Toch een goede kickquote:Op maandag 7 januari 2008 01:07 schreef GHII het volgende:
Ik realiseerde me net dat dit topic al bijna 2,5 jaar oud is.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Bedenk dat een salaris bij defensie lager is dan in de burgermaatschappij.
(maar als je echt wilt is salaris niet een struikelblok)
Of België 2010quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef Darklight het volgende:
Veel plezier in Afghanistan en/of Irak!
Wel een rozequote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef pepu het volgende:
Een panty dragen onder je gevechtstenue houdt je in de winter vreselijk lekker warm!
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:38 schreef Schlumberger het volgende:
Hey TS!
Hoe is het de afgelopen twee jaar gegaan bij defensie? Ben benieuwd
echt wel dusquote:
Ligt er ook aan wat je opleiding is natuurlijk maar een kennis van mij verdiende veel beter in het leger ( wel met uitzending erbij), maar ook zonder uitzending was zijn maandloon een stuk hoger dan wat hij nu verdient.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:44 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
echt wel dusbij een burgerbaas zul je 9 van de 10x wel meer verdienen. Bij defensie hoef je je ziekenfonds niet te betalen dus das wel een lekker voordeel. Daarna heb je(iig tijdens je opleiding) recht op eetgeld wanneer je een eigen huishouding voert.
Defensie betaald niet slecht, absoluut niet zelfs maar als burger zul je wss echt wel meer verdienen.... ik verdiende iig wel meer voordat ik in dienst ging.
als je als nederlander dienst wil nemen bij de amerikaanse strijdkrachten zul je iig een amerikaans paspoort moeten krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:39 schreef pepu het volgende:
Als je in de US-army zou gaan, verlies je dan je nationaliteit niet? Ik deed als dienstplichtige de Landmacht bataljon Garde Jagers, met als bijnaam de "kikkers". Als je de landmacht doet, dan heb je meer kans om een kazerne ergens in het land te vinden, dicht bij je huidige woonplaats, als je dat op prijs stelt. Persoonlijk zou ik de marine kiezen, omdat ik méér van reizen en varen houd. En je komt nog ergens! En als computerman is er best werk aan boord. Iemand suggereerde om een kader-opleiding te volgen. Dat is een prima suggestie, voor als je later weer zou terugkeren in een burgerbaan.
quote:Defensie, maar met name 'het leger' is al vrij lang een interesse van mij geweest, altijd een goed gevoel bij films e.d.
anders gezegd, je durft niet in dienst te gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef Neruo het volgende:
Leger is alleen leuk en nuttig in vredestijd, verder tijdens opbouwbombardeer-missies kan je beter gewoon lekker een ander baantje zoeken.
Geen probleem, anders had ik dit topic niet gezien en ik wil hem toch wel even volgen.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:07 schreef GHII het volgende:
Ik realiseerde me net dat dit topic al bijna 2,5 jaar oud is.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:20 schreef Razor21 het volgende:
Ah heb al wat meer informatie gevonden hier een forum vanhetleger.nl : http://www.hetleger.nl/index.php?name=PNphpBB2 (zeer veel informatie)
Hier als je gekeurd moet worden staat wat er allemaal gaat gebeuren :
http://www.cdc.nl:30280/iks/
Ze gaan ook hartfilmpjes makenje wordt echt helemaal onderzocht ben benieuwd in welk staat mijn lichaam verkeerd
![]()
Begin nu best angstig te worden voor de keuring, heb namelijk afgelopen jaar een extreem uitgaansleven meegemaakt. Veel gezopen enz. ................![]()
Nu ga ik echt even als een malle trainen ga ook niet meer zuipen de komende weken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |