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:28 schreef Maethor het volgende:
Ja, wie gaat sûkerbôle nou verpesten met pindakaas.![]()
![]()
Waar gaat t heen met Fryslân...quote:
Ikke!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:28 schreef Maethor het volgende:
Ja, wie gaat sûkerbôle nou verpesten met pindakaas.![]()
![]()
Dag Lupa!quote:
Precies. We moeten natuurlijk wel een beetje uitkijken dat ons culturele erfgoed niet verloren gaat. Onder de pindakaas.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die smerige Hollandse mentaliteit om allerlei dingen bij elkaar te gooien.![]()
Ik heb nooit gesnapt waarom die dingen 'poesie-albums' werden genoemd. Ik kwam er pas later achter dat het gewoon 'poëzie-album' is. Al kun je hetgeen er in wordt geschreven doorgaans niet kwalificeren als poëzie.quote:
Jij wilt zeker later boer worden?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef Maethor het volgende:
Dag Lupa!![]()
Niks mis met pindakaas, trouwens. * Maethor is er groot mee geworden.
Zeker groot ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:32 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dag Lupa!![]()
Niks mis met pindakaas, trouwens. * Maethor is er groot mee geworden.
Jij wist vroeger al dat je mij zou leren kennen?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom die dingen 'poesie-albums' werden genoemd. Ik kwam er pas later achter dat het gewoon 'poëzie-album' is. Al kun je hetgeen er in wordt geschreven doorgaans niet kwalificeren als poëzie.
Ik lag in mijn tuintje en sliep
Toen kwam er een engel die riep
Alicey, je moet ontwaken
Om voor Lupa een versje te maken
'Leuk voor later'. Het is nu later, en ik ga het maar niet leuk vinden.
Ja, ik heb een voorzienende blik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:36 schreef Alicey het volgende:
Jij wist vroeger al dat je mij zou leren kennen?
Ja, na mn natuurkundestudie. En ik wil ook nog leren fierljeppen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij wilt zeker later boer worden?
Dat wordt m niet.quote:- En schaatser!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |