Kom jij ookquote:
Een schop onder je hol kun je krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom jij ook
Beter doen we het de 21ste want dan kunnen jullie allemaal leuke dingen mee nemen omdat ik de 22ste jarig ben![]()
Lijkt me wel leuk.quote:
Ik ga je kapot neuken danquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk.
Maar als ik kom, durf jij niet he ?
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandepermanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef Youssef het volgende:
Heeft iemand hier nog dat Arcee lijstje van de mensen die hier het meest posten?Dan kunnen we kijken wie er sowieso komen
Ja eeeuuhhh.. lijstje hier posten graagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandeperman![]()
Maar als je kijkt van af dag 1 dat PTA bestaat sta ik met duizenden posts voor op de 2de![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van af het begint tot nu in PTA sta ik boven aan. Van af 01-01-05 is het hermandeperman![]()
Maar als je kijkt van af dag 1 dat PTA bestaat sta ik met duizenden posts voor op de 2de![]()
Schiet Arcee dan eens aan....quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja eeeuuhhh.. lijstje hier posten graag
Man, denk je dat ik die Arcee ken ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Schiet Arcee dan eens aan....
Ik stond ook hoog.
Ja, over de meeting dus.. een kleine indicatie van de posters van PTA in de vorm van een Arceelijstjequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
slowchat is een ander topic.
graag over de meeting houden, anders zijn die topics zo vol.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik wil ook wel aanwezig zijn, na het "succes" van de vorige meeting
-edit-
Ik stem nog even niet, op alle data kan ik tot nu toe
2 meetings.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:38 schreef Youssef het volgende:
Er schijnt al een keer een meet geweest te zijn, iemand pics/video's om de lezers warm te maken en over de streep te trekken?![]()
![]()
Je site is nog offline hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:35 schreef ThaFreak het volgende:
PTA MEET 2005
We beginnen maar eerst met een pol over de datum, meer info over de meet zowel als in dit topic staan alsop de website http://www.pta-meet.tk die binnen een uur online moet zijn!
nee hij doet het wel.quote:
Wat nou voor de motorrijders, brommerkiekers en racefietsfanaten?quote:Naam
Auto
Aantal personen:
Email en/of opmerkingen:
Motorrijders zijn van harte welkom, maar die hebben over het algemeen hun eigen meets.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Een PTA meet maar dan wel voor de A's zeg maar.
[..]
Wat nou voor de motorrijders, brommerkiekers en racefietsfanaten?![]()
Ooooh...quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
En als we een stukje gaan knallen op de snelweg is een brommer of racefiets ook minder handig, niet dan?
Dit begon na mijn laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haal dan alle off topic reactie's eruit.![]()
![]()
rot op want jij komt toch nietquote:
Duiven was verderquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het achterlijk ver weg dat kut apeldoorn spijt me zeer.
Kans dat ik kom naar zo een achterbuurt is vrij klein. Ben nou niet echt van plan om meer dan een uur te gaan rijden.
scheveningen DUHquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duiven was verder![]()
Geef een betere suggestie dan?
mij maakt het geen kont uit, het is even ver vanuit Amsterdamquote:
we hebben parkeer garages waar auto,s in staanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
mij maakt het geen kont uit, het is even ver vanuit Amsterdam![]()
Maar wat valt er in Scheveningen te beleven behalve strand en terrasjes? Iets met auto's ?
ja kei gaaf, kom we gaan meeten in de Scheveningse parkeergaragesquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we hebben parkeer garages waar auto,s in staan![]()
He zij willen mij meeten ik niet hunquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
Meeting van mensen vanuit heel Nederland en dan een uur rijden te ver vinden
speel mee sletquote:
das niet leuk voor mijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:32 schreef PeuRac het volgende:
ik ken nog wel een paar leuke weggetjes op de hei, daar heeft die gele Smart Roadstar Coupe zijn hagelslag zijkanten gekregen van mij![]()
degene achter jou bedoel jequote:
ja minimaal moet hij nieuw 70.000 euro kostenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Eliminator20 het volgende:
Maakt het uit met wat voor auto je komt?
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:45 schreef Eliminator20 het volgende:
Maakt het uit met wat voor auto je komt?
Ik kom (al post ik niet belachlijk veel op PTA)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Jozef van hierboven kwam de eerste keer met een verrotte volvo.
gewoon lekker jezelf zijn da's genoeg.
leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:07 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Ik kom (al post ik niet belachlijk veel op PTA)
Loopt het al storm?
Dus bij deze zal ik dan maar gewoon met men Honda komenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Jozef van hierboven kwam de eerste keer met een verrotte wonderschone in de bloei van zijn leven zijnde volvo 340.
gewoon lekker jezelf zijn da's genoeg.
nog niet helemaal zeker maar ik speel met t id zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:34 schreef Tjabbo het volgende:
hey als je zeker komt, mister RW, meld je dan ff aan via de site.
Juist wel, jij kunt gewoon rechtdoor banjerenquote:
Dat geldt in jou geval ook letterlijkquote:
quote:
Hee, ik sta niet niet eens op de lijstquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
Fok!topposter top 100 Planes, Trains & Automobiles mei 2005
001. 2745 hermandeperman
...
050. 0088 Fwnk
Jij komt wel...quote:Op zondag 26 juni 2005 14:59 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Hee, ik sta niet niet eens op de lijst![]()
Nouja, dan kom ik ook niet![]()
oke dan nietquote:Op zondag 26 juni 2005 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zeg: Apeldoorn. Jij hoeft echt niet te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |