Volgens mij was Reyes 22 miljoen Euro. Als Arsenal dat toen kon betalen waarom zou dat nu dan niet kunnen? Als t een miljoen meer of minder is moet je me der niet voor afschietenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
kzou het niet weten, Real betaald naar het schijnt ongeveer 20 miljoen voor Robinho.
Erg hoog bedrag voor een erg goede voetballer jaquote:Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Reyes was volgens mij in die buurt ja. Erg hoog bedrag iig.
Blijft ie toch in de eredivisie... Is wel een goeie voetballerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Zapper het volgende:
Ali E. van AZ naar Heracles.
quote:Op maandag 27 juni 2005 08:35 schreef Peregrijn het volgende:
Hleb kan ook goed rechts op het middenveld uit de voeten en is een stuk betaalbaarder dan Wright-Phillips. Lijkt mij dus een logische koop en complementair aan Robinho.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hleb is aanvallend ingestelde middenvelder ja. Ik denk niet dat hij graag aan de zijkant speelt omdat hij altijd de ruimte nodig heeft o.a zijn fantastische dribbels. De kritiek die er op Hleb is is dat hij weinig scoort, dat moet hij bij Arsenal dan maar leren.
Ahumquote:Op maandag 27 juni 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Hij was de beoogde spelmaker, maar speelde meer op de vleugels, omdat VfB dan beter in balans was. Dus kan hij daar prima spelen, zoals DG zei.
Ja nee dat is logisch... want NAC wilde hem hebben maar kon zijn salaris niet betalen...quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Zapper het volgende:
Ali E. van AZ naar Heracles.
Jan Smit (voorzitter Heracles) is goed voor 45 miljoen euroquote:Op maandag 27 juni 2005 22:26 schreef Stefkuh het volgende:
Ja nee dat is logisch... want NAC wilde hem hebben maar kon zijn salaris niet betalen...
heeft Jan Smit dan al zoveel plaatjes verkocht?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jan Smit (voorzitter Heracles) is goed voor 45 miljoen euro![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen idee, maar Smit steekt toch geen geld in de club... de lul.
idd maat volgens mij is van den Herik niet rijk genoeg om ook maar in de Quote 500 te komenquote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef fransie102 het volgende:
Jorien heeft ook aardig wat geld in Feyenoord gestoken destijds.
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:54 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen idee, maar Smit steekt toch geen geld in de club... de lul.
Mooi is dat ja, niet iedereen heet Romanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?
Al die kaartjes, seizoenskaarten, club artikelen bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel van je prive-kapitaal heb jij in je club geinvesteerd?
Hij is wel multi-milionairquote:Op maandag 27 juni 2005 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maat volgens mij is van den Herik niet rijk genoeg om ook maar in de Quote 500 te komen
klopt en toch best aardig multi miljonair, denk dat hij wel over de 10 miljoen isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |