welterustenquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:06 schreef qu63 het volgende:
"Omdat ik alles beter weet is het mijn plicht om betweters te minachten."
- Marcel Wauters
Truste!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
post eens
of mail em, of zet em zo neer: [url=link][/url]
Jullie hebben allebei mailquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil hem ook weten!
Eh, nee. Maar ik heb haar wel eens als achtergrond gehad geloof ik. Ik vind haar echt ongelooflijk aantrekkelijk. Die lippen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
was dat je bureaublad tijdens je lesbische periode ?
Ik vind ze niet stimulerend meer. Echte seks is veel leukerquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bedankt! Die ga ik even lezen als ik behoefte heb aan visuele stimulatie.
Tja, toen ik 12 was werd ik al geil van het opzoeken van het woord 'masturberen' in de encyclopedie.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef ReCreative het volgende:
Ik vind ze niet stimulerend meer. Echte seks is veel leuker. Maar als je 13 bent en onontgonnen dan kun je er redelijk mee voort
.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:00 schreef Doffy het volgende:
Goed, ik denk dat mijn langste tijd in de LFC erop zit![]()
De LFC draait niet alleen om Lupaquote:Op woensdag 22 juni 2005 01:00 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het was maar een garpje.quote:Op woensdag 22 juni 2005 01:00 schreef Doffy het volgende:
Lijkt me niet onprettig, een stuk van Händel in je hoofdquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:49 schreef Bensel het volgende:
Morgen iedereen. En ik heb nog steeds "The arrival of the Queen of Sheba" van Händel in m'n hoofd zitten![]()
Ik schrik me doorgaans meerdere hoedjes, ik kan zo een hoedenwinkel beginnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:50 schreef ReCreative het volgende:
Ook de uitdrukking 'ik schrik me een hoedje' levert zelden daadwerkelijk een hoofddeksel op.
Ik vind het heerlijk!quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Het wordt vandaag en morgen net zo warm als de afgelopen dagen. Het went al
Ik heb dat soort dingen ook wel eens. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me af waar de uitdrukking 'Dat komt rauw op mijn dak vallen' vandaan komt. Er vallen zelden gekookte dingen op je dak.
Dit krijg je als je hersenen zich vervelen.
Lupa ergert zich altijd hoedjes.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:50 schreef ReCreative het volgende:
Ook de uitdrukking 'ik schrik me een hoedje' levert zelden daadwerkelijk een hoofddeksel op.
Goedemorgen.
Ik hoop dat ik het overleef.. Ik kon bijna mijn ogen niet open krijgen (Letterlijk), dus dat belooft niet veel goeds.quote:Op woensdag 22 juni 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik geloof dat het hier tussen de 20° en 25° wordt, dat vind ik mooi uit te houdenquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:54 schreef miss_sly het volgende:
Daar heb ik met dit weer ook wel eens last van. Van die dikke ogen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:01 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat ik het overleef.. Ik kon bijna mijn ogen niet open krijgen (Letterlijk), dus dat belooft niet veel goeds.
En weer een illusie armer.quote:
Mjah, maar het is meestal ook een goede indicatie dat hormonen kunnen gaan opspelen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar heb ik met dit weer ook wel eens last van. Van die dikke ogen.
Maar toch vinden we je lief!quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En weer een illusie armer.Ik krijg momenteel de ene na de andere heftige teleurstelling te verwerken.
Hm. Dat zou bij mij niet het geval moeten zijn op dit moment.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:08 schreef Alicey het volgende:
Mjah, maar het is meestal ook een goede indicatie dat hormonen kunnen gaan opspelen.
Niet het geval moeten zijn of is het ook niet het geval?quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm. Dat zou bij mij niet het geval moeten zijn op dit moment.
Nou ja, ik heb niet mijn stopweek van de pil nu. Maar ik geloof dat mijn hormonen ondanks de pil toch af en toe gewoon opspelen. Ze trekken zich van die hele pil niks aan. Ik heb niet alleen een opstandige baarmoeder, ik heb ook nog eens eigenwijze hormonen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:09 schreef Alicey het volgende:
Niet het geval moeten zijn of is het ook niet het geval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |