Ronaldo Luiz Nazario De Limaquote:
Maar dat is niet R. L.quote:Op woensdag 22 juni 2005 10:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Bos wil Rojer meenemen naar Den Bosch.
25 doelpunten maken en dan nog degraderenquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb geruchten gehoord dat Thierry Henry naar Real Madrid gaat... met de nadruk op geruchten
Enne Ronaldo bij Den Bosh... zal mij benieuwen oftie dan nog steeds zo goed is
Bron: Belgiumsoccer.bequote:Standard lonkt naar Igor Tudor
Standard toont opnieuw interesse in de Igor Tudor. Tudor speelde het afgelopen seizoen bij het Italiaanse Siena. (HNB)
De Kroatische verdediger is nog wel steeds eigendom van Juventus. Het is overigens niet de eerste keer dat de Rouches interesse tonen in de Kroaat. Bij Siena speelde Tudor afgelopen seizoen 15 wedstrijden en scoorde hij 1 keer.
Chelsea koopt hem en stalt em bij PSV , op aanraden van Piet de Visserquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar ik zie dat niet meer gebeuren om eerlijk te zijn.
Als dat echt gebeurd dan zul je niet meer lachenquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Chelsea koopt hem en stalt em bij PSV , op aanraden van Piet de Visser![]()
Als het net zo'n supertalent is als Adu, dan wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als dat echt gebeurd dan zul je niet meer lachen![]()
'Koemans Benfica aast op Van der Meyde'quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:03 schreef Neoktheone het volgende:
Van der Meyde naar Benfica
Zou vorige week al tekenen, maar heeft een eerste contract afgeslagen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:55 schreef brighton het volgende:
Ik snap niet echt waarom van den Bergh naar Caen zou gaan, Franse eerste divisie en met Sparta zou hij in de eredivisie spelen...
Martin Petrov van Vfl Wolfsburg naar Atletico Madrid
PSV kan de Grieken van Aax niet krijgen, dus kopen ze anderequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef cultheld het volgende:
Katsouranis naar PSV als houthakker niet komt.
Hoho, zo wanhopg zijn ze in Eindhoven nu ook weer niet, wij halen ook liever verse Belgen, net als Grieken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
PSV kan de Grieken van Aax niet krijgen, dus kopen ze andere![]()
Hap gewoon nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoho, zo wanhopg zijn ze in Eindhoven nu ook weer niet, wij halen ook liever verse Belgen, net als Grieken.
editquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
PSV kan de Grieken van Aax niet krijgen, dus kopen ze andere![]()
Deze woorden zouden van een doorsnee gevangenisdirecteur af kunnen komenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Benfica-voorzitter Luís Felipe Vieira verkondigde dat de club hard bezig is de selectie van de kampioen verder te versterken. Wie er komt, wilde hij niet kwijt. 'We hebben al een speler vastgelegd, maar zijn naam zeg ik niet. Het enige dat ik wil verklappen is dat hij een buitenlander is.'
Nee is nog niet rond.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:27 schreef JeroenV het volgende:
Is Kezman naar Atletico al rond? Zou betekenen dat Kuijt daar dus zeker niet heen gaat...
Neequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:55 schreef PirE het volgende:
Henry naar Barcelona.
Barcelona blijft het nog steeds ontkennen. Misschien een gevalletje van: waar rook is, is vuur?
Het zou wel DE transfer zijnquote:
Dat wel maar A.een transfer is onbespreekbaar voor Dein en B. Mocht Arsenal erover denken om hem van de hand te doen kan niemand hem betalen op een club na denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |