Ik vond het echt een zeer geslaagde meet, het was tevens ook mijn eerst (maar zekers niet de laatste) meet van PTA.
Veel toffe en gekke users ontmoet, totaal andere uiterlijkheden dan ik verwachtte
Mooie auto's, werden ook allemaal even respectvol behandeld, leuk gekart.
Goed geregeld, relatief goedkoop.
Goede meet
Zeker voor herhaling(en) vatbaar.
Opkomst ruim boven verwachting.
Meeste mensen aardig conform de verwachting.
Super gezellig.
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 26 januari 2004 16:09 schreef t0n het volgende:
fipoIk vond het echt een zeer geslaagde meet, het was tevens ook mijn eerst (maar zekers niet de laatste) meet van PTA.
Veel toffe en gekke users ontmoet, totaal andere uiterlijkheden dan ik verwachtte
Mooie auto's, werden ook allemaal even respectvol behandeld, leuk gekart.
Goed geregeld, relatief goedkoop.
Goede meet
![]()
Zeker voor herhaling(en) vatbaar.
Dit was dan mijn 2de fok meeting. Eerste was NIET van PTA. Na de eerste meeting heb ik altijd gezegt. 1X nooit meer. Maar dit was een superdag. Iedereen was erg aardig. Leuk mee kunnen lullen. Er was toch wel erg veel humor. En de manier waar op mensen met elkaar om gingen was
Voor de mensen die het niet mee gekregen hebben.
Toen we naar buiten gingen bij de chinees. En na mijn leuke gesprek met de vrouw.
Vroeg de tafel achter ons wat we waren. Ze dachten een een voetbal team.
Toen ik vertelde dat we van een internet forum waren en dat we elkaar eigelijk zo goed als voor het eerst in het echt hadden ontmoet. Kon ze dat moeilijk geloven. Ze vond het er erg gezellie uit zien.
Dat is toch wel een bevestiging dat het erg leuk was
Volgende keer ben ik er weer bij. Of jullie nou willen of niet
Puntjes voor verbetering zijn er altijd.
Zoals:
-Misschien mensen laten weten dat we komen. m.a.w. toestemming vragen. we kopen toch wel wat bij de Mac, dus ze hebben klanten aan ons. Er stonden nog wel wat mac-dudes naar ons te kijken.
Dit ging goed, maar we hadden ook de politie langs kunnnen krijgen. niet illegaal allemaal, maar wel zo netjes misschien.
- Meer mooie vrouwen
- Misschien een fotoshoot doen. ?
quote:Dat was couwboy billy boom in z,n vrijetijds kleding
Op maandag 26 januari 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
Zeker was het gezellig.Puntjes voor verbetering zijn er altijd.
Zoals:
-Misschien mensen laten weten dat we komen. m.a.w. toestemming vragen. we kopen toch wel wat bij de Mac, dus ze hebben klanten aan ons. Er stonden nog wel wat mac-dudes naar ons te kijken.
Dit ging goed, maar we hadden ook de politie langs kunnnen krijgen. niet illegaal allemaal, maar wel zo netjes misschien.- Meer mooie vrouwen
- Misschien een fotoshoot doen. ?
Maar je hebt gelijk. Even netjes vragen kan nooit kwaat. Nodig we ze nog uit ook
Kunnen ze die Mac vrachtwagen er neer zetten. Want dat is wagen
quote:mutz?
Op maandag 26 januari 2004 16:28 schreef Tjabbo het volgende:
Meer mooie vrouwen
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:44 schreef GizartFRL het volgende:
Meer naar het westen.
Niet samen plannen met andere meetings.
mac niet om toestemming vragen, zolang je nie tteveel voerlast veroorzaakt doen ze niets.
Als het voor de rest net zo gezellig was als de tweede meeting: Vooral doorgaan: op naar de 3e dus.
quote:die was heel erg sterk jha!!!
Op maandag 26 januari 2004 20:21 schreef slashme het volgende:3. stefanP: "doe nog maar een sjokomelk, nu koud graag"
![]()
![]()
quote:Ik vat em niet
Op maandag 26 januari 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:[..]
die was heel erg sterk jha!!!
quote:Hij kreeg een warme chocomel. Maar die was zo heet dat hij het hele dienblad nodig had. En die chinees vol houden dat het glas niet heet was. Het bleef nog net niet plakken aan die jongen z,n vingers
Op maandag 26 januari 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:[..]
Ik vat em niet
* PeuRac aan t andere eind van de tafel zat
quote:omg die gozer is ook enorm droog
Op maandag 26 januari 2004 20:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij kreeg een warme chocomel. Maar die was zo heet dat hij het hele dienblad nodig had. En die chinees vol houden dat het glas niet heet was. Het bleef nog net niet plakken aan die jongen z,n vingers
en dan ook_gek nog, zoals ook op de film te zien is (die zo online staat)
"ZEVUH EURO!" " WAAR IS DIE FLES DAN "
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:36 schreef t0n het volgende:[..]
omg die gozer is ook enorm droog
Ik moet me idd aansluiten bij dit toffe moment.en dan ook_gek nog, zoals ook op de film te zien is (die zo online staat)
"ZEVUH EURO!" " WAAR IS DIE FLES DAN"
quote:Vandaar dat ie em nog niet op had toen ze de 2e ronde vroegen.
Op maandag 26 januari 2004 20:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij kreeg een warme chocomel. Maar die was zo heet dat hij het hele dienblad nodig had. En die chinees vol houden dat het glas niet heet was. Het bleef nog net niet plakken aan die jongen z,n vingers
quote:Doe maar een koude
Op maandag 26 januari 2004 21:01 schreef PeuRac het volgende:[..]
Vandaar dat ie em nog niet op had toen ze de 2e ronde vroegen.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:57 schreef jacco het volgende:
Vond het zeer geslaagd, en er zaten een paar toffe gasten tussenvolgende keer weer
Zoals gemeld in 't andere topic, ik wil volgende keer wel voor een leuk idee zorgen.
quote:Dus jij denkt dat ik het meteen over jou had?
Op dinsdag 27 januari 2004 19:13 schreef t0n het volgende:[..]
![]()
Zoals gemeld in 't andere topic, ik wil volgende keer wel voor een leuk idee zorgen.
Damn PI vergeten
quote:Dat zeg ik toch niet
Op dinsdag 27 januari 2004 19:46 schreef jacco het volgende:[..]
Dus jij denkt dat ik het meteen over jou had?
nou hoor
quote:maar vond je wel tof hoor
Op dinsdag 27 januari 2004 19:48 schreef t0n het volgende:[..]
Dat zeg ik toch niet
nou hoor
quote:En mij ook he
Op dinsdag 27 januari 2004 20:00 schreef jacco het volgende:[..]
maar vond je wel tof hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |